ramazan
ramazan

مردی که کپی پیست دکتر حسن روحانی است (عکس)

مردی که کپی پیست دکتر حسن روحانی است (عکس)

انتشار عکسی از شخصی که کپی پیست دکتر حسن روحانی می باشد.

 

 

به گزارش ناز وب به این عکس با دقت نگاه کنید ! شما هم شگفت زده میشوید اگر بدانید این تصویر متعلق به دکتر  حسن روحانی رئیس جمهور ایران نیست ! این همه شباهت میان این شخص و رئیس جمهور ایران ، به خاطر دستان توانمند گریموریست که مهدی پاکدل را به شکل حسن روحانی گریم نموده است ! به گزارش ایران ناز– نه این آقا جناب حسن روحانی رئیس جمهور محترم است، نه اون آقا برایان کرانستون بازیگر سریالِ بریکینگ‌بد.

 

 

آن یکی مسعود پاکدل عکاس خوش ذوق و برادر چهره‌های هنرمند حسین و مهدی پاکدل است و عکس دیگر صادق هاتفی کارگردان وبازیگر سینما و تئاتر. واقعیت این است که وقتی پشت هر فیلم یا نمایش موفق یک کارگردان خوب هست، پشت هر چهرهٔ سینمایی درخشان هم یک گریمور توانا هست که با دست‌های جادویی‌اش نقش آفرینی کرده.

 

 

 

مردی که کپی پیست دکتر حسن روحانی است (عکس)

 

 

از جمله گریم های فوق العاده زیبایی که این گریمور مشهور اجرا نموده است میتوان به گریم زن نمودن اکبر عبدی در ادم برفی یا گریم نقش ابی خواننده مشهور آنور آبی بر صورت محسن تنابنده را نام برد . یادتان هست چه‌شکلی محمود بصیری در فیلم دستفروش تبدیل شد به یک پیرزن از کار افتاده و ناتوان؟ گریم زن پوشِ اکبر عبدی در آدم‌برفی و یا بچگی او در دزد عروسک‌ها و هزاران شکل و شمایل دیگر این بازیگر را به‌خاطر دارید؟ محسن تنابنده را چطور؟ چه‌کسی باور می‌کرد این شمایلی که با قیافهٔ اِبی در شاهگوش می‌بیند، تنابنده است!؟

 

 

جالب است بدانید می‌گویند آقای روحانی بعد از دیدنِ همین عکس با تعجب پرسیده: ”من این عکس را کجا گرفته‌ام!؟” و وقتی گفته‌اند این یک چهرهٔ گریم شده‌ است، با اشتیاق گفته من باید این گریمور با ذوق را ملاقات کنم. این هنرمندی گریمور کشور عبداله اسکندری می باشد. به قول عادل فردوسی‌پور: ”چه می‌کنه این عبداله اسکندری….”

 

 

مطالب مرتبط

 

تصاویر و نمایی جالب ار خانه پدری دکتر حسن روحانی

اظهار ارادت دیدنی حسن روحانی به مادرش + عکس

تصاویر دیدنی درخواست های مردم زنجان از رئیس جمهور حسن روحانی

خودروی حسن روحانی را دیده اید ؟ عکس

قالی بافی حسن روحانی! + (تصاویر)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان