خانم بازیگر معروف و ماجرای طلاق گرفتنش+ عکس

خانم بازیگر معروف و ماجرای طلاق گرفتنش+ عکس
به گزارش نازوب: اسکارلت یوهانسون معتقد است که ازدواج او و رایان رینولدز اتفاق زیبایی بود… بازیگر فیلم " انتقام جویان" در سال ۲۰۰۸ با رایان رینولدز ازدواج کرد و سه سال بعد از او جدا شد اما اسکارلت یوهانسون هنوز هم از اینکه این ازدواج شکست خورده است، ناراحت و غمگین است.
او خوشحال است که آن دوره از زندگی خود را با رایان سپری کرده است. او گفت:" اتفاق بسیار زیبایی بود.عاشق شدن ، ازدواج کردن و تعهد دادن به یک نفر واقعا" زیبا است و من فکرمی کنم خیلی خوب است که بفهمیم می توانیم یک نفر را به این شکل و تا این حد دوست داشته باشیم. " اسکارلت هرگز فکر نمی کرد که او و رایان یک روز از هم جدا شوند و اعتراف کرد که جدایی آنها خیلی غم انگیز بود و باعث شد که او خیلی احساس تنهایی کند.
 
 
 
این بازیگر ۲۷ ساله به مجله ووگ گفت:" این جدایی واقعا" وحشتناک بود ، مسلم است که وحشتناک بود.واقعا" نا امید کننده و غم انگیز بود. جدایی شما را نابود می کند. احساس می کنید که زندگیتان یک طرفه می شود و سپس متوجه می شوید که به دلایل مختلف ازدواجتان با شکست مواجه شده و ادامه زندگی مشترک دیگر امکان ندارد."
" هرگز فکر نمی کردم که من هم با چنین مشکلی روبرو شوم و اصلا" نتوانم راه حلی برای آن پیدا کنم .
در این مواقع هیچ کس نمی تواند جواب درستی به شما بدهد و دلتان نمی خواهد چیزی درباره آن بشنوید و کاملا" احساس تنهایی می کنید . از نظر من جدا شدن به نوعی غریب ترین چیزی است که هر انسانی تجربه می کند"

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان