ramazan
ramazan

زنی که جند برابر یک زن نرمال غذا میخورد (+عکس)

زنی که جند برابر یک زن نرمال غذا میخورد (+عکس)
خانم بریندا دیفیز 43 ساله به عنوان چاق ترین زن انگلیسی معرفی شد. وزن این زن به 254 کیلوگرم رسیده است.
بریندا پس از مرگ خانم شارون میفسیملر در سن 40 سالگی  و با وزن حدود 300 کیلوگرم هم اکنون به عنوان چاق ترین زن انگلیس شناخته می شود.  به گزارش نازوب میفسیملر به دلیل مشکل قلبی درگذشت. بریندا  زن 254 کیلویی روزانه معادل 6 هزار کالری غذا می خورد که این مقدار سه برابر کالری مورد نیاز و طبیعی یک زن است.
 
نازوب: او تنها تمرین تحرکی که انجام می دهد طی کردن مسافت 10 متری از تخت به سمت دستشویی است. بریندا بیشتر زمان خود را در تختش می گذراند. او در کنار خود یخچالی دارد که در آن شکلات، شیرینی، نوشابه و آب معدنی نگهداری می کند. بریندا از چهار سال پیش تاکنون، به دلیل وزن زیادش، خانه را ترک نکرده است.
 
همچنین یک گروه ویژه در هفته ، اقدامات شخصی بریندا مانند حمام، خرید وسایل مورد نیاز منزل و تهیه غذا را انجام می دهد. وی همچنین لباسهایش را از اینترنت خریدای می کند. پزشکان گفته اند که بدن مریندا، تحمل انجام عمل جراحی برای لاغری وی را ندارد. بریندا  می گوید: من زندگی ام را در تخت می گذرانم.به رغم هشدار پزشکان ، نمی توانم از غذا خوردن دست بکشم.
 
این زن سنگین وزن اضافه کرد: من از زندگی ام بدم می آید. پس از رسیدن به این وضعیت، از خودم خجالت می کشم . می خواهم به خودم کمک کنم ولی نمی دانم از کجا باید شروع کنم.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان