پیغام جنجالی نیلسون!

مجموعه : اخبار
پیغام جنجالی نیلسون!
خبرهای جدید ایران و جهان
علیرضا حقیقی در تمرینات تیم به شدت علیه دروازه بانان دیگر تیم موضع گرفته و هر کاری می کند تا آنها را جلوی مربیان و بازیکنان خراب کند.

البته این اولین بار نیست که چنین چیزی از حقیقی دیده می شود. او پیش از این هم مشکلاتی با میثاق معمارزاده و شهاب گردان داشته و حالا هم که با آمدنش زیر پای رضا محمدی را خالی کرده. او حتی زمانی علیه شیث رضایی هم موضع گرفت و سعی می کرد او را جلوی مربیان خراب کند. که همین کارهایش موجب اخراج شیث از پرسپولیس شد.

این روزها  نیلسون به شدت از دست این دروازه بان جوان ناراحت است و به بهزاد غلامپور پیغام داده که اگر جلوی حقیقی را نگیرد، خودش مجبورمی شود جلوی این بازیکن جوان بیاستد.

نیلسون علاقه ای به بحث و جدل با این بازیکن ندارد. هر چه باشد او در تیم های زیادی بازی کرده و تجربه بین المللی اش باعث شده زیاد به بازیکنانی مانند حقیقی توجه نکند.

باید به این نکته هم توجه داشت که نیلسون هم اکنون بازیکن معتمد و بزرگ پرسپولیس محسوب می شود. او با 40 سال سن و اخلاق خوبی که دارد به سنگ صبور بازیکنان پرسپولیس شده است. بارها در تمرینات دیده شده بازیکنی مانند سیدجلال حسینی و بنگر که خود از باتجربه های کشور هستند، با این گلر مشورت می کنند و از او راهنمایی می خواهند.

حالا نیلسون با این همه سابقه باید با حقیقی سروکله بزند که این موضوع خوشایند این دروازه بان برزیلی نیست. باید دید غلامپور می تواند جلوی کارهای اینچنینی حقیقی را بگیرد یا نیلسون طبق گفته هایش، دست به کار می شود و جلوی دروازه بان جوان تیمش را می گیرد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان