ramazan
ramazan

روایت نماینده ی روحانی از پوشش زنان بد حجاب

روایت نماینده ی روحانی از پوشش زنان بد حجاب
محمدتقی رهبر وضعیت حجاب زنان در خیابان​ها را بدتر از دوره اصلاحات دانست. رئیس فراکسیون روحانیون مجلس  مشغول عبور از یکی از خیابان​های پایتخت بود و گفت: همین الان من در خیابان هستم و می​بینم که زن​ها با بلوزهای کوتاه و شلوارهای تنگ چسبان در حال قدم زدند هستند و موهایشان را هم افشان کرده​اند!

وی با بیان اینکه اصلا کسی به کسی نیست، ادامه داد: این دولت و این حکومت در پیشگاه خدا و مردم مسئول است. اینکه مدام توجیه کنند که مشغول کار فرهنگی هستند که قابل قبول نیست. متاسفانه کار فرهنگی هم نکرده​اند و این​ها همش شعار است. خود شما بروید در دانشگاه​ها و ادارات دولتی ببینید وضعیت چگونه است؟ در همین تره​بارها که در تمامی مناطق شهری هست، ببینید وضع حجاب چیست؟ آیا احدی تذکر لسانی می​دهد؟

به گفته وی، نه یک خانم محجبه به یک خانم با حجاب تذکر می​دهد نه یک پلیس به این زن​های نیمه برهنه می گوید که این چه وضعی است. در حالی که امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دینی و مذهبی ماست و در یک نظام اسلامی وظیفه ملی نیز محسوب می​شود

رهبر افزود: الان که زمستان است و هوا سرد است، این نیمه برهنگی​ها را در میان زنان شاهدیم. حالا سال نو و تابستانشان را هم خواهیم دید. مطمئنا هرچه پیشتر برویم، وضعیت بدتر خواهد شد. این وضعیت قابل قبول نیست و ضرورت طرح سوال از رئیس​جمهور احساس می​شود.

نماینده روحانی اصفهان با بیان اینکه متاسفانه وضعیت حجاب در جامعه از دوره اصلاحات  هم بدتر شده است، اضافه کرد: می​گفتیم آن دولت، لیبرال است و بی​توجه است. به این دولت اسلامی اصولگرا چه بگوییم؟


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان