ramazan
ramazan

جنجال زنی که یک اردک باردار است + (عکس)

مجموعه : جالب ترین ها
جنجال زنی که یک اردک باردار است + (عکس)

ماجرای وحشتناک و عجیب زنی که با وجود جنین در شکمش یک اردک نیز باردار است . انجام یک سونوگرافی از این خانم پزشکان را متحیر کرد و این خانم باردار برای ازمایشات بیشتر آماده می شود !!!

 

 

 

به تصویر سونوی این خانم خوب نگاه کنید و اردک را ببینید.

 

 

به گزارش نازوب تصاویر سونوگرافی یک زن اردکی را کنار جنین در رحم مادر نشان داد که سبب تعجبب متخصصان شد . همیشه زنان باردار در زمان مراجعه با سونوگرافی مشتاقند بدانند نوزادشان دختر است یا پسر ، سالم است یا نه و اینکه چه شکلیست .

 

اما این زن باردار با دیدن نتیجه سونوگرافیش شوکه شد. وی بزرگترین شوک زندگی خود را زمانی تجربه کرد که برای سونوگرافی به پزشک مراجعه کرده‌ بود  اما تصویر نوزاد به دنیا نیامده‌اش تنها چیزی نبود که او روی صفحه مانیتور دید. به گزارش ناز وب یک اردک در کنار کودکش این زن باردار و پزشکش را شوکه کرد.

 

 

 

 

جنجال زنی که یک اردک باردار است + (عکس)

 

 

این زن جوان بعد از سه سقط جنین برای بار چهارم مجدد باردار شده بود. کورتنی فنویک 28 ساله اهل نیوکاسل در زمان دیدن سونوگرافیش شوکه شد .او بعد از 3 سال مشکل بارداری و 3 بار آی وی اف که با مشکل مواجه شده بود، دوباره باردار شد. این بارداری با توجه به اینکه مادر دچار دیابت شد بسیار سخت بود. اما حضور این اردک اسباب خنده آنها را فراهم کرد.

 

وجود این اردک تنها این والدین بلکه دکتران دیگر را هم شگفت‌زده کرده بود وآن‌ها می‌گفتند تاکنون نه چنین چیزی دیده‌اند نه شنیده‌اند.اکنون این نوزاد به دنیا آمده و در کمال صحت و سلامت به سر می‌برد. هنگام زایمان خبری از اردک فوقالذکر نبود. به گزارش ناز وب اما دوستان به یاد آن اردک برای نوزاد به دنیا امده عروسک اردک آوردند. پزشکان هم نتوانستند توجیه مناسبی برای حضور اردک پیدا کنند.

 

 

مطالب مرتبط

 

حکم دردناک مرگ زن باردار جنجال رسانه ای شد! عکس

عکس های دیدنی انتخاب زنان باردار با شکم های رنگی!!!

پریدن دیدنی زن باردار از ساختمان آتش گرفته!+ (عکس)

شیطانی که در شکم این زن باردار زندگی می کند (عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان