ramazan
ramazan

افشای راز وحشتناک شایسته ترین دختر امریکا (عکس)

افشای راز وحشتناک شایسته ترین دختر امریکا (عکس)

به گزارش نازوب، “مود گورمن”،برنده عنوان (زن شایسته) ماساچوست آمریکا راز دردناکی را فاش میکند.

 

 

خانم “مودگورمن” که در سن 13 سالگی مورد تجاوز قرار گرفت، بدلیل شرمسار بودن از اینکه دیگران چه فکری در مورد او خواهند کرد این راز را در سینه خود نگه داشت.

 

 

این زن شایسته دو ماه بعد از مراسم تاج گذاری اش در سن 21سالگی در مصاحبه با یک روزنامه نگار درباره بدترین روز زندیگش می‌گوید:در یک شب تابستان وقتی با دوستم برای بازی کردن به پارک رفتیم با سه مرد که مست بودند مواجه شدیم و در حالی که فرار بی فایده بود، مورد حمله وحشیانه و تجاوز آنها قرار گرفتم.

 

 

وی ادامه داد: در حالی که در نزاع با آنها(مردان شیطان صفت) فریاد می زدم، در سر آرزو می کردم که ای کاش بمیرم. بعد از رهایی از چنگال متجاوزان درحال دویدن به سمت خانه اشک می‌ریختم.

 

 

خانم “گورمن” بر اثر شوک این اتفاق شوم تصمیم می گیرد در مورد آن شب با کسی صحبت نکند و بارها دست به خود کشی ناموفق زد.

افشای راز وحشتناک شایسته ترین دختر امریکا (عکس)

او که سه سال از بهترین سال‌های نوجوانی اش را با این افکار که مردم چه فکری در مورد او خواهند کرد و یا چه اتفاقی برای زندگی آینده اش خواهد افتاد سپری کرد، در نهایت تصمیم می‌گیرد این راز را با مادرش در میان بگذارد سپس با کمک مادرش با وکیلی صحبت میکند و گزارشی برای این حمله و تجاوز بی رحمانه تنظیم کرد، اما هیچوقت متجاوزان این دختر بی‌گناه دستگیر نشدند.

 

 

او درپایان صحبت هایش افزود: من مغلوب نشدم، من یک نجات یافته هستم. “گورمن” باز مانده از یک تجاوز بی رحمانه افتخار می‌کند که حالا بعداز 8 سال با استفاده از قدرتش که به تازگی پس از تاجگذاری به عنوان زن شایسته به او رسیده است می‌تواند به همه قربانی های آزار اذیت جنسی وتجاوز در کشورش کمک کند.

 

 

“گورمن” احتمالا پیام زندگی اش را نه تنها در ماسا‌چوست بلکه به همه ملیت هایی که در رقابت برای انتخاب زن شایسته  شرکت می‌کنند خواهند رساند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان