ramazan
ramazan

وارد کردن پرده بکارت چینی!!! عکس

مجموعه : اخبار
وارد کردن پرده بکارت چینی!!! عکس
نازوب، به گزارش پایگاه ۵۹۸ اخیرا یکی از وارد کننده های محصولات آرایش بهداشتی اقدام به واردات گسترده پرده بکارت مصنوعی از کشور چین نموده است این در حالیست که مدت زیادی از دعوای معروف دانشگاه الأزهر در مورد پرده بکارت مصنوعی با کشور چین (به عنوان بزرگترین تولید کننده این محصول) نگذشته است.

همانگونه که همه میدانند پرده بکارت در فرهنگ مسلمانان نشانه پاکدامنی دختر است و وارد نمودن و ترویج استفاده از این گونه ابزار راه را برای ترویج فساد در جامعه باز میکند نکته دیگر اینکه در منابع فقهی شیعه و سنی یکی از اعمال خلاف شرع تدلیس و فریب دادن در ازدواج است که در مواردی موجب بطلان عقد نیز میشود حال این نکته واضح است که استفاده از این محصول چینی برای دخترانی که به هر دلیلی پرده بکارت خود را از دست داده اند مصداق بارز تدلیس و فریب در ازدواج میباشد .

اما نکته جالب فروش این محصول در آنجاست که این محصول از طریق پست جمهوری اسلامی ایران و همراه با یک فیلم آموزشی عرضه می شود البته گفتن این نکته بدان معنا نیست که توقع بازرسی از تمام مرسولات پستی از اداره پست وجود داشته باشد اما لازم است این ارگان ارتباطی در مورد قراردادهای پستی تجاری خود دقت و بازرسی بیشتری به عمل آورد.

سوال دیگری که در اینجا مطرح است این است که این محصول از چه طریقی وارد کشور شده است آیا از مجاری رسمی و گمرکات قانونی و یا از طریق قاچاق. اگر از طریق مجاری قانونی وارد شده است مسئولین امر با چه توجیهی اجازه واردات محصولاتی را میدهند که عفت عمومی و امنیت خانوادگی جامعه را هدف قرار دادهاست و اگراز طریق قاچاق وارد کشور شده است به چه دلیل وارد کنندگان آن به راحتی امکان تبلیغ و فرش آن ر ا از طریق سایتهای اینترنتی دارا هستند و چرا مسئولین قضایی با آن برخورد مقتضی را نمی نمایند .

البته باید دانست که به صرف فیلتر نمودن سایتهای فروشنده مشکل حل نمیشود چرا که فروشندگان آن با صرف مدت زمان کوتاهی سایت جدیدی را به جهت فروش تاسیس می نمایند .

به امید آنکه نهاد های نظارتی در مقابل فروش این چنین محصولاتی واکنش سریعی را از خود نشان دهند تا حریم جامعه به آلودگی های پنهان مبتلا نگردد .


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان