ramazan
ramazan

این دختر به روش کثیفی دوستانش را می فروخت

این دختر به روش کثیفی دوستانش را می فروخت
پلیس در یک عملیات مخفیانه قبل از قربانی شدن آخرین قربانی الیزابت و مایکل را در منزل وی قبل از ارتکاب جرم دستگیر نمود. پرونده متهمین پس از تکمیل شدن به دادگاه فرستاده خواهد شد. به گزارش ناز وب به نقل از اسوشیتدپرس چلسی الیزابت تیلور ۱۷ ساله پس از معرفی همکلاسی خود به مایکل وین مک اینتاش تاجر ۶۲ ساله و تعیین قرار ملاقات در منزل وی به بهانه داشتن شغل پردرآمد به مایکل وین فروخت که بسیار بد بود.
 
مایکل وین ۶۲ ساله پیش تر با ۲ فقره تجاوز جنسی به یک کودک متهم شده بود که با پرداخت وثیقه ۱۲۰ هزار دلاری آزاد شد.الیزابت پس از جلب اطمینان دوستان خود مبنی بر یافتن شغل مناسب و پردرآمد به منزل مایکل می‌فرستاد و در ازای این کار ۳۶۰۰ دلار دریافت می‌نمود.فریب خوردگان پس از حضور در منزل مایکل با تهدید شدن به مرگ وادار به انجام خواسته‌های مایکل می‌شدند.
 
الیزابت به صورت پنهانی از اتفاقات روی داده فیلم و عکس تهیه می‌کرد و با ارائه آنها به قربانیان آنان را وادار به سکوت می‌نمود براساس اطلاعات یکی از قربانیان که به صورت ناشناس در یک گفتگوی تلفنی با پلیس وبستر صورت گرفت هویت الیزابت و مایکل برای پلیس بازگو شد.پلیس در یک عملیات مخفیانه قبل از قربانی شدن آخرین قربانی الیزابت و مایکل را در منزل وی قبل از ارتکاب جرم دستگیر نمود.وی تاکنون ۴۰ پرونده شکایت مبنی بر تجاوز جنسی را پیش روی پلیس باز کرده است.
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان