پلمپ یک ‌پارک تفریحی ‌بدلیل بی‌حجابی +تصاویر

مجموعه : اخبار
پلمپ یک ‌پارک تفریحی ‌بدلیل بی‌حجابی +تصاویر
پارک بادی که عملا ۴ نفر آموزش رقص می دادند و تعدادی از بدحجابها نیز همراهی می کردند، با حضور حجت الاسلام اسماعیل نیا امام جمعه موقت بوشهر و احضار مسئولان انتظامی، با این موضوع که باعث مروج بدحجابی بود برخورد قانونی صورت گرفت.
 
همچنین یک منبع آگاه اعلام کرد: بعد از اطلاع سردار یگانه فرمانده انتظامی استان از وضعیت بسیار نامناسب پوشش خانم های استفاده کننده از جت اسکی در ساحل بوشهر و عدم توجه مسئولین مربوطه در این زمینه، این مجموعه تا اطلاع ثانوی و رفع این مشکل تعطیل خواهد بود.

در این ارتباط مسئولین مربوطه تأکید داشته اند که تفریح و استفاده از مواردی مانند جت اسکی یا پارک بادی فی نفسه امری غیر معقول نمی باشد ولی زمانی که اینگونه مسائل باعث هنجار شکنی و ایجاد مسائل خلاف شرع گردد با آنان برخورد خواهد شد تا اصلاح گردند.

 
محمد حسن جهانبخش استاندار بوشهر نیز چند روز قبل با اشاره به هشدارهایی که از مدتها قبل از سوی برخی مسئولین و علمای اسان بوشهر در خصوص بی حجابی و اقدامات هنجارشکنانه در این استان، به اقدامات صورت گرفته در یکی از مراکز تفریحی ساحلی اشاره کرد و گفته بود: از روز ۱۴ فروردین این موضوع را بصورت ویژه در استان پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش نازوب امام جمعه موقت بوشهر نیز گفت: عده ای در استان به فكر این مسائل نیستند و متأسفانه وضعیت مناسبی از لحاظ حجاب بعضی از خانم ها در شهر دیده نمی شود.

 
وی افزود: اقداماتی مانند ایجاد چندین نمایشگاه و تبلیغ باحجابی در بیلبوردهای متعدد به مقابله با این موضوع رفته ام و از تعدادی از خواهران طلبه نیز در این زمینه برای امر به معروف كمك گرفته ایم اما یك تنه به مقابله با این پدیده رفته ام و عزمی را برای همراهی در بعضی از مسئولین نمی بینم.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان