فال و طالع بینی امروز شنبه 28 شهریور 94

فال و طالع بینی امروز شنبه 28 شهریور 94

به بخش جذاب و خواندنی فال و طالع بینی در پایگاه نازوب خوش آمدید.

 

 

فال روز متولدین فروردین:

رفتارهای عجیب و غریب خود شما می تواند بیشتر از رفتر بی ثبات یک فرد دیگر برای شما دردسرساز باشد. خبر خوب این است که افراد دیگر به سرعت شما در حال تغییر دادن رفتارهایشان هستند. و خبر بد این است که با وجود این تغییر وادار کردن دیگران برای تلاشی دوطرفه می تواند کار سختی است. صبر کردن برای شما بهتر از کشمکش داشتن است.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

شنیده ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت***فراق یار نه آن می کند که بتوان گفت

حدیث هول قیامت که گفت واعظ شهر***کنایتیست که از روزگار هجران گفت

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است.درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر وبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید.

 

 

************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز نگاهی عمیق و جدی به اینکه چگونه خودتان را بیان می کنید داشته باشید. شاید این لحن تمسخرآمیز و تهاجمی شما است که باعث می شود نتیجه دلخواهتان را در مکالمات نگیرید. در مکالمه کافی است رک باشید و حرفتان را مستقیم بزنید. چنانچه در حال نوشتن چیزی هستید، چه در حال نوشتن متنی خلاقانه مثل داستان و چه متنی مثل گزارش کار هستید، امروز برای ادامه آن حوصله ندارید، حق هم دارید، آخر هفته و وقت استراحت است، فردا ادامه خواهید داد. امروز روز خوبی برای بررسی زندگی مشترکتان است و زمان خوبی است برای این که ببینید اوضاع روبراه است یا خیر. می توانید همراه با همسرتان به سینما بروید و یا یک شب رمانتیک را در منزل بگذرانید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت:

جوزا سحر نهاد حمایل برابرم***یعنی غلام شاهم و سوگند می خورم

ساقی بیا که از مدد بخت کارساز***کامی که خواستم ز خدا شد میسرم

تعبیر: بخت و اقبال با تو همراه است و روزگار روی خوش را به تو نشان می دهد. خداوند را سپاسگزار باش تا نعمات خود را از تو دریغ نکند. به عهد و پیمان خود پایبند و وفادار باش تا حق دوستی را به جای آورده باشی.

 

 

************************

فال روز متولدین خرداد:

شما فکر می کنید که زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده اند. آنها در حالیکه نسبت به قبل بیشتر شما را کنترل می کنند به شما توجه می کنند. به کارهای قبلی تان نگاهی بیندازید، برای اینکه کاری کرده اید که باعث شده دیگران پیام هایی نامفهومی را از طرف شما دریافت کنند و این موضوع باعث شده که آنها فعالیت های شما را سوء تعبیر کنند. فقط سعی کنید که متظاهر نباشید، هرکس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

عمریست تا من در طلب هر روز گامی می زنم***دست شفاعت هر زمان در نیک نامی می زنم

بی ماه مهرافروز خود تا بگذرانم روز خود***دامی به راهی می نهم مرغی به دامی می زنم

تعبیر: زمان طولانی را گذرانده اید تا بتوانید نامی نیک و جایی خوب در دل مردم برای خود باز کنید. ولی دشمنان مدام برای بدنامی تان دام پهن می کنند و به آنچه می خواهید می رسید و به تمام کسانی که خوبی کرده اید به خوبی نتیجه می بینید و کام دلتان شیرین می شود.

 

 

************************

فال روز متولدین تیر:

در حالیکه شما با شرایط آشفته ی حاضر خود را وفق داده اید، همه چیز در حال عوض شدن است. شما امروز در محیطی آرام تر و ساکت تر قرار دارید. به جای فعالیت کردن ، امروز را کاملا ً به استراحت اختصاص داده و اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. ممکن است کمی احساس بی حوصلگی کنید، اما شما در حال حاضر واقعاً به استراحت کردن نیاز دارید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

لبش می بوسم و در می کشم می***به آب زندگانی برده ام پی

نه رازش می توانم گفت با کس***نه کس را می توانم دید با وی

تعبیر:  بسیار انسان نکته سنج و حساس در عین حال تودار و راز دارید. وقت هر کاری را می دانید الان هم زمان خوبی برای انجام کاری که نیت کرده اید نیست. کمی صبر کنید و طاقت داشته باشید. اگر عجله کنید و جلوی زبانتان را نگیرید کارها خراب می شود. به موقع همه چیز رو به راه می شود.

 

 

************************

فال روز متولدین مرداد:

ستارگان به کسانی که در موسسات بزرگ، بانک ها و شرکت های بیمه و مکان هایی مانند این ها کار می کنند، کمک خواهند کرد. یکی از نزدیکانتان از نظر مالی وضع خوبی دارد. و به طور مستقیم یا غیر مستقیم شما نیز سود می برید. لازم است در مورد مسائل احساسی خود کمی بیشتر فکر کنید، اگر عجله ای هم برای تصمیم گیری ندارید بنابراین هیچ کس هم نمی تواند شما را مجبور کند.

فال حافظ امروز متولدین مرداد:

خط عذار یار که بگرفت ماه از او***خوش حلقه ایست لیک به در نیست راه از او

ابروی دوست گوشه محراب دولت است***آن جا بمال چهره و حاجت بخواه از او

تعبیر: برای گشایش در کار خود از دوستانتان کمک بگیرید هر چند که می ترسید آنها دست رد به سینه ی سما بزنند. اخلاق و رفتار پسندیده تان اعتبار شما را صد چندان نموده است. به خدا پناه ببرید از شر شیطان که راه پیشرفت برایتان باز است. بسم الله بگوئید و قدم بگذارید و از یاد خدا غافل نشوید.

 

 

************************

فال روز متولدین شهریور:

ممکن است ترجیح بدهید که الان حس حسادت خود را بروز ندهید و از آشکار شدن آن جلوگیری کنید، اما نمی توانید احساسات خود را به خوبی کنترل کنید. با این وجود، رفتارهای غیرارادی امروز ایده خوبی نیست چرا که شما از این می ترسید که چیزی را که بدست آورده اید از دست بدهید یا فرصتی را که شما را در جستجوی عشق موفق می ساخت را از دست بدهید. هرچقدر احساستی واکنش نشان دهید، موقعیت تان بیشتر به خطر می افتد. پنهان کردن تمایلات تان موثر نخواهدبود، همچنین وضع شما را نشان نخواهد داد. سعی کنید تا میانه رو باشید تا استرس خود را به حداقل برسانید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست

گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

تعبیر: آن کسی را که بسیار دوست می داری چند صباحی از او جدا می شوی و کسی را برای درد دل نمی یابی اما ایمان به خداوند و صبر باعث می شود این جدایی را تحمل کنی. فکر نکن که دیگر آخر زمان شده باز هم نکته ها و اتفاقات بسیار خوبی پیش خواهد آمد که دل مرده ی تو را زنده می کند. به امید بخشش خداوند باش.

 

 

************************

فال روز متولدین مهر:

برای این که به جایگاه والایی که مد نظرتان است برسید لازم است که مقام و منصبی را که در سابق داشته اید یا در حال حاضر دارید را ترک گفته تا بتواتید به مقاصد جدیدتری برسید، زیرا تا زمانی که در جایگاه قبلی هستید همیشه از این که مبادا این منصب را نیز از دست بدهید به هیچ کاری دست نمی زنید اما زمان آن فرا رسیده است که برای پیشرفت کردن ریسک کنید. البته شما در مسیر مناسبی قرار گرفته اید تنها کاری که باید انجام دهید بدین ترتیب می باشد اعتماد به نفس، جرات، شهامت داشته باشید تا بتوانید پیروز شوید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها

به بوی نافه ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل ها

تعبیر: مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

 

 

************************

فال روز متولدین آبان:

امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه کنید، چرا که در غیر این صورت زندگی تان آشفته و بی نظم می شود. اگر مهلتی برای کارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است که به آن اهمیت بدهید، برای اینکه عدم توجه شما به این موضوع باعث می شود افراد زیر دست تان عمل شما را سوء تعبیر کنند. هم اکنون نباید با رئیس خود بحث کنید، فقط باید تا جایی که می توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

دردم از یار است و درمان نیز هم***دل فدای او شد و جان نیز هم

این که می گویند آن خوشتر ز حسن***یار ما این دارد و آن نیز هم

تعبیر: درمان دردتان رسیدن به وصال یار می باشد. تمام هم و غمتان فکر کردن در مورد او و یاد خاطرات شیرین با او بودن هست تنها غصه شما شکستن عهد و پیمانی است که با او بسته نودید. این شب های هجران پایان پذیر است. ولی می ترسید دست روزگار او را از شما دور کند اما خداوند دوباره به همه چیز سر و سامان می بخشد. او عادل است و حق را به حقدار می رساند.

 

 

************************

فال روز متولدین آذر:

شما خیلی فعال و پر انرژی هستید، اما نمی خواهید با پرداختن به کارهای اجتماعی پیش پا افتاده آن را هدر بدهید. حتی اگر به یک مهمانی خوب و پر نشاط دعوت بشوید برای شما بیشتر شبیه کاری سخت و طاقت فرسا خواهد بود. اما با این حال بهتر است که به این مهمانی بروید، چراکه ممکن است با یک نفر برخورد کرده و رابطه خوبی با او برقرار کنید. شما هیچ وقت نمی توانید بگویید که دوستی های جدید در چه مکان هایی اتفاق می افتند.

فال حافظ امروز متولدین آذر:

خدا را کم نشین با خرقه پوشان***رخ از رندان بی سامان مپوشان

در این خرقه بسی آلودگی هست***خوشا وقت قبای می فروشان

تعبیر: هر قدر به خدا نزدیکتر شوید درد زمانه را کمتر حس می کنید و هر قدر هم درویشانه زندگی کنید بهتر سر و سامان می گیرید. اما شما فردی عجول و بی طاقت هستید و هر ضرری که می بینید به خاطر عجله ی بی مورد خودتان می باشد. زیاد حرص می خورید از این مسئله حذر کنید. خداهر چه که لایق آن باشید به شما می دهد.

 

 

************************

فال روز متولدین دی:

احتمالاً امروز از دنده چپ بلند شده اید، اما گذشته را فراموش کنید و به حال فکر کنید.دوستان و همکارانتان می خواهند شما را بی گناه بدانند اما شما باید با آنها بسازید. می دانید که زندگی کردن در زمان حال چقدر مهم است پس بدون اینکه خود را درگیر خاطرات شخصی بکنید با زمان و اتفاقاتی که در حال اتفاق می افتند پیش بروید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

اگر به باده مشکین دلم کشد شاید***که بوی خیر ز زهد ریا نمی آید

جهانیان همه گر منع من کنند از عشق***من آن کنم که خداوندگار فرماید

تعبیر: اگر از دستور خدا عتاب کنی و به بندگان خدا ریا کنی همه کس و همه چیز از تو دور می شوند. طمع به مال مردم نکن که اگر مردم تو را ببخشند خدا تو را نمی بخشد پس با خدا باش. حلقه ی در خانه ی خدا را بگیر تا خدا تو را به حلقه ی یار برساند و از بلاها رهایی یابی و دل خسته ات آرام گیرد.

 

 

************************

فال روز متولدین بهمن:

ممکن است امروز در میان احساسات تان شناور باشید و هیچ راه حل آسانی نیز نباشد که بتوانید براحتی با احساسات خود ارتباط برقرار کنید. این به معنی آن نیست که شما سوای دیگران هستید بلکه تنها زبانی است که به نظر می رسد قادر به بیان نکات حساس و ضروری نیست. ممکن است بهتر باشد که به جای اینکه سعی کنید تا خود را به زور جزییات بیان کنید آهنگی بنوازید که احساسات تان را بیان کند. برای از بین بردن این فشار روحی می توانید شعری از دنیای روحی و درونی خود بگویید که بتوانید در قالب آن احساسات خود را بیان کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

سحر به بوی گلستان دمی شدم در باغ***که تا چو بلبل بی دل کنم علاج دماغ

به جلوه گل سوری نگاه می کردم***که بود در شب تیره به روشنی چو چراغ

تعبیر: اینقدر به جوانی و شادابی و زیبایی خویش مغرور نباش. همیشه جوان و شاداب نمی مانی. فکری هم به حال پیری خود بکن، با فخر فروختن و قیافه گرفتن از اجتماع طرد می شوی و هم در جوانی و هم در پیری تنها می مانی. پس قدر جوانی خویش را بدان و شادابی خود را با دیگران تقسیم کن.

 

 

************************

فال روز متولدین اسفند:

شما اغلب قادرید که زندگی آینده خود را تصور کنید واین خلق و خوی شما را از دیگران متمایز می کند. به هر حال ماه کامل سازگار و موافق نشان تان به شما یادآوری می کند که باید یک پای خود را در آینده گذاشته و دیگری را در لحظه حال! از این طریق، می توانید آرزوهای خستگی ناپذیر خود را برای فردایی بهتر و آینده نوع بشر ادامه دهید، اما در روند کار واقع بین باشید و انتظار زیادی نداشته باشید!

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

به آب روشن می عارفی طهارت کرد***علی الصباح که میخانه را زیارت کرد

همین که ساغر زرین خور نهان گردید***هلال عید به دور قدح اشارت کرد

تعبیر: رو به سوی خدا آورید آن وقت دلتان آرام می گیرد و طهارت روح و روان پیدا می کنید. نماز را سر وقت بخوانید تا در بهشت قصر و حور و پری نصیبتان شود. این اضطراب زمانی از بین می رود و به مقصودتان می رسید که عاری از گناه باشید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان