ramazan
ramazan

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 20 دی 94

فال روزانه Daily Omen یکشنبه 20 دی 94

گفتی اسیر عشقمی نگاه من مال خودت، قلبمو هدیه می کنم واسه شب تولدت

 

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز در مسایل کاری خود موقعیت های خوبی خواهید داشت. تلاش و سخت کوشی شما زیاد خواهد بود و می توانید حرکت های بزرگی در زندگی ایجاد کنید. امروز حس رقابتی دارید و همین باعث می شوید بیشتر تلاش کنید و بیشتر هم در چشم خواهید بود. اگر راه های خوبی برای مدیریت کارها دارید، حتما پیشنهاد دهید. این مسایل کمک می کنند تا آینده خود را تا اندازه زیادی تضمین کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

الا ای طوطی گویای اسرار***مبادا خالیت شکر ز منقار

سرت سبز و دلت خوش باد جاوید***که خوش نقشی نمودی از خط یار

تعبیر: شانس فقط یک بار در خانه ی شما را می زند پس چرا آن را پس می زنید و ندانسته به بازی می گیرید. فکر می کنید با زور می توانید همه چیز را به دست آورید ولی اینطور نیست. دل و دبینتان را به خدا بسپارید تا به یمن خوبی تان دولت و مال و سلامت به شما عطا فرماید.

*******************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

شعار شما این است که اگر به اندازه کافی تلاش کنی نتیجه مورد نظرت را خواهی گرفت و حداقل برای شما همینطور نیز هست. امروز هم مثل همیشه دارید آرام آرام به سوی هدفتان پیش می روید، اما هیجان چه می شود؟ همه ما به کمی هیجان نیاز داریم، پس شما هم آن را در برنامه خود قرار دهید. همه چیز برای پیشروی شما به سوی موفقیت روبراه است، اما یادتان باشد در گستده ترین و پیچیده ترین کارها هم نظم را در محل کار خود رعایت کرده و با برنامه پیش بروید. یادتان باشد که با زیردستاننان به خوبی رفتار کنید، چه کسی از فردا خبر دارد؟ از لحاظ عاطفی در حال حاضر آماده پذیرش تعهداتی هستید که پیش از این از آنها فراری بوده اید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید***وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید

صفیر مرغ برآمد بط شراب کجاست***فغان فتاد به بلبل نقاب گل که کشید

تعبیر: شکایت و غصه را کنار بگذار. بدون زحمت و تلاش به جایی نمی رسی. به وضیفه ات عمل کن در این صورت است که مژده ی رسیدن به مراد را به تو می دهند. امروز سعی و تلاش کن فردا به بوستان آرزویت می رسی. پس وقت را تلف نکن که عمر مثل باد می گذرد.

*******************************

فال روز متولدین خرداد:

امروز در خانه نمانید. بیرون بروید و از انرژی های زیادی که دارید، بهره بگیرید. خوش بینی خود را بیشتر کنید. این مساله موجب می شود تا ذهنیت خود را گسترده تر کنید و با داشتن چشم اندازهای وسیع، آینده بهتری برای خود متصور شوید. روی انرژی های خوب خود تمرکز کنید. با این همه توان فکری و جسمی که دارید خوب است دوستان جدید برای خود بیابید. امروز این شانس با شما یار است تا فرد مناسب برای دوستی بیابید. این را نیز به یاد داشته باشید، جاذبه ظاهری شما امروز زیاد می شود.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

دامن کشان همی شد در شرب زرکشیده***صد ماه رو ز رشکش جیب قصب دریده

از تاب آتش می بر گرد عارضش خوی***چون قطره های شبنم بر برگ گل چکیده

تعبیر: چیزی را از دست داده اید که بسیار برایتان مهم بوده است حال می فهمید که قدر چه یاقوتگرانبهایی را ندانسته اید و به دنبال چاره اید. باز هم خدا را شاکر باشید که دوباره همه چیز مثل سابق می شود و گمشده تان بر می گردد.

*******************************

فال روز متولدین تیر:

طالعتان نشان می دهد که امروز چندان مورد توجه قرار ندارید. حتی شاید ایده یا نظرات شما با مخالفت روبه رو شوند. اما نه امید بشوید و نه واکنش منفی نشان دهید. اگر امروز کسی که چندان شما را نمی شناسد سعی می کند با شما حرف بزند و به شما نزدیک شود، سعی کنید رفتار خوبی با او داشته باشید. شاید کمی عصبی و کلافه باشید اما دلیلی ندارد برای اطرافیان و به خصوص کسانی که شناخت درستی از شما ندارند، قیافه بگیرید یا سر بالا به آنها پاسخ دهید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

در نهانخانه عشرت صنمی خوش دارم***کز سر زلف و رخش نعل در آتش دارم

عاشق و رندم و میخواره به آواز بلند***وین همه منصب از آن حور پریوش دارم

تعبیر:  در دلت غمی داری که با آن زندگی می کنی ولی بدان در این دنیا همه چیز فانی است و نمی ارزد که بخواهی زندگیت را تباه کنی. غم دلت را به کسی نگفته ای و در عین غمگینی می خندی. زندگی را هر طوری که بگیری می گذرد. پس امید داشته باش و از نعمات خدا لذت ببر

*******************************

 فال روز متولدین مرداد:

زمانی که امروز برای شما تبدیل به روز سختی می شود، ماهی های نشانه شما فقط سخت تر کار خواهند کرد. این واکنش نامشخص ممکن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی درمورد شغل ایده آلتان باشد، اما آشفته کردن خود با وظایف بیشمار می تواند به ذهنتان کمک کند که خودش را با چیزهای دیگری مجهز کند. حقیقت این است که شما باید تا زمان رسیدن به رضایت کامل راه زیادی را طی کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

روزه یک سو شد و عید آمد و دل ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست

تعبیر: خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته ی خدا ایستادگی نکن وگرنه سرگردان می شوی. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر چون در همه حال اوست که راهنمای توست.

*******************************

فال روز متولدین شهریور:

نگرانی هایی که در رابطه با سلامت خود دارید اگر بخواهید یک چک آپ کامل انجام دهید بخش عمده روز شما را به خود اختصاص خواهد داد. اما مطمئن باشید در نهایت جوابی که می گیرید این خواهد بود: باید کمی در روش زندگی خود تغییر ایجاد کنید، به ورزش و پیاده روی بروید و رژیم غذاییتان را تغییر دهید. پس وقت آن رسیده که قورباغه تان را قورت داده و برای کارهایی که مدت هاست پشت گوش می اندازید برنامه ریزی کنید. امروز کمی دعوایی هستید و به همیتن دلیل ممکن است عشقتان را به خاطر کارهایی که نکرده مورد مواخذه قرار دهید. بجای حرف زدن با دقت بیشتری گوش کنید و چیزهایی یاد خواهید گرفت که رابطه تان را برای همیشه عوض خواهند کرد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

دلم رمیده شد و غافلم من درویش***که آن شکاری سرگشته را چه آمد پیش

چو بید بر سر ایمان خویش می لرزم***که دل به دست کمان ابروییست کافرکیش

تعبیر: بر سر دو راهی قرار گرفته ای. همه ی کارها را سخت می گیری و ناامیدی. فکر می کنی تا حالا زنده بودنت بیخود بوده و تلاش هایت هدر رفته و خود را گول زده ای ولی این را بدان که از هر جا شروع کنی با منفعت است. با تجربه ای که به دست آورده ای بهتر تصمیم می گیری و راهت را انتخاب می کنی.

*******************************

فال روز متولدین مهر:

امروز کمی برایتان سخت است که راه درست را پیدا کنید. در ارتباط هایتان دچار مشکل شده اید و رفتارتان حالتی تدافعی دارد. امروز انرژی های خوبی در هوا جاری است که کمک می کند همه چیز به نفع شما تمام شود. البته نه به این مفهوم که شما ایرادی ندارید. اما می توانید با کمی صبوری آرامشی که منتظرش هستید را به دست بیاورید. خودتان باشید و اصراری هم برای اثبات حقانیت خود نداشته باشید. کمی لبخند و فراموش کردن سوتفاهم ها بهترین چاره حل مشکلات هستند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد***عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد

ارغوان جام عقیقی به سمن خواهد داد***چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد

تعبیر: تغییر و تحولات بسیار زیادی در زندگیت رخ می دهد. دوباره دلت جوان می شود. قدر سلامتی خود و اطرافیانت را بدان. ماه شعبان و رمضان فرصت بسیار خوبی است برای دعا و رسیدن به حاجات. بسیار خوش هستی چون همه چیز برایت آفریده شده است.

*******************************

فال روز متولدین آبان:

امروز روز خوبی برای شما است. کارهایی که غیر ممکن می پنداشتید، برایتان ممکن می شود. احتیاجی به سخت کار کردن نیست، گاهی هم وقت خود را به تفریح و استراحت اختصاص دهید. شخصیت منحصر به فرد شما خوشبختی را به سمت تان جذب می کند و به آنچه لایق آن هستید خواهید رسید. افرادی که در این روز با شما ارتباط دارند نیز در این خوشبختی سهیم خواهند شد. وضع مالی شما بهتر خواهد شد طوری که بدهی های گذشته خود را پاک خواهید کرد. وقت آن است با فرد مورد علاقه خود قرار ملاقاتی بگذارید و حرف هایی که مدت ها است در دل تان مانده را با او مطرح کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

یا رب سببی ساز که یارم به سلامت***بازآید و برهاندم از بند ملامت

خاک ره آن یار سفرکرده بیارید***تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

*******************************

فال روز متولدین آذر:

امروز در ارتباط عاطفی خود باید آهسته و پیوسته قدم بردارید. اول با خودتان صادق باشید و بدانید دقیقا چه می خواهید و انتظارتان از طرف مقابل چیست، سپس در مورد آنها با او حرف بزنید. شاید ارتباط برقرار کردن برایتان دشوار باشد اما باید تمرکز و آرامش خود را حفظ کنید. هنگامی که دچار تردید می شوید، ساکت باشید زیرا ممکن است حرفی بزنید که چندان خوشایند نباشد.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

*******************************

فال روز متولدین دی:

هیچ کس نمی تواند شما را به تنبلی متهم کند، شما در هر زمینه ای از کار و خانواده گرفته تا بازی و سرگرمی با جدیت تمام همه تلاش خود را می کنید. شما با بیشتر افراد به خوبی کنار می آیید، اما همیشه یکی دو نفر آدم عجیب و غریب پیدا می شوند؛ ذهن خود را اصلا درگیر آنها نکنید. این روزها شراکت می تواند بهترین راه حل برای مشکلات اقتصادی شما در زمینه کار باشد، از این فرصت برای شریک شدن با کسی که می تواند در هزینه ها و مخارج به شما کمک کند استفاده کنید، اما یادتان باشد که طرف خود را با دقت و احتیاط کامل انتخاب کنید، حتی اگر به او اطمینان داشته باشید. کنجکاوی ذاتی شما باعث می شود به چیزی بر بخورید که پیش از این متوجه آن نشده بودید، این فرصت برای کسب پول بیشتر به شما کمک خواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین دی :

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت

نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

تعبیر: هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.

 

*******************************

فال روز متولدین بهمن:

امروز بهترین زمان برای جمع بندی است. هر کاری که مدت ها است نیمه کاره رها شده را امروز تمام کنید. از انعقاد قرارداد گرفته تا پایان بخشیدن به دوستی های بی نتیجه. خوشبختانه امروز روحیه آرامی دارید و می توانید خیلی خوب با دیگران ارتباط برقرار کنید. سازگاری و هارمونی رفتاری شما نیز زیاد است. اینها همه برای یافتن دوستان جدید، بسیار کمک کننده هستند. اگر در زمینه ای خیلی ناامید هستید و فکر می کنید تلاش هایتان نتیجه داده است و قصد دارید به کلی از آن دست بکشید، توصیه می کنیم یک بار دیگر تلاش کنید. شاید امروز با سوپرایز بزرگی مواجه شوید

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

خیز تا خرقه صوفی به خرابات بریم***شطح و طامات به بازار خرافات بریم

سوی رندان قلندر به ره آورد سفر***دلق بسطامی و سجاده طامات بریم

تعبیر: عهدی را که در گذشته بسته اید و به قول هایی که داده اید، علیرغم پیمان شکنی دیگران باز هم پایبند هستید. قسم خورده اید تا قیامت عهد خودتان را نشکنید هر چند که ممکن است همگان به شما سخت بگیرند. از هنرتان استفاده کنید تا قدر جوانیتان را بدانید. از فتنه و آشوب پرهیز کنید. بزرگان به شما کمک می کنند.

*******************************

فال روز متولدین اسفند:

امروز روز پیچیده ای برای شماست برای اینکه اگر شما تمام تلاشتان را صرف انجام وظیفه ای که امروز به شما متقبل شده بکنید، احتمالاً شکست خواهید خورد. گزینه بهتر برای شما شاید این باشد که در خفا به کارهایتان برسید. این روش برای اینکه به بازدهی برسد کمی زمان می برد، اما وقتی که یک بار با این روش شروع به کار کردید، به سرعتان افزوده می شود. اهمیت فکر کردن عاقلانه بسیار بیشتر از تلاش کردن اضافی است. اگر به خوبی از پس این کار بربیایید دیگران هم دست به کار خواهند شد و در مسئولیتهای سنگین به شما یاری خواهند رساند.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

تعبیر: از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی کنی. با اینکه ظاهرا” خشن هستی اما باطنی بس لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. حاجت تو برآورده می شود.

 

مطالب مرتبط

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان