آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

کوچک شدن پستان یا سینه؛ افتادگی، بزرگ شدن یا شل شدن پستان یک فرایند طبیعی است که با افزایش سن اتفاق می افتد زمانی که سینه ها نرم شده و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد.

بعد از 40 سالگی معمولا سینه ها شل می شود، به غیر از سن، عوامل دیگری که باعث افتادگی سینه می شود تغذیه با شیر مادر، بارداری، یائسگی، کاهش سریع وزن و یا افزایش وزن، ورزش شدید، کمبودهای تغذیه ای و پوشیدن سینه بند نامناسب است.

 

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

 

بسیاری از بانوان به دلیل داشتن سینه های بزرگ در رنج هستند. کوچک کردن سینه با ماساژ یکی از بهترین روش های بسیار موثر می باشد که ما (ناز وب) در این بخش از نحوه ماساژ با گیاهان دارویی صحبت می کنیم. .

مسلماً کوچک کردن سینه با ماساژ از عمل های جراحی پر هزینه و خطرناک و بعضی دارو درمانی های نا معلوم بسیار امن تر و ساده تر است و در خانه با استمرار بر تمرین و تکرار بدون شک نیز امکان پذیر است. با ناز وب و بخش زنان و زایمان در ادامه مطلب همراه باشید.

 

کوچک کردن سینه با ماساژ و لمس به همراه داروهای گیاهی

 

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

 

کوچک کردن سینه با ماساژ

ساده ترین و بی خطر ترین راه برای کوچک کردن سینه بدون عمل جراحی و در منزل کوچک کردن سینه با ماساژ است که در بسیاری از موارد نیز نتیجه آن دیده شده است.

توجه داشته باشید که اگر می خواهید این عمل را به ماساژور بسپارید از او بخواهید از وازلین طبیعی و خوش عطر استفاده کند و از روغن های کوچک کننده غیر طبیعی برای کوچک کردن سینه با ماساژ استفاده نکند.

زیرا وازلین هم بی خطر است هم با بافت سینه ی شما کاملا سازگار است. بدین صورت که در پایان کار روی آن مشماع بگذارید. مطمئناً بعد از گذشت چندین جلسه نتیجه عالی کار را می بینید.

 

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

 

این روش برای آن دسته از خانم هایی که دور سینه بزرگی دارند بسیار کارساز است. به کوچک شدن سینه آن ها بسیار کمک می کند.

در روش کوچک کردن سینه با ماساژ توجه داشته باشید که در کنار آن می توانید از کرم های سفت کننده برای سفت شدن هم زمان سینه خود استفاده کنید. زیرا اغلب بانوان بعد از کوچک شدن سینه های خود دچار شل شدن سینه ها نیز می شوند که این کرم ها بسیار موثر هستند.

 

در طول درمان خود ورزش را فراموش نکنید و در تمرینات خود از تمرینات بالا تنه که مخصوص سینه است استفاده کنید.

در بازار سوتین های ویبره دار نیز موجود است که به شما در کوچک کردن سینه کمک می کند.

 

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

 

ورزش های مکمل برای کوچک کردن سینه با ماساژ

تمامی بانوان علاقه به داشتن سینه های خوش فرم و سفت دارند. پیش از آن که روش تمرینات را شروع کنیم بهتر است بدانید که سینه های بانوان از چربی و بافت های چربی دار تشکیل شده است

به همین دلیل مقدار چربی موجود در بافت سینه اندازه ی آن را مشخص می کند که در این ذخیره سازی چربی در سینه عوامل مهمی مثل سن و ژنتیک، وزن و سلامتی بسیار تاثیر گذار هستند.

در زیر سینه های شما ماهیچه هایی وجود دارد که سفت نگه داشتن سینه ها و بالا نگه داشتن سینه ها وظیفه آنهاست. از این رو قوی کردن این ماهیچه ها در شکل و فرم سینه شما بسیار دخیل است.

 

کوچک کردن سینه با ماساژ

 

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

 

دانستن این موضوع خیلی مهم است که شما فقط با ماساژ و ورزش ها می توانید فرم زیبا یی به سینه های خود بدهید و در سایز آن ها دست نمی توان برد مگر با جراحی.

اما این ورزش هایی که در زیر به شما می گوییم باعث سفت شدن عضلات سینه و در نهایت فرم زیبا در سینه بانوان می شود.

در زیر به 3 حرکت ورزشی ساده که بدون هزینه است و در منزل نیز می توان انجام داد اشاره می کنیم تا طی مدت زمان 6 تا 8 هفته سینه هایتان به فرم زیبایی در بیایاند. بهتر است که این تمرینات را به اندازه 8 تا 15 بار در 1 تا 3 ست انجام دهید. 2 تا 3 بار در هفته نیز مناسب است.

 

تمرین اول

1 – روی شکم بخوابید، زانوهایتان را خم کنید، به طوری که قوزک های پا ضربدری روی هم قرار گیرند. آرنج ها را خم کنید و کف دست ها را (در اطراف بدن و مقابل شانه ها)روی زمین قرار دهید.

دست ها را صاف کرده و بدن را بلند کنید، به طوری که روی زانوها و کف دست ها تکیه داشته باشید. چانه را کمی به سمت سینه ها متمایل کنید تا پیشانی روبه روی زمین قرار گیرد. شکم را سفت کنید.

 

2 – آرنج ها را خم کرده و کل بدن را یکباره پایین بیاورید. آنقدر پایین نیاورید که سینه ها به زمین برخورد کند، تا جایی بدنتان را پایین بیاورید که بازوها به موازات زمین قرار گیرند. دوباره خود را بالا بکشید. آرنج ها را قفل نکنید.

 

تمرین دوم

1 – به پشت روی زمین بخوابید و پاها را صاف قرار دهید و در هر دست یک وزنه نگاه دارید (به جای وزنه می توانید از چیزهایی هم وزن آن هم استفاده کنید). وزنه ها را بالا ببرید به صورتیکه دست ها کاملاً بالای شانه هایتان قرار گیرند و کف دست ها پشت به شما باشد. شکم را داخل بکشانید. چانه را هم به سم سینه ها متمایل کنید.

2 – وزنه ها را پایین آورده و کمی در اطراف قرار دهید تا جاییکه آرنج ها کمی زمین را لمس کند. وزنه ها را دوباره بالا برده و مراقب باشید که آرنج ها در این حالت قفل نشود. شانه ها نیز نباید به هیچ وجه از روی زمین بلند شود.

تمرین سوم

1 – روی زمین بخوابید به صورتیکه سر، گردن و پشتتان روی چندین بالش بزرگ قرار گیرند. در هر دست یک وزنه قرار داده و وزنه ها را مستقیماً بالای سینه ببرید، به صورتی که کف دست ها روبه روی هم قرار گیرند. باز هم چانه به سمت سینه ها متمایل باشد به صورتی که گردن با سایر ستون فقرات در یک راستا قرار گیرد. پشتتان هم نه خمیده شود و نه خیلی صاف باشد.

2 – دست ها را از هم باز کنید به صورتی که آرنج ها روی زمین قرار گیرند، وزنه ها را نیز آنقدر پایین بیاورید که آرنج ها به زمین برخورد کند. دوباره وزنه ها را بالا ببرید و حرکت را از نو آغاز کنید.

 

خانم های عزیز مطمئن باشید بعد از گذشت زمان 6 تا 8 هفته به تدریج شاهد تغییراتی در فرم سینه های خود هستید که رو به زیبایی و خوش فرمی گذاشته است. فقط در انجام تمرینات نظم و تکرار آن را رعایت کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. با آرزوی موفقیت و رسیدن به اندامی خوش فرم و ایده آل برای شما عزیزان.

 

 

برترین گیاهان دارویی برای خوش فرم و کوچک شدن سینه

اینک در ادامه این بخش بسیار مهم برای خانم های عزیز به معرفی برترین گیاهان دارویی و اثر بخش برای کوچک کردن، خوش فرم کردن و سفت شدن سینه ها به شما معرفی می شود از داروهای گیاهی ذیل برای ماساژ که در قسمت بالا آموزش دیدید می توانید استفاده کنید تا خیلی زودتر به نتیجه برسید.

 

گیاهان دارویی مؤثر برای کوچک کردن اندازه سینه ها

در اینجا 13 داروهای خانگی برای سفت کردن سینه وجود دارد:

 

1. ورزش

 

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

 

کسانی که سینه افتاده وشل دارند، باید ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانند. تمریناتی که در ناحیه سینه هستند برای این کار مناسبند. برخی از تمرینات عبارتند از: پرس سینه و فشار یو پی اس، و دمبل.

 

2. ماساژ یخ

 

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

 

ماساژ یخ نیز بسیار مناسب است دمای سرد بافت را محکم تر میکند. با 2 تکه یخ ماساژدر حرکت دایره ای در اطراف سینه ها فقط برای یک دقیقه کافی است سپس سینه را با یک حوله نرم پاک کنید هر روز در فواصل منظم این کار را انجام دهید توجه کنید که ماساژ یخ بیش از یک دقیقه نباشد در غیر این صورت بی حس میشود.

 

3. روغن زیتون

 

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

 

ماساژ سینه با روغن زیتون یک روش بسیار عالی برای سفت کردن سینه است. روغن زیتون غنی از آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب است که می تواند سینه را تقویت کند.

مقداری روغن زیتون را بر روی کف دست خود بمالید تا گرم شود سپس با کف دست با حرکات رو به بالا 15 دقیقه ماساژ دهید تا جریان خون ا فزایش پیدا کند و سلولها ترمیم یابد این کار 4-5 بار در هفته انجام دهید. همچنین می توانید بجای روغن زیتون از روغن بادام، ، آوکادو یا روغن جوجوبا استفاده کنید.

 

4. خیار و زرده تخم مرغ

 

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

 

یکی دیگر از درمان بسیار عالی برای بالا بردن سینه ماسک تهیه شده از خیار و زرده تخم مرغ است. خیار دارای خواص طبیعی برای درمان پوست وزرده تخم مرغ دارای سطح بالایی از پروتئین و ویتامین ها است که می تواندبه درمان افتادگی سینه کمک کند. 1 خیار کوچک را در یک مخلوط کن پوره کنید.

با 1 زرده تخم مرغ 1 قاشق چای خوری کره یا کرم ریخته و خمیر درست میکنیم 30 دقیقه بر روی سینه ها مالش می دهیم سپس با آب سرد کمی می شوییم هفته ای یک بار برای تقویت بافت سینه لازم است.

 

5. سفیده تخم مرغ

 

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

 

سفیده تخم مرغ پو مغذی پوست است.چربی های موجود در سفیده تخم مرغ به سفت شدن سینه ها کمک میکند. 1 سفید تخم مرغ را آنقدر هم بزنید تا کف کند.

به مدت 30 دقیقه بر روی سینه ها بماندسپس با آب خیار و یا پیاز هم ماساژ داده و سپس با آبسرد می شوئیم. همچنین می توانید یک ماسک با مخلوط کردن 1 سفیده تخم مرغ با 1 قاشق غذاخوری ماست ساده و عسل آماده کنید. روی سینه به مدت 20 دقیقه قرار داده. سپس با آب سرد می شوئیم. هفته ای یکبار انجام دهید.

 

6. شنبلیله

 

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

 

در آیورودا، شنبلیله اغلب برای تقویت سینه استفاده می شود.چون شنبلیله دارای ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است پوست سینه را صاف و سفت میکند مخلوط 1/4 فنجان پودر شنبلیله را با آب مخلوط کرده تا خمیری درست شود. با این خمیر سینه را به مدت 5 تا 10 دقیقه ماساژ می دهیم.

سپس با آب گرم بشوئید. این درمان یک یا دو بار در هفته است. همچنین می توانید یک ماسک پستان با 1/2 فنجان ماست ، 10 قطره روغن شنبلیله و ویتامین E و 1 عددسفید تخم مرغ درست کنید.

مواد تشکیل دهنده را تا زمانی که یک خمیر صاف درست شود مخلوط میکنیم. خمیر را بر روی سینه خود مالش داده 30 دقیقه بماند.سپس با آب سردبشوئید. این ماسک را یک بار در هفته انجام دهید.

 

7. دانه انار

 

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

 

انار ماده ضد پیری فوق العاده خوبی است . روغن دانه انار سرشار از مواد مغذی است که به تقویت سینه کمک میکند
از پوست انار و روغن خردل گرم خمیر درست کنید. با حرکت دایره ای سینه را به مدت 5 تا 10 دقیقه در روز قبل از رفتن به رختخواب لمس و ماساژ دهید.

می توانید با روغن دانه انارسینه خود را 2 یا 3 بار در روز ماساژ دهید
یا مخلوط 4 قاشق چای خوری روغن چریش با 1 قاشق چای خوری از پودر خشک شده پوست انار را گرم کرده این مخلوط را بعد از خنک شدن سینه ها را دو بار در روز به مدت چند هفته ماساژ دهید.

 

8.آلوئه ورا

 

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

 

آلوئه ورا دارای خواص طبیعی است آنتی اکسیدان ها در آلوئه ورا از آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد جلوگیری میکندژل آلوئه ورا را بر رویسینه به آرامی ماساژ با حرکت دایره ای به مدت 10 دقیقه انجام دهید.و سپس آن را با آب گرم بشوئید. این درمان 4 یا 5 بار در هفته تا بدست آوردن نتیجه انجام دهید.

همچنین می توانید ترکیبی از 1 قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا وسس مایونز و 1 قاشق چای خوری عسل آماده کنید. بمدت 15 دقیقه سینه ها را با این ماساژ دهید سپس هر 15 روز یکبار انجام دهید.

 

9. کره ی درخت روغن قلم

 

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

 

یکی دیگر از مواد طبیعی سفت کننده سینه کره درخت روغن قلم است. این یک منبع بزرگ از ویتامین E است که پوست سینه را محکم ترمیکند. همچنین، از آسیب سلولی ناشی از رادیکال های آزاد جلوگیری میکند.

با کره درخت روغن قلم سینه خود را به بالا و با حرکت دورانی به مدت 10-15 دقیقه ماساژ دهید سپس بشوئید3 تا 4 بار در هفته انجام دهید.

 

10. خاک رس

 

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

 

خاک رس سفت کننده طبیعی پوست است. این شامل مواد معدنی مانند سیلیس، منیزیم، آهن، کلسیم، پتاسیم و سدیم است که سینه را سفت و ازافتادگی ان جلوگیری می کنید.

مخلوط 2 قاشق غذا خوری از خاک رسl به شکل پودر مخلوط با آب یک خمیر درست کنید.این خمیر را بر روی سینه مالیده تا خشک شود سپس با آب وارم بشوئید یک بار درهفته این کار را انجام دهید نکات اضافی

اجتناب از رژیم غذایی

کاهش وزن شدید در مدت زمان کوتاه

شنا کردن یک تمرین عالی برای سفت کردن سینه ها است.

از خم شدن و پریدن، بدون سینه بند اجتناب کنید.

مقدار کافی آب در روز به هیدراته شدن پوست کمک میکند.

 

به طور مستقیم سینه خود را بدون کرم ضد آفتاب زیر نور خورشید قرار ندهید. ترک سیگار برای بهبود سلامت کلی و به محافظت از پوست سینه کمک میکند.

همیشه راست بنشینید و صاف راه بروید. پوشیدن سینه بند ورزشی در انجام تمرینات هوازی، بازی تنیس، دویدن و یا انجام هر نوع تمرین الزامی است. اگر اضافه وزن و کاهش وزن دارید سینه ها افتاده میشود.

همچنین می توانیدبا یوگا سینه های خود را سفت کنید. غذاهای سالم با مواد مغذی ضروری مانند پروتئین ها، ویتامین ها، کلسیم، مواد معدنی، کربوهیدرات و چربی ضروری است.

 

11- سیب زمینی شیرین وحشی ( wild yam )

 

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

 

این گیاه با نام سیب زمینی هندی وحشی هم شناخته میشود . اعتقاد بر این است که این گیاه برای بهبود عملکرد کبد و سیستم اندوکرین بسیار مفید است . همچنین باعث تنظیم سیستم جنسی زنان شده و در دوره های قاعدگی و یائسگی مفید است . از دیگر خاصیت های این گیاه درمان نازایی و عقیمی است.

سیب زمینی وحشی گیاه سیب زمینی هندی وحشی با اثر بر روی هورمون های جنسی نظیر استروژن و پروژسترون باعث تعدیل هورمونی در بدن شده و میتواند به کوچک کردن سینه ها کمک کند .

ساپونین موجود در این گیاه با متابولیسم لیپیدها باعث کاهش بافت چربی شده و جذب کلسترول از روده را نیز کاهش میدهد . مصرف بیش از اندازه این گیاه می تواند منجر به کاهش سطح کلسترول در بدن شود .

در خصوص عوارض جانبی این گیاه مطالعات کافی انجام نشده است و توصیه میشود زنان باردار و شیرده زیر نظر پزشک متخصص از این گیاه استفاده کنند .

 

12- گیاه خارشیر ( Milk Thistle )

 

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

 

نامهای دیگر گیاه : خار مریم، مریم گلی، کنگر فرنگی وحشی ( گیاه از خانواده مینا می باشد ) برای قرن ها از عصاره گیاه خارشیر برای تنظیم فعالیت کبد استفاده میشود و برای درمان سیروز کبدی ، هپاتیت مزمن مفید است . در کنار خواص این گیاه برای بهبود فعالیت کبد ، فواید دیگری نیز در این گیاه مشاهده شده است که به شرح زیر است:

 

کاهش سطح کلسترول خون

کاهش مقاومت انسولین در افراد مبتلا به دیابت نوع 2

کاهش رشد سلولهای سرطانی در سرطان پ س ت ا ن ، سرطان رحم و سرطان پروستات

 

این گیاه به شکل خوراکی و به عنوان غذا نیز مورد استفاده قرار میگیرد . ریشه گیاه به صورت خام و یا آب پز ، نیمه آب پز و سرخ شده از قرن 16 میلادی مورد استفاده قرار گرفته است . همچنین از سایر بخشهای گیاه مانند برگ ها نیز میتوان استفاده کرد و جایگزین بسیار خوبی برای اسفناج در سالاد است .

 

13- Chasteberry

گیاه پنج انگشت یا درخت پاکدامن ( Chasteberry )

 

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

 

این گیاه با نام های مختلفی از جمله فلفل راهبان نیز شناخته میشود و به طور طبیعی در نواحی مدیترانه ای رشد میکند . مکانیسم اثر گیاه به طور کامل شناخته شده نیست

ولی مطالعات نشان دهنده این موضوع هستند که این گیاه اثرات دوپامینرژیکی داشته و بر ترشح پرولاکتین تاثیر میگذارد ( از طریق ممانعت فعالیت گیرنده های دوپامین 2 و رقابت در باند شدن آنها باعث افزایش میزان آزاد سازی پرولاکتین میشود )

 

و کاهش میزان پرولاکتین با تاثیر بر هورمون محرک فولیکولی (FSH ) باعث کاهش مقادیر هورمونهای جنسی استروژن در زنان و تستوسترون در مردان میشود.

همچنین در سرکوب تمایلات جنسی مفید است و به همین دلیل در گذشته توسط راهبان برای کاهش میل جنسی مورد استفاده قرار میگرفته است.

آموزش تصویری ماساژ سینه برای کوچک شدن با گیاهان دارویی

Video tutorials Breast massage for shrinkage with herbs

 

این گیاه در افریقا نیز یک گیاه سنتی محسوب میشود و در بهبود تغذیه مؤثر است و به صورت شربت ، اکسیر و یا به صورت خام مصرف میشود ولی محبوب ترین نوع مصرف آن به صورت ناشتا به صورت عصاره مایع است . مصارف پزشکی این گیاه شامل درمان سندروم استرس پیش قاعدگی ( PMS ) و کاهش درد پ س ت ا ن است .

در حال حاضر از عصاره این گیاه برای کاهش اندازه های پ س ت ا ن و کاهش مشکلات مسائل زنان استفاده می شود . نام های دیگر گیاه : عفیفه، دل آشوب، تخم پنج انگشت، فلفل بَرّی (در شیراز) .

این گیاه در اطراف استان قم ،روستای طَغَرود، کشت میشود. مصرف این گیاه در زنان باردار و شیرده به دلیل ایجاد اختلال هورمونی ممنوع میباشد.

و خط پایانی نیز: گردآوری این گیاهان دارویی و استعمال آنها از معتبرترین کتابهای طب سنتی و دارویی گردآوری شده است بهتر از برای اطمینان بیشتر قبل از استفاده از این داروها با یک متخصص و پزشک مشورت کنید.

 

بزرگ کردن و تغییر سایز سینه ها

12 ورزش عالی برای کوچک کردن شکم تا عید

صیغه کردن زنان بخاطر سایز کوچک سینه های همسر

خوراکی هایی که سینه ها را سفت می کند

ورزش هایی برای کوچک کردن سینه ها (+تصاویر)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان