فال و طالع بینی امروز 4 شنبه 25 شهریور 94

فال و طالع بینی امروز 4 شنبه 25 شهریور 94

به بخش سرگرمی و جذاب فال و طالع بینی در سایت بزرگ نازوب خوش آمدید.

 

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز شما قادر نیستید تصمیم قطعی بگیرید، زیرا ماه در نشانه شما در نوسان و چرخش است و خصوصیات شما نیز هر لحظه تغییر می کند. حالا که تصمیم شما دائم در حال تغییر است، اصلاً نمی توانید روی تصمیمات خود حساب کنید. سعی نکنید به زور دنبال پیدا کردن راه حل باشید. در عوض افکار و خیالات خود را مثل پاندولی در نظر بگیرید که در حال نوسان است ولی کم کم آرام می شود و بالاخره می ایستد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی***گذر به کوی فلان کن در آن زمان که تو دانی

تو پیک خلوت رازی و دیده بر سر راهت***به مردمی نه به فرمان چنان بران که تو دانی

تعبیر: شما همچون زمین تشنه ای هستید که با قطره قطره ی باران سراب می شود و همچون پرنده ایی که آرزوی پرواز دارد. این امیدواری است که نجات بخش شماست. سرگشتگی تان از فرمانبرداری از نادانان است. پس زیرک باشید معامله ای انجام خواهید داد که بسیار سودمند و ناجی شما از بند گرفتاری است.

 

 

******************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

اگر امروز از شما خواستند که نقش یک میانجی و واسطه را بازی کنید، فقط به خاطر اینکه نمی دانید چقدر می توانید بهشان کمک کنید، جا نزنید. درعوض کاری را که فکر می کنید درست است انجام دهید و شنونده ای دلسوز باشید. فقط آنجا حضور داشته باشید و صادقانه نظرات خود را به آنها بگویید. توجه و علاقه شما به نیازهای دیگران باعث ایجاد تفاوت های بزرگی می شود.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است***چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجت است

جانا به حاجتی که تو را هست با خدا***کآخر دمی بپرس که ما را چه حاجت است

تعبیر: چرا فکر می کنی کسی اندوه تو را نمی داند. خیال نکن که کسی ناله ها و آه های تو را درک نمی کند. از یاد خدا غافل نشو که تمام احوالات تو واقف است. گوهری را که تو در پی اش هستی حتی در عمق ترین دریاها که باشد به تو می دهد. از تو حرکت از خدا برکت .

 

 

******************************

فال روز متولدین خرداد:

امروز شما در محل کار و یا در خانه دقت بیشتری دارید، چراکه کمتر دور و بر جزئیات می چرخید. در مورد روش تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح به حس ششم خودتان اطمینان کنید. این سخن به معنای تنبل شدن نیست؛ بلکه به معنای این است که از روزتان نهایت استفاده را ببرید و البته شاید مجبور شوید تا عصر هم کار کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ساقی حدیث سرو و گل و لاله می رود***وین بحث با ثلاثه غساله می رود

می ده که نوعروس چمن حد حسن یافت***کار این زمان ز صنعت دلاله می رود

تعبیر: خوشحال باش که به مراد دل می رسی و کار و صنعت تو بالا می گیرد و زبانزد همه ی مردم می شوی. تو ره صد ساله را می خواهی یک شبه طی بکنی. مواظب آدم های شیطان صفت باش که می خواهند خرابت کنند. نعمت بسیاری به سویت روانه است. عمری دراز می کنی که سرشار از شادی و خوشی است.

 

 

******************************

فال روز متولدین تیر:

شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم گیری هایتان شکست خورده اید، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست

از لبت شیر روان بود که من می گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

تعبیر:  شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

 

******************************

فال روز متولدین مرداد:

شاید بخش زیادی از کارهایی که الان انجام می دهید به نظر نیاید، اما به این معنی نیست که کارهایتان بی اهمیت و بی ارزش هستند. در حقیقت چیزی که در گوشه تاریک خیالات شما مدفون شده می تواند قدرتی فراتر از اعمال ناخودآگاه شما داشته باشد. دیگران می توانند بهتان کمک کنند تا بخش های پنهان زندگی تان را ببینید، اما شما باید با حقایقی که از چشم آنها پنهان مانده است نیز با اشتیاق روبرو شوید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ای همه شکل تو مطبوع و همه جای تو خوش***دلم از عشوه شیرین شکرخای تو خوش

همچو گلبرگ طری هست وجود تو لطیف***همچو سرو چمن خلد سراپای تو خوش

تعبیر: تصمیم تان عجولانه است. فریب ظواهر را خورده اید و تمام فکر و ذکرتان را مشغول کرده استو همه ی کارهای مهم زندگی را فراموش کرده و به دنبال مقصود خود به راه افتاده اید. هر چند که کمی مردد هستید ولی حاضرید دست به سوی خطر دراز کنید.

 

 

******************************

فال روز متولدین شهریور:

شما مدتی است که سست شده اید و توان ادامه زندگی برایتان سخت شده است. اما باید به خاطر اطرافیان تان هم که شده است به فعالیت هایتان ادامه دهید زیرا آنها با دیدن شما نیرو و انرژی کار کردن دوباره را می یابند. سعی کنید مسئولیت هایتان را به خوبی انجام دهید نه این که در گوشه ای نشسته باشید و تنها نظاره گر باشید. زیرا با پشت سر گذاشتن این مرحله، زندگی روی خوبیش را به شما نشان خواهد داد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

از سر کوی تو هر کو به ملالت برود***نرود کارش و آخر به خجالت برود

کاروانی که بود بدرقه اش حفظ خدا***به تجمل بنشیند به جلالت برود

تعبیر: از نادانی و جهالت خلاص می شوی. راهت را پیدا می کنی اما کمی سختی و ملامت می کشی. هر کسی تا سختی نکشد به راحتی نخواهند رسید. فردی کاردان کمکت می کند تا تو به کمال و جمال برسی. هیچ کس از آینده ی خود خبر ندارد ولی تو آینده ای روشن داری که به تمام نیات دل خود می رسی.

 

 

******************************

فال روز متولدین مهر:

ارتباط های دوستانه ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه ای که شما مد نظر دارید ختم نمی شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن در رابطه با هر موضوعی را سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای هدهد صبا به سبا می فرستمت***بنگر که از کجا به کجا می فرستمت

حیف است طایری چو تو در خاکدان غم***زین جا به آشیان وفا می فرستمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

 

******************************

فال روز متولدین آبان:

شما خیلی فعال و پر انرژی هستید، اما نمی خواهید با پرداختن به کارهای اجتماعی پیش پا افتاده آن را هدر بدهید. حتی اگر به یک مهمانی خوب و پر نشاط دعوت بشوید برای شما بیشتر شبیه کاری سخت و طاقت فرسا خواهد بود. اما با این حال بهتر است که به این مهمانی بروید، چراکه ممکن است با یک نفر برخورد کرده و رابطه خوبی با او برقرار کنید. شما هیچ وقت نمی توانید بگویید که دوستی های جدید در چه مکان هایی اتفاق می افتند.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

وصال او ز عمر جاودان به***خداوندا مرا آن ده که آن به

به شمشیرم زد و با کس نگفتم***که راز دوست از دشمن نهان به

تعبیر: رضایتان همیشه به رضای خدا باشد. با زور شمشیر به جایی نمی رسید. برای درمان دل بیمارتان از خداوند شفا بطلبید. فقط از خدا مرادتان را طلب کنید که دوای دردتان نزد اوست. عمرتان طولان است، کمی صبر و تحمل کنید. ناامید نشوید دعاهایتان پایمال نمی شود.

 

 

******************************

فال روز متولدین آذر:

شما با هیچکس در مورد برنامه هایی که برای آینده خود دارید صحبت نمی کنید، چراکه احتمالاً آمادگی این را ندارید که با واکنش های آنها روبرو شوید. با وجوداین کمی واقع بینی به شما کمک می کند که آرزوهای خود را متعادل تر کنید. زیرا اکنون ماه در نهمین خانه شما، یعنی خانه ایده های بزرگ قرار دارد و شما اصلاٌ به جزئیات توجه نمی کنید و فقط آروزهای بزرگ در سر می پرورانید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

هر که را با خط سبزت سر سودا باشد***پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد

من چو از خاک لحد لاله صفت برخیزم***داغ سودای توام سر سویدا باشد

تعبیر: هر کس با خدا بود و از راه او بیرون نرفت، غمی بهدل او راه پیدا نمی کند و هر لحظه ی عمر خود را وقف او می نماید. فرصت را غنیمت بدان راه برگشت نداری. آفرین بر تو که عقلت به تو دستور می دهد نه دلت. خواندن نماز و داشتن ایمان راه را برایت هموار می سازد.

 

 

******************************

فال روز متولدین دی:

شما تا به حال به سوی عقب و جلو درنوسان بوده اید، به خاطر اینکه نمی دانستید چگونه باید دررابطه ای که دارید ابراز وجود کنید. یک لحظه به طور غیر معمولی عصبانی هستید و در مقابل تعهدات تان سرکشی می کنید. لحظه دیگر می خواهید احساسات مجروح شده خود از رابطه قبلی را با فرد جدیدی التیام ببخشید و دقیقا کاری را انجام دهید که قبلا گفته بودید. موقعیت های سخت نیازمند واکنش های نهایی است. اما اینکه بخواهید کنترل خود را از دست بدهید هیچ چیزی را درست نمی کند. آنقدر سیاست داشته باشید و زیرکانه عمل کنید تا بتوانید زندگی اطرافیان خود را از این که هست آسان تر کنید، به اضافه اینکه این کار زندگی خود شما را هم آسان تر می کند!

فال حافظ امروز متولدین دی :

دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست

دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست

تعبیر: دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 

 

******************************

فال روز متولدین بهمن:

امروز شما نمی توانید دقیقاً بگویید که بهتان چه گذشته است. معمولاً شما به نتیجه کار اهمیت می دهید، ولی ترجیح می دهید که به جای اینکه خودتان را با یک سرگرمی معمولی مشغول کنید به دنبال پیدا کردن گنجینه های پنهانی بروید. فقط فراموش نکنید این گنجینه ها هیچ ربطی به تفکرات دیگران ندارند، بلکه فقط به ارزش های شخصی شما و کارهایی که همراه با دیگران انجام می دهید ارتباط دارند.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من***ور بگویم دل بگردان رو بگرداند ز من

روی رنگین را به هر کس می نماید همچو گل***ور بگویم بازپوشان بازپوشاند ز من

تعبیر: هر عمل خیری که انجام می دهید نتیجه ی خوبی نمی بینید. دستتان نمک ندارد گاهی آنقدر بی طاقت می شوید که می خواهید غیر از شر کار دیگری انجام ندهید شما عمل خیر و صواب خودتان را انجام دهید. خداست که پاداش شما را می دهد. صبر داشته باشید در اینده در عمل شما نقطه ی نجاتی برایتان پیدا می شود که خودتان باور نمی کنید.

 

 

******************************

فال روز متولدین اسفند:

شما امروز به تفکرات دیگران اهمیتی نمی دهید، برای اینکه شما از آنچه که خوشحالتان می سازد آگاه هستید و این موضوع برای شما احساس قدرت به همراه دارد. با وجود این شما در آشکار کردن احساسهایتان زیاد سرعت عمل ندارید. به عقب برنگردید؛ برای اینکه بین مقدار ریسکی که با آشکار کردن آسیب پذیریتان متحمل خواهید شد و مقدار لذتی که تجربه خواهید کرد، پیوستگی و ارتباط وجود دارد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

شاهد آن نیست که مویی و میانی دارد***بنده طلعت آن باش که آنی دارد

شیوه حور و پری گر چه لطیف است ولی***خوبی آن است و لطافت که فلانی دارد

تعبیر: هر حرفی را در هر جا نزنید که به ضرر خودتان تمام می شود. خیلی زود گول ظاهر را می خورید. صورت زیبا نشان از سیرت زیبا نیست. مهم اخلاق و قلب پاک افراد است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان