جنجال عقیم کردن زنان عضو سازمان مجاهدین

مجموعه : زنان و زایمان
جنجال عقیم کردن زنان عضو سازمان مجاهدین

به گزارش نازوب به نقل از فارس، در پی افشاگری نسرین(بتول) ابراهیمی عضو شورای (كادر) رهبری سازمان مجاهدین خلق در پارلمان اروپا مبنی بر اجرای عملیاتی با عنوان "قله آرمانی" كه طی آن اقدام به عقیم سازی زنان عضو این سازمان می‌كنند یكی دیگر از اعضای شورای رهبری منافقین كه در سال جاری از اردوگاه اشرف آزاد شده است حقابق جدیدی از نحوه عقیم كردن زنان عضو سازمان مجاهدین خلق را برملا كرده است.

نسرین(بتول)ابراهیمی كه به دعوت خانم آنجلیكا برن به جلسه پارلمان اروپا دعوت شده بود طی سخنانی با اعلام رقم دقیق زنانی كه از سوی سازمان مجاهدین خلق عقیم سازی شده‌اند حقایق دیگری را از رفتار اعضای این سازمان با اعضای خود افشاء كرد. عملیات "قله افتخار" پس از آن به اجرا در می‌آید كه بیش از دو دهه قبل این سازمان در اقدامی با عنوان انقلاب طلاق تمامی زن و شوهر های عضو را از یكدیگر جدا كرد.

این اقدامات ضد حقوق بشری سازمان مجاهدین خلق با واكنش سازمان دیده‌بان حقوق بشر مواجه شده است و سازمان مذكور فرقه رجوی را به دلیل انجام این اقدامات ضد حقوق بشری محكوم كرده بود. سازمان مجاهدین خلق تاكنون طی عملیات موسوم به "قله آرمانی" حداقل 150 نفر از زنان عضو خود را عقیم كرده است. این عملیات به عاملیت نفیسه بادامچی یكی از پزشكان سازمان و به شكل خارج كردن رحم زنان سازمان اجرا می‌شود. عملیات قله آرمانی مرحله‌ای است كه هر كدام از زنان عضو سازمان برای برقراری پیوند با مریم و مسعود رجوی ناچار به انجام آن هستند.

نسرین ابراهیمی معروف به بتول كه خود یكی از اعضای شورای (كادر) رهبری سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت بود از انجام این عمل سرباز زد و در نهایت از سازمان اخراج گردید. بتول سلطانی یكی دیگر از اعضای شورای(كادر) رهبری سازمان مذكور كه در پادگان اشرف این سازمان در عراق مستقر بود هفته گذشته در گفتگو با MPR رادیو دولتی ایالات متحده ابعاد دیگر این ماجرا را افشاء و نام عاملان و مجریان این اقدام را منتشر كرد.

سلطانی تاكنون با 20 نشریه و رسانه گروهی جهانی در مورد ابعاد انجام عملیات قله آرمانی به گفتگو نشسته است و شیوه نفیسه بادامچی در جراحی و خارج كردن رحم زنان عضو سازمان تشریح كرده است. متن كامل مصاحبه خبرنگار فارس با بتول سلطانی در عراق به زودی منتشر می‌شود. انتهای پیام/


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان