ramazan
ramazan

اسپری هورمون عشق برای بی عاطفه گی و سستی

اسپری هورمون عشق برای بی عاطفه گی و سستی
دختر پسرهای عاشق دیگر نگران سستی و بی عاطفه گی عشقتان نباشید با وجود این اسپری تمام مسائل بی عاطفگی بین شما بر طرف می شود !!!
به گزاش سایت نازوب: نوعی اسپری بینی تولید شده از «هورمون عشق» می‌تواند توانایی اشخاص را در تفسیر عواطف اطرافیان ارتقا دهد.  این موفقیت می‌تواند به ارائه راهبردهای نوین جهت درمان تعدادی از اختلالات روانی منجر شود. در مطالعه‌ ای که توسط محققان نروژی صورت گرفت به 40 دانشجو اسپری‌های بینی حاوی دوز کنترل آب شور یا دوز اوکسیتوسین داده شد.
اوکسیتوسین نوعی هورمون مغزی است که احساسات خونسردی و تعامل اجتماعی را افزایش می‌دهد.
در ادامه به این دانشجویان تصاویر چهره‌های عصبانی، خوشحال یا خنثی داده شد. تعدادی از این چهره‌ها دارای حالات عاطفی ظریفی بودند که نوعاً در سطح ناخودآگاه‌تری رمزگشایی می‌شوند.
به گفته سیری لکنس، عصب‌شناس شناختی در دانشگاه اسلو، دوز اوکسیتوسین میزان آگاهی از عواطف بیان شده در تصاویر را افزایش داد.

برای نمونه چهره‌های عصبانی خشمگین‌تر و کمتر خوشحال به نظر رسیدند و چهره‌های خوشحال خرسندتر نمایان شدند.
این تیم تحقیقاتی همچنین دریافت که اوکسیتوسین دارای بالاترین اثرگذاری روی شرکت‌کننده‌هایی بود که هنگام مصرف اسپری آب شور، دارای کمترین توانایی برای قضاوت درست عواطف بودند.
از آنجا که اختلالات روانی و موارد مصرف بی‌رویه مواد مخدر از توانایی فرد در تشخیص احساسات دیگران می‌کاهد، یافته‌های جدید ادعاهای مطرح شده مبنی بر کمک اوکسیتوسین به افراد جهت احیای عملکرد اجتماعی را تقویت می‌کند.
هورمون مزبور تمامی بیماری‌های روانی یا اعتیاد را درمان نمی‌کند اما دوز آن ممکن است افراد را مجهز به تعبیر سیگنال‌های اطرافیان کند.
جمع کثیری از پزشکان اوکسیتوسین را جهت درمان اوتیسم و سایر اختلالات تاثیرگذار بر عملکرد اجتماعی تجویز می‌کنند. با این حال موفقیت جدید دیدگاه پررنگ‌تری را در ارتباط با اثر این هورمون مطرح می‌کند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان