راه های جوان سازی ناحیه تناسلی خانم ها

مجموعه : زنان و زایمان
راه های جوان سازی ناحیه تناسلی خانم ها

زیبایی و بهداشت پوست و مو

در دوران بارداری ،تغییرات هورمونی سبب هیپرتروفی وتورم لبیاماژورا (لب های داخلی ) ولبیا مینورا (لبهای داخلی ) می گردد . همه آسیبهای که در اثر بارداری وزایمان مخصوصا زایمانهای مکرر یا چند قلوزائی به ناحیه حساس تناسلی وارد می شود برگشت پذیر نبوده وممکن است آثار شلی ، بزرگی ، تیرگی به صورت ماندگار در این ناحیه باقی بماند . جوانسازی ناحیه تناسلی در راستای اصلاح اینگونه مشکلات می باشد .

بزرگ شدگی لبیاماژورا ومینورا ( لب های خارجی وداخل ) علاوه بر ایجاد مشکلات ظاهری ، از نظر عملکرد نیز مشکلاتی را بدنبال دارد، مانند ایجاد درد در هنگام نزدیکی ویا اختلال در ادرار کردن وهمچنین بدلیل نگه داشتن رطوبت زیاد دراین ناحیه، عفونت های قارچی مکرر را نیز بدنبال خواهد داشت . اینگونه افراد در انجام بعضی فعالیت های ورزشی مانند دوچرخه سوراری ویا اسب سواری نیز دچار مشکل خواهند بود .
افزایش وزن نیز در خانمها سبب تجمع چربی در ناحیه عانه شده که خود در هنگام پوشیدن لباسهای تنگ احساس نارضایتی ایجاد می کند .

• عمل labioplasty  روشی است که در آن لب های داخلی ویا لب های خارجی را کوچکتر و قرینه سازی می کنیم واین عمل سبب رفع مشکلات ظاهری وعملکرد در فرد می گردد .این جراحی بصورت سر پائی وبدون بیهوشی انجام می شود . وحدود یک ساعت بطول می انجامد وپس از 2-3 روز استراحت فرد به کار روزمره می پردازد .

• لیپولیزر- لیپوساکشن ناحیه عانه :
در افرادی که تجمع چربی درناحیه عانه دارند ، چربی توسط کانولا به روش لیپوساکشن ویا لیپولیزر خارج می شود .
• تزریق چربی در ناحیه تناسلی :
در این روش در افرادی که در سنین بالاتر دچار ازدست رفتن چربی در ناحیه لب های خارجی شده اند چربی تزریق می شود . این چربی از ناحیه شکم ویا پهلو ها کشیده می شود .

• عوارض وخطرات عمل جوان سازی ناحیه تناسلی :
این گونه اعمال اگر توسط پزشک متخصص دراین امرکه مهارت وتجربه کافی داشته باشد انجام شود،روش امن وبی خطری است .مخصوصا که به صورت سرپائی انجام می شود  وخطرات بیهوشی را بدنبال ندارد .

• عوارض اینگونه اعمال مانند هر عمل جراحی دیگر شامل :
تورم ،درد ، کبودی، خونریزی ، عفونت ، ودیر جوش خوردن زخم است که پزشک برای جلو گیری از ایجاد اینگونه عوارض تدابیری را قبل و بعد از عمل برای بیمار در نظر می گیرد مانند مصرف آنتی بیوتیک ، مسکن ها و پیگیری بعد از عمل .
• در ناحیه تناسلی همچنین می توان از لیزر مو جهت رفع دائمی موهای زائد استفاده نمود . به این ترتیب از ایجاد جوش وفولیکولیت بعد از اصلاح نیز جلوگیری می شود .
• از لیزر کیوسویچ جهت رفع تیرگی در ناحیه کشاله ران وعانه می توان استفاده کرد وتیرگی که با دارو قابل درمان نیست را کاهش داد .

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان