زیبا و جذاب ترین بازیگر زن هندی حلق آویز شد! عکس

زیبا و جذاب ترین بازیگر زن هندی حلق آویز شد! عکس
به گزارش نازوب، دو شب پیش جسد بازیگر جوان و بیست و پنج ساله سینمای هند جیا خان در خانه اش در شهر بمبئی حلق آویز شده پیدا شد. پلیس شهر بمبئی اعلام کرد که احتمالا اقدام این بازیگر جوان و خوش آتیه خودکشی بوده است. اما هیچ یادداشتی کنار جسد پیدا نشده و ماموران پلیس در حال تحقیق از همسایگان جیا خان هستند.
 
 جیا خان (نام اصلی نفیسه خان) بازیگری هندی –بریتانیایی کشف رام گوپال ورما بود. او بازیگری را مقابل آمیتاب بچن در اقتباس ورما از لولیتا با نام «Nishabd/هیچ کلامی » آغاز کرد.به دلیل مضمون ملتهب فیلم واکنش منتقدان به آن متوسط بود اما همه بازی جیا خان را ستودند. او سپس با عامر خان/امیر خان در «گاجینی» همکاری کرد که فیلم پرفروشی بود و بازیگری را در سینمای هند ادامه داد. آخرین فیلم روی پرده او کمدی «Housefull» بود که در سال 2010 به نمایش عمومی درآمد.
 
 جیا خان سال 1988 در شهر نیویورک از والدینی هندی متولد شد اما در بریتانیا و شهر چلسی بزرگ شد و شهروندی بریتانیایی محسوب می شد .وی در سال های اخیر و پس از پیوستن به سینمای هند در شهر بمبئی زندگی می کرد.
 
 مرگ این بازیگر جوان سینمای هند را در ماتم فرو برده است. آمیتاب بچن پس از شنیدن این خبر به خبرنگاران گفت که به شدت شوک شده و آزرده است.
 
 آخرین خبری که در سایت رسمی این بازیگر منتشر شده حضور او در تولیدی هالیوودی است.
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان