ramazan
ramazan

5 خانمی که در آتش پراید زنده زنده سوختند

مجموعه : اخبار حوادث
5 خانمی که در آتش پراید زنده زنده سوختند

باز هم یک بی احتیاطی که جان 5 هموطن عزیز را به طرز وحشتناکی گرفت.  در ساعت 3:55 دقیقه بامداد روز جمعه یک دستگاه سواری پراید حامل 5 سرنشین و راننده در کیلومتر 25 محور بجنورد- شیروان دچار حریق شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه در پی این آتش سوزی هر 5 سرنشین و راننده در آتش جان خود را از دست دادند.

 

این مقام مسئول پلیس راه عنوان کرد: اجساد به دلیل سوختگی قابل شناسایی نبوده و جهت پیگیری موضوع و شناسایی خانواده متوفیان کار به آتش نشانی سپرده شد.

 

سرهنگ حیسن زاده عنوان کرد: در این سانحه سواری پراید بعد از برخورد با حفاظ پل واژگون شده و دچار آتش سوزی می شود ولی علت اصلی حریق هنوز معلوم نیست.

 

رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی در خاتمه به علت وقوع این حادثه اشاره کرد و اظهار داشت: کارشناسان پلیس با بررسی حادثه خستگی وخواب‌آلودگی از جانب راننده را علت اصلی این حادثه اعلام کردند.

 

گفتنی است، خانواده های قربانیان اعلام کرده اند که چهار سرنشین خانم خودرو به همراه دختربچه ۱۰ ساله به سمت مشهد مقدس در حرکت بوده اند.

 

لازم به ذکر است، با توجه به سالم بودن کپسول سی ان جی خودرو پراید این احتمال که کپسول سی ان جی باعث ایجاد آتش سوزی شده، رد شده است .

 

همچنین در گزارش اولیه سانحه رانندگی نیز آمده که گاز پیک نیک در داخل خودرو موجود بوده اما با شرایط مشاهده شده از سوی آتس نشان‌ها پیک نیک نمی تواند علت آتش سوزی باشد.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان