ramazan
ramazan

یک شغل رویایی برای تنبل ها!

مجموعه : دانستنی ها
یک شغل رویایی برای تنبل ها!

به گزارش نازوب، یک هتل در مرکز شهر هلسینکی پایتخت فنلاند یک شغل رویایی را به متقضیان پیشنهاد کرده است: امتحان کردن راحتی تمام اتاق‎ها در قبال دریافت دستمزدی مناسب.

جام جم آنلاین به نقل از آتلانتیکو در ادامه نوشت: این هتل فنلاندی شغلی رویایی را پیشنهاد داده است : امتحان کردن تمام اتاق‎های هتل و تایید راحتی آنها.

مالک این هتل در جستجوی یافتن یک فرد خواب آلود حرفه‎‎ای برای کاری به مدت 35 شبانه روز توانست متقاضیان بسیاری را از سراسر جهان جلب کند.

در واقع، تاکنون بیش از 800 نفر رزومه خود را برای دستیابی به این شغل رویایی برای مالک هتل فرستاده‎اند.

تیو تیکا مالک هتل به خبرگزاری فرانسه گفت: گمان می‎کردم حدود 100 نفر متقاضی این شغل شوند اما در حال حاضر از سراسر جهان بیش از 800 تقاضا دریافت کرده‎ام. متقاضیان یک ماه برای فرستادن درخواست خود مهلت دارند.

این هتل فنلاندی که به تازگی بازسازی شده در مرکز شهر هلسینکی قرار دارد.

فردی که برای این شغل انتخاب خواهد شد باید روزانه گزارشی از کیفیت شبی را که در اتاق هتل سپری کرده بنویسد و آن را روی سایت هتل قرار دهد.

تیو تیکا پیش از هرچیز در جستجوی فردی است که از توانایی کافی در بیان محسنات برخوردار باشد تا گزارشی را که می‎نویسد ارزش خواندن داشته باشد. علاوه براین فرد داوطلب باید دارای تجربه کافی در صنعت توریسم باشد.

همچنین آشنایی کامل به زبان انگلیسی لازم بوده و آشنایی با زبان فنلاندی یک امتیاز محسوب می‎شود. با این حال، تیکا در مورد دستمزد این شغل رویایی صحبتی نکرده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان