ramazan
ramazan

شهروند تهرانی که در یک ثانیه میلیاردر شد! + تصویر

شهروند تهرانی که در یک ثانیه میلیاردر شد! + تصویر

ماجرای جالب و خواندنی یک شهروند تهرانی که در یک ثانیه میلیاردر شد!

 

شهروندیی که مبلغی ناچیز در حساب خود داشت، پس از خرید جزئی از یک فروشگاه، وقتی رسید کارتخوان را نگاه کرد متوجه شد ثروتی عظیم در حسابش خوابیده: ۷ میلیارد تومان به حساب او واریز شده بود و می‌توانست احساس ثروتمندان میلیاردری را تجربه کند!

 

شاید برای شما یا اطرافیانتان اتفاق افتاده باشد که مبلغی به اشتباه توسط فردی و یا شماره حسابی ناشناخته به حسابتان واریز شده باشد و یا اینکه شما اشتبا‌ها مبلغی را به حسابی واریز کرده باشید اما این بار اتفاقی عجیب برای یکی از کاربران دستگاه کارتخوان فروشگاهی افتاده است.

 

نازوب ، فردی با حساب بانکی نه چندان بالا برای خرید به یکی از فروشگاه‌ها مراجعه می‌کند و وقتی خرید الکترونیکی خود را انجام می‌دهد، متوجه می‌شود که مبلغی بیش از ۷ میلیارد تومان در حسابش موجود است!

 

رسید این خرید که در تصویر آمده است، نشان می‌دهد ۷۰ میلیارد و ۹۶۴ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۳۳۵ ریال موجودی حساب این شهروند است اما این فرد می‌گوید مبلغی اندکی در حسابش پول داشته است.

 

شهروند تهرانی که در یک ثانیه میلیاردر شد! + تصویر

 

او برای بررسی موضوع به دستگاه خود‌پرداز مراجعه می‌کند اما این بار با کمال تعجب می‌بیند که مبلغ مذکور از حساب وی ناپدید شده است!

 

بجز این موضوع که به نظر می‌رسد شرکت پرداخت الکترونیک شاپرک در این زمینه اشتباهی عمل کرده باشد، نکته جالب توجه تاریخ فیش صادر شده است: تاریخی که موعد آن هنوز نرسیده و مربوط به اول آذرماه امسال است!

 

این درحالی است که شرکت پرداخت الکترونیک شاپرک این روز‌ها در حال آماده سازی زمینه جهت اجرای طرح اخذ کارمزد از دارندگان پایانه‌های فروشگاهی است و این نگرانی وجود دارد که با افزایش حجم تراکنش‌ها، اشتباهاتی بزرگ برای مشتریان نظام بانکی ایجاد شود. این طرح به گفته یکی از اعضای شورای پول و اعتبار، با توجه به اینکه گزارش بانک مرکزی تکمیل شده است، اولین دستور کار جلسه آتی شورای پول و اعتبار خواهد بود.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان