دختر ایرانی مسئول گل آرایی کاخ سفید (عکس)

دختر ایرانی مسئول گل آرایی کاخ سفید (عکس)

هدیه غفاریان دختر ایرانی مسئول گل آریی کاخ سفید شد.

 

هدیه غفاریان متولد تهران(ایران) است، او در همان اویل زندگیش (اوایل سال ۱۹۷۹) همراه خانواده‌اش به کالیفرنیای شمالی آمریکا سفر می‌کند و در آن‌جا ماندگار می‌شود. به گزارش نازوب، از ۲۵ سال پیش کار خود را یعنی گل‌آرایی را در گاراژ پدر و مادرش و سپس در شرکت‌های خصوصی شروع کرده است و اکنون پس از یک ربع‌قرن (۲۵ سال) تجربه، برنامه‌ریزی و اجرا به عنوان یکی از ماهرترین گل‌آرا های جهان وارد کاخ سفید خواهد شد. قبل از این که این دختر خانم ایرانی به عنوان رپیس بخش گل‌آرایی کاخ سفید انتخاب شود به دلیل کارهای فوق‌العاده‌اش در چند روزنامه‌ی آمریکایی از وی نام برده شده بود.

 

هدیه غفاریان مسئول جدید بخش گل آرایی کاخ سفید

دختر ایرانی مسئول گل آرایی کاخ سفید (عکس)

هدیه غفاریان روز پنج‌شنبه ۱۷ سپتامبر توسط همسر اوباما(میشل اوباما) به عنوان مسئول بخش گل‌آرایی کاخ سفید انتخاب شد. خانم هدیه غفاریان که با نام مستعار روشن شناخته می‌شود براساس گفته‌ی مقامات از اواسط ماه اکتبر کار خود را شروع خواهد کرد و برای اولین بار هنر خود را در مقابل مقامات چینی که ۲۵ اکتبر وارد کاخ سفید خواهند شد به معرض نمایش خواهد گذاشت.

 

 

دختر ایرانی مسئول گل آرایی کاخ سفید (عکس)

 

خانوم میشل اوباما در بیانیه‌ای عنوان کرده است، داستان زندگی هدیه غفاریان قدرت آمریکا در طی سالیان را نشان می‌دهد و من برای دیدن خلاقیت‌های او در کاخ سفید و به نمایش گذاشتن آن‌ها در کاخ سفید لحظه‌شماری می‌کنم.

 

لورا داولینگ مسئول قبلی بخش گل آرایی کاخ سفید

دختر ایرانی مسئول گل آرایی کاخ سفید (عکس)

مسئول قبلی بخش گل‌آرایی خانم لورا داولینگ بود که توسط خود اوباما به این مقام انتخاب شده بود، وی در ماه مارس به صورت ناگهانی کاخ سفید را ترک کرد و عنوان کرد به دنبال فرصت‌های شغلی جدید است. کاخ سفید در بیانیه‌ای از کارهای او تمجید و ستایش کرد هدیه غفاریان را به عنوان مسئول جدید برگزید. برخی از شایعاتی هم شنیده می‌شود که وی به دلیل درگیری در داخل کاخ سفید شده است.

 

هدیه غفاریان نیز در مصاحبه‌ای بیان کرد از این به بعد خودش را وقف احیای سنت و ظرافت در درون کاخ سفید خواهد کرد.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان