ramazan
ramazan

ماجرای عجیب پرستو صالحی و باشگاه استقلال

ماجرای عجیب پرستو صالحی و باشگاه استقلال
نازوب به نقل از باشگاه خبرنگاران: پرستو صالحی به اتفاقات رخ داده درباره دعوت به همکاری فردی که خود را نماینده باشگاه استقلال نامیده بود واکنش نشان داد. وی در متنی ماجرا را توضیح داده است:
چندی پیش جوانکی جویای نام و ناآشنا با عرصه فوتبال و هنر هفتم، به نام سیاوش خواهانی، پیرو ساخت سرود و موزیک ویدیو برای باشگاه استقلال با من تماس گرفت و من به ایشان عرض کردم که باید کار را بشنوم تا برای حضور یا دکلمه بخشی از ترانه آن تصمیم بگیرم. بماند که ایشان به حضور بزرگان هنر همچون خانم نیکی کریمی و آقایان نیما شاهرخ شاهی، امیر جعفری، احسان خواجه امیری و … اشاره کردند که هیچ کدام صحت نداشت. کار را شنیدم (جسارت به دوستان بازیگر و خواننده خودم که در این کار حضور داشته اند نباشند) شعر، موسیقی وتنظیم آن را نپسندیدم چون کار ریتمیک بود و شعر فاقد محتوا و در کل دور از شان باشگاه همیشه محبوب من استقلال بود.
ایشان با پیشنهاد رقم های بالا سعی کردند مرا متقاعد کنند و من در پاسخ ایشان گفتم عشق به استقلال را که برای من همواره با نام اسطوره فوتبال کشورم، ناصرخان حجازی همراه است، با پول نمی توان خرید.
گذشت و ایشان چندی پیش دوباره تماس گرفتند، این بار با پیشنهاد کارهای جدید با ترانه های متفاوت و البته با رقم پیشنهادی 25 میلیون تومان برای هفت ترانه و موزیک ویدئو. این مبلغ رقم قابل ملاحظه ای برای این حجم کار و برای من نبوده و نیست که البته باز بعدا مشخص شد که باشگاه استقلال اصلا در جریان ارقام پیشنهادی ایشان نبوده است.
با وجود این بنده قبول کردم و کار به مرحله جدی تری رسید. دست بر قضا گفتگوی ما در حضور جناب آقای نظری جویباری و کاپیتان اسبق تیم استقلال، آقای محمود فکری صورت گرفت و آنجا بود که فهمیدیم ای دل غافل، ایشان مجوز تولید و ساخت موزیک ویدئو و استفاده از حضور بازیگران در این کار را ندارند و حتی در جریان لزوم وجود مجوز نیستند (طفلک جوانک خیال پرداز در توهم به سر می برد و هیچ اطلاعی از ساخت و تولید کارهای هنری نداشت.) این کل ماجرا بود، حالا، کاری که اصلا مجوز ندارد، چه رقمی، چه پولی؟!
گله مندم از باشگاه محبوبم که چرا هر نابلدی را به حریم خود راه می دهد تا بتوانند با استفاده از نام مقدس باشگاه استقلال خودنمایی کنند و با حاشیه سازی به فریب اذهان عمومی بپردازند هر چند این روزها عرصه هنر و ورزش پر است از نام های نا آشنا و غیر متخصص.
مردم ورزش دوست کشورم خوب می دانند که من عاشقانه تیم استقلال را دوست داشته و دارم و باز تاکید می کنم به حرمت نام اسطوره فوتبال کشورم، ناصرخان حجازی هیچ کار مغایر با شان نام و ارزش های باشگاه استقلال انجام نخواهم داد. با آرزوی روزی که عرصه فرهنگی هنری. ورزش این کشور به دست متخصصین این امر اداره شود.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان