فال روزانه Daily Omen دوشنبه 16 آذر 94

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 16 آذر 94

یک سبد احساس را ، با تو قسمت می کنم
در شب میلاد تو ، جان نثارت می کنم
می نشینم در برت ، با تو صحبت می کنم
داغ،لبهای تو را ، بوسه باران می کنم
تولدت مبارک

 

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز احساس بیقراری می کنید و نمی دانید که دلیل آن چیست. مهم نیست. مطمئن باشید که تا فردا احساس آرامش به شما برمی گردد. صحبت های پشت پرده با اعضای مسن خانواده شاید به شما کمک کند که صحنه خانه خود را پایدار کنید. کمک گرفتن چیز بدی نیست. با آنکه ممکن است نشانه هایی از احساس و عاطفه بین شما و فردی که با او قرار دارید نباشد، ولی این قرار به طریقی خاص می شود. اشتیاقی واقعی به و درباره موضوعات صحبتی که انتخاب می کنید ایجاد می شود. اینجاست که شما زمینه مشترکی می یابید که شما را عمیقاً به هم نزدیک می کند و رابطه پرشوری را تضمین می کند.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

سال ها پیروی مذهب رندان کردم***تا به فتوی خرد حرص به زندان کردم

من به سرمنزل عنقا نه به خود بردم راه***قطع این مرحله با مرغ سلیمان کردم

تعبیر: به هر کسی زود اطمینان می کنید. قسم خورده بودید دیگر کارهای ناشایست انجام ندهید ولی عهد خود را شکسته و بسیار پشیمانید. رو به خدا آورید که شما را هدایت می کند و در زیر سایه ی اوست که به نیت و مقصود خودتان می رسید. صبر داشته باشید، نمازهایتان را به موقع بجا آورید و قرآن بخوانید که هر چه به دست می آورید از دولت قرآن می باشد.

 

*****************************
فال روز متولدین اردیبهشت:

پیش از اینکه حرف بزنید حتما به آن فکر کنید. بدون فکر هیچ قولی ندهید یا حتی حرف های ساده را هم به زبان نیاورید. شما به طور ذاتی دوست دارید دیگران را جذب خود کنید. اما با حرف زدن نمی توانید این کار را انجام دهید. ممکن است کارهایی انجام دهید یا حرف هایی بزنید که نتیجه خوبی نداشته باشد یا اثرات منفی آن به خودتان باز گردد. بهتر است خیلی در مورد سوال های ذهنی خود با اطرافیان حرف نزنید و اگر مساله ای دارید، با مطالعه و تحقیق آن را برطرف کنید نه با مشورت!

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

بیا و کشتی ما در شط شراب انداز***خروش و ولوله در جان شیخ و شاب انداز

مرا به کشتی باده درافکن ای ساقی***که گفته اند نکویی کن و در آب انداز

تعبیر: تحولی بزرگ در زندگیت به وجود بیاور و دلت را به دریا بزن. کار خوب انجام بده که نتیجه اش را خیلی زود ببینی. حسادت را از خود دور کن تا چیزهای زیبا بیشتر در نظرت بیاید با خدا باش تا شیطان از تو دور شود و آرزوهای محالت محقق گردد.

 

*****************************

فال روز متولدین خرداد:

آیا ایده و نظری دارید که می خواهید مطرح کنید؟ این را به یاد داشته باشید انتقاد مخرب با انتقاد سازنده زمین تا آسمان فرق دارد. همیشه پیش از اینکه حرفی رابه زبان بیاورید، به آن و نتایج آن به خوبی فکر کنید. این را به یاد داشته باشید، ممکن است برخی از واژه های شما موجب آسیب روحی اطرافیان شود. پس بسیار مراقب رفتار و حرف های خود باشید. همکاری های خود را بیشتر کنید. اما عصر هم زودتر از کار به خانه برگردید. با عشقتان برای تفریح و با هم بودن برنامه ریزی کنید. امروز همه انتقادها و منفی ها را دور بریزید و روی مسایل مثبت و سازنده تمرکز کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ای صبا نکهتی از کوی فلانی به من آر***زار و بیمار غمم راحت جانی به من آر

قلب بی حاصل ما را بزن اکسیر مراد***یعنی از خاک در دوست نشانی به من آر

تعبیر: بر سر دو راهی قرار گرفته ای و نمی دانی کدام راه را باید انتخاب کنی. تنها هستی و دل گرفته ای داری. احساس پیری می کنی زیرا همه چیز را از خود قطع کرده ای حتی خوشی را ولی بدان آنچه سرنوشت تو باشد پیش خواهد آمد. امیدوار باش. غم را کنار بگذار تا به وصال یار برسی.

 

*****************************

فال روز متولدین تیر:

از این که خودتان باشید هراسی به دل راه ندهید، این شاید زیاد به مذاق دیگران خوش نیاید ولی برای خود شما بهترین حالت ممکن خواهد بود و اصلا از اهمیت شما نخواهد کاست. شما باید حقیقت را بگویید و اگر این کار را با سیاست و درست انجام دهید نتیجه مورد نظرتان را خواهید گرفت. مواظب باشید دوست های جدیدتان شما را به راه اشتباه نکشانند، با احتیاط پیشروی کنید، کاری نکنید که پشیمان شوید، دفعه پیش را که یادتان نرفته است؟ چنانچه برنامه ای برای جدی کردن رابطه خود با نامزدتان دارید بهتر است فعلا دست نگه دارید، حالا که این همه صبر کرده اید سه هفته دیگر هم طاقت بیاورید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

کتبت قصه شوقی و مدمعی باکی***بیا که بی تو به جان آمدم ز غمناکی

بسا که گفته ام از شوق با دو دیده خود***ایا منازل سلمی فاین سلماک

تعبیر:  تهمتی به شما زده اند که به زودی دست بدخواهان رو م یشود. حادثه ای بسیار عجیب اتفاق می افتد که همه چیز را عوض می کند و به آنچه که هدفتان هست می رسید به شرط آنکه زرنگ باشید.کسی به دیدارتان می آید و غم رهایتان می کند.

 

*****************************

 فال روز متولدین مرداد:

امروز از شما خواسته می شود کمی اضافه کاری انجام داده و یا به جای یکی دیگر از همکارانتان برخی وظایفش را انجام دهید و این از آن کارهایی است که اصلا دلتان نمی خواهد انجام دهید. برنامه ریزی مؤثر و حساب شده امروز برای شما واجب است تا بتوانید به این کارهای پیش بینی نشده نیز رسیدگی کنید. در رابطه با این موضوع اصلا عکس العمل های احساساتی بروز ندهید، چرا که این می تواند نشان دهنده ضعف شما باشد و بر آینده کاری شما تأثیر منفی بگذارد.بهتر است برای این که کارتان راحتتر شود تقسیم وظایف کرده و کارها را به صورت گروهی انجام دهید. در روابط عاطفی شما تغییرات مثبتی به وجود خواهد آمد و به عشقتان احساس نزدیکی بیشتری خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

مزن بر دل ز نوک غمزه تیرم***که پیش چشم بیمارت بمیرم

نصاب حسن در حد کمال است***زکاتم ده که مسکین و فقیرم

تعبیر: آنقدر که به فکر دیگرانی به فکر خودتنیستی و فقط به این فکر می کنی به عهدی که با دوستانت بسته ای عمل نمایی. در این روزگار پر غوغا بهت اس بیشتر به فکر خود باشی تا بتوانی گلیمت را از آب بیرون بکشی. خودت را دست کم نگیر مطمئن باش صدای تو به خدایت می رسد.

 

*****************************

فال روز متولدین شهریور:

امروز اختصاص دادن زمانی برای استراحت کردن امری حیاتی برای شما به حساب می آید، وگرنه دیگر فرصتی برای تفریح کردن نصیبتان نمی شود. اما حتی اگر خودتان هم متوجه بشوید که چه راهی را باید انتخاب کنید، شاید اتفاقی رخ دهد که مجبور شوید برنامه تان را تغییر دهید. با این حال نباید به خاطر چیزهای بدیهی بجنگید؛ پس عاقلانه تر این است که انرژی تان را برای چیزهای مهم تر زخیره کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

زبان خامه ندارد سر بیان فراق***وگرنه شرح دهم با تو داستان فراق

دریغ مدت عمرم که بر امید وصال***به سر رسید و نیامد به سر زمان فراق

تعبیر: کار خود را به دست خدا بسپار. از تو دیگر کاری بر نمی آید. تو فقط باید صبر پیشه کنی. سرنوشت آنچه را که باید برایت رقم می زند پس دعا کن تا آنچه را که می خواهی پیش آید. اگر بخواهی به زور چیزی را بدست بیاوری زود هم از دست می دهی. پس با خدا و توکل به او کن.

 

*****************************

فال روز متولدین مهر:

امروز شاید دیگران فکر کنند شما در کارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیکه شما کاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا که خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده اند شما باید بدانیدکه قدرت استفاده کردن از توانایی هایتان را دارا هستید و می توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمرکز کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

حالیا مصلحت وقت در آن می بینم***که کشم رخت به میخانه و خوش بنشینم

جام می گیرم و از اهل ریا دور شوم***یعنی از اهل جهان پاکدلی بگزینم

تعبیر: بسیار انسان آزاده و نترسی هستید. هیچ وقت کاری نمی کنید که باعث سرافکندگیتان شود. همیشه در صدد رفع عیوب و اشکالات خودتن می باشید. غمی در دل دارید که بسیار سنگین است فقط از خدا بخواهید تا ستم هایی که به شما روا شده فراموش گردد و دلتان دوباره مالامال از مهر و دوستی شود.

 

*****************************

فال روز متولدین آبان:

امروز یک شنونده عالی برای دیگران هستید و خیلی خوب می توانید به افرادی که به کمک نیاز دارند، کمک کنید. امروز یک دوست موجب خوشحالی شما خواهد شد. صحبت هایی که امروز انجام می دهید روی اطرافیان تاثیر ویژه ای دارد پس روی همه واژه هایی که انتخاب می کنید، وسواس به خرج دهید. دیدگاه خود در مورد مسایل مختلف را با دیگران به اشتراک بگذارید. این را بدانید هر کار خوبی که انجام دهید، بی نتیجه نمی ماند و اثر آن را خواهید دید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

بر سر آنم که گر ز دست برآید***دست به کاری زنم که غصه سر آید

خلوت دل نیست جای صحبت اضداد***دیو چو بیرون رود فرشته درآید

تعبیر: تصمیم خود را عملی کن و هر کاری از دستت برمی آید انجام بده. غصه های تو به پایان رسیده است. با تلاش و اراده ی خویش شیطان را در وجودت کشته ای، حال وقت برپا خاستن است. از خدا جدا نشو تا همیشه نتیجه ی کار بر وفق مرادت باشد.

*****************************

فال روز متولدین آذر:

شما امروز باید نسبت به چیزهایی که کسب کرده اید قضاوتی منطقی داشته باشید و فکر نکنید موفقیتهایی که کسب کرده اید همیشگی هستند. شما کارهای زیادی پیش رو دارید، پس باید ابتدا آهسته و پیوسته حرکت کنید تا در روزهای آینده به مقصود برسید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ای همه شکل تو مطبوع و همه جای تو خوش***دلم از عشوه شیرین شکرخای تو خوش

همچو گلبرگ طری هست وجود تو لطیف***همچو سرو چمن خلد سراپای تو خوش

تعبیر: تصمیم تان عجولانه است. فریب ظواهر را خورده اید و تمام فکر و ذکرتان را مشغول کرده استو همه ی کارهای مهم زندگی را فراموش کرده و به دنبال مقصود خود به راه افتاده اید. هر چند که کمی مردد هستید ولی حاضرید دست به سوی خطر دراز کنید.

*****************************

فال روز متولدین دی:

خیلی سخت نگیرید. با اینکه از نظر روحی یک اجبار شدید برای انجام برخی مسایل را در خود حس می کنید، اما نرمال تر رفتار کنید. سعی کنید. مسایل را ساده بگیرید. اگر خیلی اوکی نیستید و سریع عصبی می شوید، لازم نیست خودتان را در غار تنهایی پنهان کنید. فقط زیپ دهان خود را بکشید. امروز بیشتر شنونده باشید یا گوینده. این را بدانید در میان حرف های دیگران مسایل بسیار ارزشمندی در کشف خواهید کرد که برای رابطه عاطفی یا حتی مسایل کاریتان مفید هستند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

شراب و عیش نهان چیست کار بی بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما” به تو خواهد رسید.

*****************************

 فال روز متولدین بهمن:

اینکه شما تشخیص داده اید رویاهای شما می توانند مهم تر از حقایق سرد و بی روح باشند، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده اید و تمام اطلاعاتی را که می توانستید گرفته اید، هنوز چیزی کم است. داده ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده های دیگران معتبرتر است.امروز ممکن است خیلی زود از رختخواب برخیزید و برای کار آمده شوید، اما به نظر می رسد که چیزی در پشت ذهن تان شما را اذیت می کند. نمی دانید دقیقاً از شما چه انتظاراتی دارند، اما بدانید که اگر امروز خودتان را درگیر جزییات نکنید، می توانید در هر کاری به خلاقیت دست بزنید. سعی نکنید همه چیز را کنترل کنید و تحت فرمان خود درآورید، زیرا همه چیز بدتر خواهد شد. بهتر است آن چه را پیش می آید با آغوش باز بپذیرید تا با تجربه های شگفت انگیز روبرو شوید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

درآ که در دل خسته توان درآید باز***بیا که در تن مرده روان درآید باز

بیا که فرقت تو چشم من چنان در بست***که فتح باب وصالت مگر گشاید باز

تعبیر: دل تنگ هستی و روح و روان خسته ای داری مه همگی درمان می شود درهای وصال باز می شوند و شادی به رویت لبخند می زند خیالات را کنار بگذار و منتظر اتفاقات باش که همگی از خوبی و شادی می باشند.

 

*****************************

فال روز متولدین اسفند:

شما امروز مثل بچه گربه ای که درگیر یک گلوله کاموا شده است بیشتر درگیر جزئیات شده اید. شما هرچه بیشتر تلاش می کنید کمتر می توانید از این پیچیدگی رهایی یابید. امروز از آن روزهایی است که شما می توانید کنترل خود بر امور را دوباره به دست آورید. حتماً لازم نیست سخت کار کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

از من جدا مشو که توام نور دیده ای***آرام جان و مونس قلب رمیده ای

از دامن تو دست ندارند عاشقان***پیراهن صبوری ایشان دریده ای

تعبیر: اینقدر سنگدل نباش. غرور کاذب خویش را دور بریز کسانی هستند که تو را بسیار دوست می دارند تو هم از محبت خود بخشش کن که اگر غفلت کنی در آینده خود را سرزنش خواهی کرد. زیاده روی باعث ضرر است و پشیمانی به بار می آورد.

 

مطالب مرتبط

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان