فال روزانه Daily Omen دوشنبه 25 آبان 94

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 25 آبان 94

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست   ************   و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت. تولدت مبارک

 

 

فال روز متولدین فروردین:

تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی دهد، برای اینکه اکنون ثابت شده است که مسیر فکری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یک زنجیره از کلمات بی پایان می تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه کند. سعی نکنید که جریانهای ذهنی را خاموش کنید. فقط دریابید که زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

سال ها دفتر ما در گرو صهبا بود***رونق میکده از درس و دعای ما بود

نیکی پیر مغان بین که چو ما بدمستان***هر چه کردیم به چشم کرمش زیبا بود

تعبیر: به خودت شک داری. آنچه را که در دست داری ارضائت نمی کند. فکر می کنی همگان می خواهند به تو لطف کنند و از روی ترحم جواب سلامت را می دهند. از سرگردانی خسته شده ای. آرزوهای زیادی داری این قدر خود را کوچک نشمار. خدا از نیات قلبی تو آگاه است و باز هم یاریت می کند.

 

~~~~~~~~********~~~~~~~~

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز سعی کنید همه کا را با هم انجام ندهید. امروز زندگی اجتماعی شما بسیار شلوغ است و برای آماده شدن برای رسیدن به جاهایی که دعوت شده اید کلی وقت لازم دارید، علاوه بر این کارهای معمول روزانه را نیز باید انجام دهید و این شما را کمی آشفته می کند و نمی دانید به کدام طرف باید بدوید. آرامش خودتان را حفظ کنید. در وهله اول وظایف روزانه خود را در اولویت قرار دهید. کار شما باید همیشه اولویت اولتان باشد. اگر در بحث هایی که دارید به جای تلاش برای راضی نگه داشتن دیگران حرف دلتان را بزنید خیلی راحت تر مشکلاتتان حل خواهند شد. زیاد به خودتان سخت نگیرید و همراه با دوستان نزدیکتان و کسانی که دوست دارید از زندگی لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

قتل این خسته به شمشیر تو تقدیر نبود***ور نه هیچ از دل بی رحم تو تقصیر نبود

من دیوانه چو زلف تو رها می کردم***هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود

تعبیر: تقصیر خود توست که همه چیز را از دست داده ای. تو لایق داشتن همه چیز بوده ای ولی الان حسرت همه ی آنها را می کشی. احساس پیری می کنی و فعلا” کاری از دستت برنمی آید. عذاب و ناراحتی تو را همه می فهمند اما کسی کمکی به تو نمی کند. خودت باید دوباره همه چیز را بسازی.

 

~~~~~~~~********~~~~~~~~

فال روز متولدین خرداد:

درست است که معمولا می توانید روی کارهایتان متمرکز شوید، اما امروز از آن روزهایی است که حال و حوصله آنهایی که پرحرفی و بدرفتاری می کنند را ندارید. اما بهتر است با آنها وارد بحث نشوید و اگر نمی توانید آنها را نادیده بگیرید تاییدی که نیاز دارند را به آنها بدهید و بهانه ای آورده و محیط را ترک کنید. اجازه ندهید این افراد روز شما را خراب کنند. امروز بد نیست قوانینی را که برای رابطه عاطفی خود تعیین کرده اید را از نظر بگذرانید. با خودتان فکر کنید که چه کارهایی را دوست دارید با شریک زندگی خود انجام دهید و چه کارهایی را دوست ندارید. اما در انجام این کار نیز سعی کنید جانب اعتدال را نگه داشته و به صورت منطقی عمل کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است

تعبیر: کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

~~~~~~~~********~~~~~~~~

فال روز متولدین تیر:

صفر و یک نباشید. دنیا را سیاه و سفید نبینید و این را بدانید که دنیا رنگ های دیگری نیز دارد. شاید امروز مسایل کمی پیچیده و غیرقابل درک باشند، اما موقتی است و در روزهای آینده این ابر ابهام از بین خواهد رفت. در مورد مسایل کاری خود باید صبورتر باشید و به هیچ عنوان هم تصمیم گیری نکنید. یا حرفی را به طور قطع بیان نکنید. روز سالم و عادی پیش رو ندارید پس کاملا مراقب رفتار و کارهای خود باشید. برای دوری از انرژی های منفی، یوگا یا پیاده روی کنید. یا حمام آب گرم بگیرید و در گوشه ای تنها استراحت و خیال پردازی کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

خدا را کم نشین با خرقه پوشان***رخ از رندان بی سامان مپوشان

در این خرقه بسی آلودگی هست***خوشا وقت قبای می فروشان

تعبیر:  هر قدر به خدا نزدیکتر شوید درد زمانه را کمتر حس می کنید و هر قدر هم درویشانه زندگی کنید بهتر سر و سامان می گیرید. اما شما فردی عجول و بی طاقت هستید و هر ضرری که می بینید به خاطر عجله ی بی مورد خودتان می باشد. زیاد حرص می خورید از این مسئله حذر کنید. خداهر چه که لایق آن باشید به شما می دهد.

 

~~~~~~~~********~~~~~~~~

 فال روز متولدین مرداد:

امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری که شما دارید باعث می شود که انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل که شما نیاز ندارید که مسأله ای را برای دیگران ثابت کنید. جوهر باطنی شما اکنون بسیار قوی است و لازم نیست که در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف کنید. شما بیشترین منفعت را زمانی کسب خواهید کرد که به مشکلات مردم دیگر توجه کرده و به آنها ملحق شوید.امروز از انرژی جسمانی چندانی برخوردار نیستید، به همین دلیل ممکن است بی انگیزه به نظر برسید. بهترین راهکار این است که همه چیز را آسان بگیرید تا انرژی از دست رفته را مجدداً بازیابید. ممکن است وظیفه ی مهمی را به عهده بگیرید، اما اگر پیشرفتی در کارتان حاصل نشد ناراحت نشوید، نیروی حیاتی شما برای تحقق اهداف تان به زودی بازخواهد گشت. به شما توصیه می شود که در این مدت به فکرتان استراحت دهید تا برای فرصت های پیش رو آمادگی لازم را کسب کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

گلبرگ را ز سنبل مشکین نقاب کن***یعنی که رخ بپوش و جهانی خراب کن

بفشان عرق ز چهره و اطراف باغ را***چون شیشه های دیده ما پرگلاب کن

تعبیر: همگان مجذوب شما می شوند و تو کسی هستی که از حسن و خوبی کم نداری. چشمهایت همه را افسون می کند و بدون هیچ کلامی با همه حرف می زند. پیمانی که بسته ای بسیار مبارک و فرخنده است روزگارت روز به روز بهتر می شود. لطف و محبت کسی دائم شامل حالت می شود. به آرزویت می رسی و جوانتر می شوی.

 

~~~~~~~~********~~~~~~~~

فال روز متولدین شهریور:

امروز یادتان می آید که چقدر خلاقیت و اشتیاق برای انجام یک سری کارها دارید. پس آنها را خفه نکنید. بگذارید تراوشات روحی شما بیرون بریزند. مهم نیست اطرافیان چه برداشتی دارند. خودتان باشید. برای تحریک بیشتر اشتیاق های خود می توانید به مکان های فرهنگی یا هنری بروید. یا حتی برای خود گل بخرید. خود و خواسته های خود را فراموش نکنید و بدانید که زندگی جریان دارد و شما هم باید از اکسیژن سالم این روزها لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

از خون دل نوشتم نزدیک دوست نامه***انی رایت دهرا من هجرک القیامه

دارم من از فراقش در دیده صد علامت***لیست دموع عینی هذا لنا العلامه

تعبیر: برای کسی که حتی از جانتان هم عزیزتر است پیغامی فرستاده اید که می ترسید به دستش نرسد حتی تا قیامت همه می دانند که تنها دردتان فراق و دوری از اوستو به هر کس می رسید احوال او را جویا می شوید و برای او سلامی در غربت می فرستید. خدا کریم است و طلب تو را هم می داند و این از جان شیرین تر را به تو می رساند.

 

~~~~~~~~********~~~~~~~~

فال روز متولدین مهر:

شما دوست ندارید در کارتان عجله کنید و می خواهید سرفرصت انتخاب کنید و به کسی که شما را مجبور می کند شتاب زده تصمیم بگیرید واکنشی نشان نمی دهید. ممکن است حتی وقتی دارید از حق خودتان دفاع می کنید پرخاشگر شوید و دوست دارید خودتان به تنهایی راه تان را انتخاب کنید نه اینکه دیگری نظر خودش را به شما تحمیل کند. اما سعی کنید تا این اختلاف نظر واضح به یک مسئله پیچیده تبدیل نشود چرا که شما را در رسیدن به خواسته قلبی تان کمک نمی کند. مراقب باشید؛ واکنش شما به عوامل بیرونی می تواند موقعیت دشواری ایجاد کند که شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

نقدها را بود آیا که عیاری گیرند***تا همه صومعه داران پی کاری گیرند

مصلحت دید من آن است که یاران همه کار***بگذارند و خم طره یاری گیرند

تعبیر: مصلحت در این است که به کمک یار بشتابید. خودتان را کنترل کنید. فعلا” باید از صحبت کردن پرهیز کنید تا بتوانید یار را از بند نجات دهید. عده ای می خواهند به شما آسیب برسانند از آنها دوری کنید.

 

~~~~~~~~********~~~~~~~~

فال روز متولدین آبان:

امروز بالاخره زحمات این چند وقت اخیر شروع به نتیجه دادن خواهند کرد و پاداش تلاش های خود را خواهید گرفت. اگر هم تا بحال تغییر برنامه ای در کار نبوده است امروز ممکن است با گرفتن ترفیع و افزایش مسئولیت ها درآمد شما هم افزایش پیدا کند. ایجاد تعادل بین کار و مسائل خانوادگی کمی سخت خواهد بود. باید با همسرتان در مورد تقسیم وظایف به طور جدی صحبت کنید تا بتوانید بدون مشکل به وظایف خود در خانه و محل کار رسیدگی کنید. تا آخر این هفته از زندگی خود می توانید به راحتی لذت ببرید و اوضاع همانطور که دلتان می خواهد است، تنها کافی است خودتان را از افرادی که ناراحتتان می کنند دور نگه دارید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی***تا راهرو نباشی کی راهبر شوی

در مکتب حقایق پیش ادیب عشق***هان ای پسر بکوش که روزی پدر شوی

تعبیر: تو که خودت بی تجربه ای چگونه به دیگران امر و نهی می کنی. تو که از عشق بویی نبرده ای چطوری صحبت از عشق می کنی و به راه راست دعوت می کنی. ائل خودت را بسارز و روزگار را تجربه کن. وقتی که حس کردی نور خدا دلت را روشن کرده آن وقت حق رهبری داری و روزگارت تغییر می کند و اگر حاجتی داری باید با خدا باشی.

 

~~~~~~~~********~~~~~~~~

فال روز متولدین آذر:

اگر امروز شما نسبت به قبل بی حوصله تر شده اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینکه این موضوع وقتی که ماه به نشانه شما بازمی گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساس هایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می رسد که شما نسبت به آنچه که در پیرامونتان اتفاق می افتد بی اهمیت هستید. ممکن است قادر نباشید حوادث بیرونی را اصلاح کنید، اما مطمئناً بر روی عکس العمل های خودتان کنترل کافی دارید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

چو دست بر سر زلفش زنم به تاب رود***ور آشتی طلبم با سر عتاب رود

چو ماه نو ره بیچارگان نظاره***زند به گوشه ابرو و در نقاب رود

تعبیر: هر تیری که می اندازی به سنگ می خورد و نمی توانی به مراد دلت دست پیدا کنی. گاهی برای تفریح کارهایی می کنی که خیلی زود هم پشیمان می شوی. اصلا” فکر نمی کردی که راه عشق اینقدر سخت باشد. از خدا بخواه تا راه راست را به تو نشان دهد تا بتوانی راحت تر به معشوق برسی.

 

~~~~~~~~********~~~~~~~~

فال روز متولدین دی:

مشکلات ارتباطی خود را نمی توانید از بقیه و حتی خودتان مخفی کنید. اما امروز این فرصت را پیدا خواهید کرد تا با منطق و آرامش با عشقتان حرف بزنید و سوتفاهم ها را مطرح و با کمک هم برطرف کنید. اما این را بدانید که نباید همه جانبه خود را بی تقصیر بدانید و انگشت اشاره به سوی طرف مقابل داشته باشید. با محکوم کردن او فقط ارتباط را خراب تر می کنید. ذهنتان را باز بگذارید و صبور باشید. سریع واکنش نشان ندهید تا مسایل پیش آمده خیلی سریع از بین بروند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

هزار شکر که دیدم به کام خویشت باز***ز روی صدق و صفا گشته با دلم دمساز

روندگان طریقت ره بلا سپرند***رفیق عشق چه غم دارد از نشیب و فراز

تعبیر: در هر حال خدا را شاکر باش حتی اگر بلا بر تو نازل شود و از فراز و نشیب زندگی خسته شده باشی. با خودت کنار بیا با اشک و غم کاری از پیش نخواهی برد. سرنوشت حوادث زیادی برایت رقم زده. مرد عمل باش تا با همه ی آنها مقابله کنی و به دولت برسی.

 

~~~~~~~~********~~~~~~~~
فال روز متولدین بهمن:

در حالیکه بهرام در نشانه شما قرار می گیرد و به شما گرما می بخشد، تا چندین هفته بعد به شما انرژی می دهد، شما باید خودتان را برای تغییرات بزرگی که در زندگی تان اتفاق افتاده است آماده کنید. اما توصیه نمی شود که به خاطر این انرژی های تازه یافت شده خودتان را خسته کنید. از اهداف خود به طور سنجیده استفاده کنید و باید بتوانید تابستان امسال را تبدیل به پربارترین تابستانی بکنید که تا به حال وجود داشته است.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند***محرمی کو که فرستم به تو پیغامی چند

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید***هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

تعبیر: به مقصود خودت نمی رسی.مگر با خدا باشی. حاجات تو زمانی برآورده می شوند که نماز حاجات بخوانی. تو باید خوبی خودت را به همگان ثابت کنی. حس خودت را نشان بده اگر در عین نداری به مستمندان کمک کنی مردی.

 

~~~~~~~~********~~~~~~~~

فال روز متولدین اسفند:

روزهایی که در پیش رو دارید برای شما همراه با فعالیتهای اجتماعی زیادی هستند که برای مدت زمان طولانی نیز ادامه می یابند. اما با وجود این حتی اگر ذهن شما حول و حوش مسائل شخصی خانوادگی سیر کند باز هم می توانید در محل کار مؤثر باشید. نباید همه چیز را به همه اطرافیانتان بگویید. بعضی از مسائل را فقط باید پیش خود نگه دارید. لبخندهای مرموز شما آنها را در شک و گمان نگه خواهد داشت.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست***مست از می و میخواران از نرگس مستش مست

در نعل سمند او شکل مه نو پیدا***وز قد بلند او بالای صنوبر پست

تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

 

مطالب مرتبط

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان