ramazan
ramazan

جدیدترین روش لاغری

جدیدترین روش لاغری
 
چه بخواهیم و چه نخواهیم داشتن وزن مناسب یکی از پایه های زیبایی است. لاغری بیش از حد و چاقی، هر دو می توانند زیبایی تان را کم کنند و تناسب می تواند این زیبایی را به شما بازگرداند. هر چند رسیدن به وزن مناسب کار راحتی نیست اما به هیچ عنوان نشدنی نیست. نمی خواهیم از کاهش وزن و رژیم های جدید صحبت کنیم بلکه به نکته های جدیدی اشاره می کنیم که تحقیقات نشان داده اند می توانند در روند کاهش وزن به شما کمک کنند…

گروه دوستان
در مجله بین المللی اضافه وزن آمده: «اگر شما برای کاهش وزن به گروه های دوستی کاهش وزن بپیوندید یا با دوستانتان و اعضای خانواده تان گروهی برای کاهش وزن تشکیل بدهید و همدیگر را همراهی کنید در این مسیر موفق تر خواهید بود تا جایی که تحقیقات نشان داده افرادی که به صورت گروهی می خواهند لاغر شوند در یک سال می توانند ۳ درصد از وزن بدنشان را کم کنند.» این موضوع درباره زوج هایی که با همدیگر شروع به کاهش وزن کرده اند هم صدق می کند.
 
تلفن همراه
کنار نصب بازی های مختلف روی دستگاه تلفن همراهتان می توانید برنامه هایی را هم نصب کنید که به شما می گویند هر ماده غذایی چند کالری دارد و آیا شما در حال کنترل وزن خود هستید یا کالری زیادی به بدنتان می رسانید و به زودی اضافه وزن پیدا خواهید کرد. در این مورد هم بررسی ها نشان داده کسانی که از این برنامه ها استفاده کرده اند، توانسته اند در طول یک سال بیشتر از ۳ کیلوگرم وزن کم کنند.
 
همکاران
یک تحقیق در سال ۲۰۱۱ نشان داد احتمال اضافه وزن کسانی که با همکارانشان غذا می خوردند یا ساعت هایی را به جمع شدن کنار یکدیگر و خوردن عصرانه و میان وعده تخصیص می دهند بیشتر از کسانی است به تنهایی و طبق برنامه و رژیم غذایی خودشان غذا یا میان وعده می خوردند.
 
گروه ورزش
افرادی که به فکر لاغر شدن بوده اند و به گروه های ورزشی مراجعه کرده اند هم موفق تر از افرادی بوده اند که به تنهایی برنامه ورزشی را اجرا کرده اند. این افراد دیرتر از دیگران از ادامه مسیر خسته شده اند و تشویق های دیگران در ادامه راهشان موثرتر بوده است.
 
بچه ها
خیلی جالب است اگر بدانید تحقیقات جدید نشان می دهد غذا خوردن با بچه ها و کنار خانواده هم می تواند باعث کاهش وزن شما شود. غذا دادن به بچه ها، مراقب آنها، بودن و دنبال کردن نوپاها شما را لاغر می کند مخصوصا اگر پدر خانواده هستید و کارتان را در یک اتاق و روی یک صندلی انجام می دهید.
 
گروه لاغری
اگر کسی در خانواده تان نمی خواهد وزن کم کند یا نیازی به این کار ندارد، از دایره افراد خانه بیرون بیایید و گروه های کاهش وزن را پیدا کنید. در حال حاضر تنها افرادی که به بیماری دیابت یا سرطان و… مبتلا هستند گروه همیاری ندارند بلکه افرادی دچار اضافه وزن هم گروه هایی تشکیل داده اند که با پیگیری می توانید آنها را پیدا یا حتی پایه گذاری کنید. تحقیقی در سال ۲۰۱۱ هم نشان داد افرادی که با یک گروه کاهش وزن را آغاز کرده اند ۲ برابر موفق تر از افرادی بوده اند که خارج از گروه و تنهایی می خواستند وزنشان را کم کنند.
 
ارتباطات آنلاین
در اینترنت می توانید خواننده بسیاری از تجربیات افرادی باشید که توانسته اند وزن خود را کم کنند. حتی در شبکه های اجتماعی می توانید گروه هایی را پیدا کنید که به شما پیشنهادهایی برای کاهش وزن می دهند، اما بهتر است به یک سایت و پیشنهاد یک فرد برای کاهش وزن اکتفا نکنید و از درست و اصولی بودن آن باخبر شوید.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان