روزهای سیاه والیبال ایران را ببینید

مجموعه : اخبار ورزشی
روزهای سیاه والیبال ایران را ببینید

به گزارش نازوب، بعد از شکست های متوالی تیم ملی والیبال در جام جهانی والیبال ، دیگر اقبال عمومی از تیم ایران به شدت کاهش یافته است.

 

تیم ملی در این بازی ها به تیم های آرژانتین، آمریکا ، روسیه ، ایتالیا، لهستان، استرالیا و کانادا باخت و توانست در بازی با تیم های مصر، ژاپن ، ونزوئلا و تونس را شکست داد.

 
مسابقاتی که باعث انتقادهای زیادی از تیم ملی و بازیکنانش شد و البته تشکیل کمیته ای برای رسیدگی به دلایل ناکامی تیم ملی. با پایان این رقابت ها ، احتمال برکناری کواچ قوت گرفته است و شاید به قول عادل فردوسی پور در روز پایانی جام جهانی 2006 برای ایران ، باید گفت:«خداحافظ جام جهانی ، خداحافظ کواچ!»

 

احتمال برکناری کواچ قوت گرفته است و شاید به قول عادل فردوسی پور در روز پایانی جام جهانی 2006 برای ایران ، باید گفت:«خداحافظ جام جهانی ، خداحافظ کواچ!»

 

این یک واقعیت غیرقابل انکار است که کواچ به رغم نتایج درخشانی که طی حدود 2 سال از حضور در تیم ملی والیبال ایران، گرفته چند نقطه ضعف بزرگ دارد که مهمترین آن کوچینگ او در لحظات حساس است، نقطه ضعفی که چند کارشناس قدیمی والیبال در جریان لیگ جهانی به آن انتقاد داشتند و با حمله حامیان کواچ مواجه شدند. عیار کواچ حالا در مسابقات جهانی ژاپن بیش از پیش خود را نشان داده است.

 
حالا کسب سهمیه المپیک برای تیم ملی والیبال ایران سخت تر از گذشته شده است و خیلی ها حالا دیگر شانس زیادی برای بلند قامتان ایران قائل نیستند.
به نظر شما آیا ایران می تواند سهمیه المپیک را با کواچ بدست آورد یا فدراسیون باید تغییرات را زودتر از اینکه حسرت ها بیشتر شود ایجاد کند؟


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان