ramazan
ramazan

فال روزانه Daily Omen شنبه 21 آذر 94

فال روزانه Daily Omen شنبه 21 آذر 94

از همان روزی کـه پای تـو بــه ایـن دنیا رســـید
غصه هایم یک بـه یک از قلب و جانم پـر کشید
روز میلاد تـو دنیا یـک صدا خنــدیده بود
آسمان در مـقدمت باران گل باریده بود
تولدت مبارک

 

فال روز متولدین فروردین:

تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی دهد، برای اینکه اکنون ثابت شده است که مسیر فکری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یک زنجیره از کلمات بی پایان می تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه کند. سعی نکنید که جریانهای ذهنی را خاموش کنید. فقط دریابید که زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

من دوستدار روی خوش و موی دلکشم***مدهوش چشم مست و می صاف بی غشم

گفتی ز سر عهد ازل یک سخن بگو***آن گه بگویمت که دو پیمانه درکشم

تعبیر: فکر می کنید همیشه جوان می مانید. از آینده بی خبر مانده اید و فقط به خوشگذرانی و عیش می پردازید. می گویید بهشت همین جاست ولی شما اسیر هوی نفس شده اید نمی خواهید قبول کنید که جهنمی هم وجود دارد اگر به همین منوال ادامه دهید اضطراب و نگرانی و مفلسی دامنتان را می گیرد. ظاهر پسند نباشید.

*********************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز شما وقتی که دیگران با شما مثل قبل رفتار می کنند احساس می کنید که تحت فشار قرار گرفته اید، گویی که یه این دلیل یک چنین اتفاقی می افتد که آنها با بی رحمی نمی خواهند تغییری در چشم انداز خود بدهند. خیلی متکبر نشوید، شما هنوز هم از این مخمصه رها نشده اید. خوشبختانه شما زمان اضافی دارید که تا قبل از اینکه با تغییراتی که در آینده به وجود می آید روبرو شوید، بتوانید کارهای را که جدیداً شروع کرده اید را تکمیل کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

دلم جز مهر مه رویان طریقی بر نمی گیرد***ز هر در می دهم پندش ولیکن در نمی گیرد

خدا را ای نصیحتگو حدیث ساغر و می گو***که نقشی در خیال ما از این خوشتر نمی گیرد

تعبیر: چرا کاری را که فقط خودت دوست داری انجام می دهی و به نظر دیگران احترام نمی گذاری. با این کار عاقبت خوشی نخواهی داشت. راه راست را پیش بگیر. ریا و تزویر نکن. با حکم خداوند نجنگ تا راه های موفقیت در مقابل دیدگانت روشن شود.

*********************************

فال روز متولدین خرداد:

امروز یادتان می آید که چقدر خلاقیت و اشتیاق برای انجام یک سری کارها دارید. پس آنها را خفه نکنید. بگذارید تراوشات روحی شما بیرون بریزند. مهم نیست اطرافیان چه برداشتی دارند. خودتان باشید. برای تحریک بیشتر اشتیاق های خود می توانید به مکان های فرهنگی یا هنری بروید. یا حتی برای خود گل بخرید. خود و خواسته های خود را فراموش نکنید و بدانید که زندگی جریان دارد و شما هم باید از اکسیژن سالم این روزها لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

گفتا برون شدی به تماشای ماه نو***از ماه ابروان منت شرم باد رو

عمریست تا دلت ز اسیران زلف ماست***غافل ز حفظ جانب یاران خود مشو

تعبیر: دوستانت به تو وفا نکرده اند و کارهایی را که برایشان انجام داده ای به نیم جو هم ارزش قائل نیستند ولی شما اجر و ثواب د راه خدا را در جایی دیگر دریافت می کنید. به سفری پرخیر و برکت می روید. گم شده ی بخت خویش را در آن سفر می یابید و درسعشق را در ان سفر می آموزید. انشاالله

*********************************

فال روز متولدین تیر:

شما مدام در درون تان سئوال های بسیاری را از خود می پرسید و بدون اینکه جوابی برای آنها داشته باشید از زندگی تان دلسرد می شوید. برای این که از این احساس دور شوید توصیه می کنیم در برابر اتفاقات زندگی تان، رفتار ها و گفتار دیگران خنثی عمل کنید تا بتوانید زندگی تان را کنترل کنید. با اینکه شما طبیعتا فردی خون گرم هستید اما بهتر است تلاش کنید تا کمی خون سرد شوید، خون سرد بدین معنا که در برابر رفتار دیگران ناراحت و غصه دار نشوید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

خیز تا از در میخانه گشادی طلبیم***به ره دوست نشینیم و مرادی طلبیم

زاد راه حرم وصل نداریم مگر***به گدایی ز در میکده زادی طلبیم

تعبیر:  بلند شو همت کن و تلاش داشته باش که برای باز شدن گره از کار خود باید اول از زور بازوی خودت دوم از یک دوست کمک بگیری. از راه درست پیش برو که در راه حرام کار به جایی نخواهی برد. طمع نداشته باش و این حق توست که برای رسیدن به هدف تلاش کنی. دل پر از غمت شاد می شود و این به خاطر امیدی است که داشته ای.

*********************************

 فال روز متولدین مرداد:

اکنون زمان بسیار خوبی برای ثبت نام در یک رشته جدید درسی یا در دست گرفتن و خواندن کتاب جدیدی درباره فلسفه است، یا اصلا می توانید دیدگاه جدیدی در زمینه سیاست برای خود ایجاد کنید یا انگیزه های دینی خود را تقویت کنید. خوشبختانه، شما این توانایی را دارید که ایده های خود را با افکار قدیمی خود تطابق داده و آنها را با هم هماهنگ کنید بدون اینکه بنیادهای عقلانی شما را تهدید کنند. همچنان ذهن خود را برای دریافت ایده های جدید باز بگذارید و این موقعیت خوب را برای بسط دادن ذهن تان از دست ندهید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

خوشتر از فکر می و جام چه خواهد بودن***تا ببینم که سرانجام چه خواهد بودن

غم دل چند توان خورد که ایام نماند***گو نه دل باش و نه ایام چه خواهد بودن

تعبیر: بسیار به فکر آینده ی خودتان هستید و از سرانجام کاری که می کنید بسیار می ترسید. کم حوصله اید، به خودتان رحم کنید، بی اعتمادی را کنار بگذارید. اگر برای حاجت خویش واقعا” تلاش کرده بشید نتیجه ی آن همان می شود که می خواهید. فرجام کارتان بسیار مبارک و عالی است.

*********************************

فال روز متولدین شهریور:

مردم شما را به عنوان فردی آگاه قبول دارند و این بدین معنی است که به توصیه هایی که شما می کنید اهمیت می دهند و راهی که می گویید را با خیال راحت انتخاب می کنند، از این قدرت خود درست استفاده کنید. موتور شما آماده و تنظیم شده است و آماده حرکت هستید، فقط فکر می کنید که یک مانع سر راهتان قرار دارد. اما خوب که نگاه کنید خواهید دید این مانع چیزی جز نگرشی ذهنی شما و ناتوانیتان در تصمیم گیری همراه با اعتماد به نفس نیست. گاهی آنقدر ذهنتان آشفته می شود که احساس می کنید نمی تواند قدم از قدم بردارید، وقت آن رسیده است که به این ذهنیت غلبه کنید. امروز همراه با عشقتان خوش بگذرانید و حسابی استراحت کنید، فردا باید حرکت را آغاز کنید!

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

چو برشکست صبا زلف عنبرافشانش***به هر شکسته که پیوست تازه شد جانش

کجاست همنفسی تا به شرح عرضه دهم***که دل چه می کشد از روزگار هجرانش

تعبیر: به دنبال دوستی می گردید که بتوانید درد دل خودتان را به او بگویید. با خجالت و گوشه نشینی آینده ی خوبی نخواهید داشت. بهانه و عذرها را کنار بگذارید تا دلتان زنده و جوان شود. شما به نیتتان می رسید زیرا نشانه هایی از آن به نظرتان رسیده است.

*********************************

فال روز متولدین مهر:

بازگشت ماه به نشان شما امروز باعث می شود تا بتوانید در رابطه تان با دوست نزدیک تان تجدید نظر کنید. زمانیکه شما مجبورید تا به مسائل حیاتی واکنش نشان دهید دوست ندارید که حتی درباره آنها بیندیشید. درخواست کمک نشانه خوبی است؛ اما شما دوست دارید خودتان به تنهایی و یک تنه از پس مشکلات برآیید. کمی تامل کنید تا فرصت هایی که در راهند برسند و آن وقت براحتی می توانید از میان آنها بهترین شان را انتخاب کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

مرحبا طایر فرخ پی فرخنده پیام***خیر مقدم چه خبر دوست کجا راه کدام

یا رب این قافله را لطف ازل بدرقه باد***که از او خصم به دام آمد و معشوقه به کام

تعبیر: یک دیدر غیر منتظره دارید که بسیار خوشحالتان می کند و پیام خوشی به شما می دهد. به سفری می روید که جز معنویت چیزی سوغات ندارد. همه روزی به دنیای باقی می روند پس این چند صباح عمر را خوبی کنید و چیزی را که برای خودتان نمی پسندید برای دیگران هم مپسندید. به کس ترحم نکنید بلکه مخلصانه کار انجام دهید.

*********************************

فال روز متولدین آبان:

امروز نمی توانید کمکی بکنید اما هر ایده جزئی را به یک دنیا احتمال تبدیل می کنید. شما توانایی خارق العاده ای برای دیدن کل گیتی در هر قطعه از خاک آن دارید . با اینکه بیشتر از قبل دارید به آن می رسید اما هنوز به هدف خود دست پیدا نکرده اید . اما نگران نباشید ، تلاش زیاد می تواند فرصتهایی را برای شما بوجود بیاورد و منجر به تحقق هدفتان بشود.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ز دست کوته خود زیر بارم***که از بالابلندان شرمسارم

مگر زنجیر مویی گیردم دست***وگر نه سر به شیدایی برآرم

تعبیر: از روزگار خود بسیار دلگیر و ناراحتید. فکر می کنید وجودتان به اندازه ی تار مویی با مرگ فاصله دارد. ولی باز هم خدا را شکر می کنید. کسانی هستند که اوضاع شا بدتر از شما می باشد، پس حق نعمت خدا را به جای آورید. به بهزوی خودتان متکی باشید که با زورگیری از مردم به جایی نمی رسید. امیدوار باشید که نیت تان خواهید رسید.

*********************************

فال روز متولدین آذر:

شمادر این روزها کمی نگران هستید و نگرانی هایتان بیش از روزهای قبل می باشد زیرا اتفاقات جدیدی در زندگی شما رخ داده است به همین دلیل در قلب تان تشویش های زیادی را احساس می کنید. قدم هایتان را کمی ﺁهسته تر بر می دارید، زیرا احساس می کنید باید جوانب احتیاط را بیشتر در نظر بگیرید، شما کاملا درست فکر می کنید، زیرا با این افکارتان و انجام این کارها شانس بیشتری را برای خود ذخیره می کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

شراب و عیش نهان چیست کار بی بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما” به تو خواهد رسید.

*********************************

فال روز متولدین دی:

قدرت تشخیص و تلاشهای بیش از حد شما احتمالاً می تواند دوران خوشی را برایتان به همراه داشته باشد یا باعث پیشرفت شما در آینده نزدیک شود. اما فکر نکنید که دیگران رهین منت شما هستند، برای آنکه شما سعی نمی کنید آنچه را که یاد گرفته اید به دیگران هم بیاموزید. ذهن خودتان را از این لذت موقتی- چه در زمینه کاری و چه در زمینه تفریحی- آزاد کنید، در این صورت می توانید به هدفهای بلند مدت خود دست پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

بنفشه دوش به گل گفت و خوش نشانی داد***که تاب من به جهان طره فلانی داد

دلم خزانه اسرار بود و دست قضا***درش ببست و کلیدش به دلستانی داد

تعبیر: مقدمات رسیدن به مرادت مهیا شده. دست قضا همه چیز را روبراه کرده و درهای بسته به رویت باز می شوندو دوباره جوان می شوی و شادابی خود را به دست می آوری. فقط مواظب حریفان خود باش که اینبار هم سرمایه ی تو را از بین نبرند. اسرارت را هم برای خودت حفظ کن.

*********************************

فال روز متولدین بهمن:

این که مثل خود واقعیتان رفتار کنید بسیار ارزشمند است اما مواظب باشید در تلاش برای بی ریا بودن رفتارهای نامناسب از خودتان بروز ندهید و از خط قرمزها عبور نکنید. امروز ممکن است بی آن که بخواهید یا متوجه باشید با احساسات کسی بازی کنید. بهتر است بجای اینکه خودتان را گرفتار چیزی وضعیتی کنید که رهایی از آن مشکل است، خودتان را از درگیری کنار بکشید. در یکی از گروه های دوستانتان تغییراتی به وجود آمده است که به مذاق شما سازگار نیست، شاید باید همراهی با این گروه را مورد ارزیابی مجدد قرار دهید. برای این که از یک روز تعطیل زیبا همراه با عشق خود لذت ببرید و آرامشی که می خواهید را در کنار او بیابید سعی کنید انعطاف پذیر باشید و با خواسته های او نیز کنار بیایید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

عید است و آخر گل و یاران در انتظار***ساقی به روی شاه ببین ماه و می بیار

دل برگرفته بودم از ایام گل ولی***کاری بکرد همت پاکان روزه دار

تعبیر: از همه جا و همه کس ناامید شده ای، حتی همت بلندت نیز کارساز نشد. حسودان و رقیبان باعث عقب افتادن کارهای تو شده اند ولی خداوند حقشان را می شردازد و از گناهانت می گذرد و آنچه را که می خواهی به تو می بخشد.

 

*********************************

 

فال روز متولدین اسفند:

حتی اگر امروز روز خوبی باشد، ولی شما به راحتی نیت یک فرد دیگر را بد تعبیر می کنید. ممکن است که شما معتقد باشید که دیگران از شما حمایت نمی کنند، و یا حتی بدتر، به ضرر شما کار می کنند، و برای این باور خود دلایلی هم داشته باشید. اما دلیل این کار این است که شما از تسلیم شدن می ترسید. برطرف کردن سستی های خودتان مهم تر از تسلط داشتن بر افراد دیگر است.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

از خون دل نوشتم نزدیک دوست نامه***انی رایت دهرا من هجرک القیامه

دارم من از فراقش در دیده صد علامت***لیست دموع عینی هذا لنا العلامه

تعبیر: برای کسی که حتی از جانتان هم عزیزتر است پیغامی فرستاده اید که می ترسید به دستش نرسد حتی تا قیامت همه می دانند که تنها دردتان فراق و دوری از اوستو به هر کس می رسید احوال او را جویا می شوید و برای او سلامی در غربت می فرستید. خدا کریم است و طلب تو را هم می داند و این از جان شیرین تر را به تو می رساند.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان