فال روزانه Daily Omen سه شنبه 10 فروردین 95

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 10 فروردین 95

فال روز متولدین فروردین:

شما امروز فکر می کنید که به آخر خط رسیده اید؛ در حالیکه از شدت ناامیدی میزان استرس و ناراحتی شما بسیار افزایش پیدا کرده است و وسوسه شده اید که همه چیز را به حال خود رها کرده و فرار کنید. اما فرار کردن راه حل مناسبی نیست. برای اینکه اگر امروز از این مشکلات فرار کنید، درجای دیگر و روز دیگر به سراغ شما می آیند. پس بهترین راهبرد، صادقانه رفتار کردن و مبارزه کردن با مشکلات است.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب ی همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 10 فروردین 95

فال روز متولدین اردیبهشت:

ممکن است امروز بسیار پریشان و نگران باشید، با این حال آنقدر توانایی دارید که احساسات ناخوشانید خود را به بهره وری و کارایی بالایی تبدیل کنید. گام اول این است که انتظارات خود را به دور بریزید و بپذیرید که دقیقا نمی دانید به کجا دارید می روید. سپس لازم است که هر چیزی را که نیاز دارید بگویید؛ حتی اگر در یک موقعیت ناخوشایند قرار بگیرید و در نهایت، آنقدر باظرفیت باشید که دستورات جدید را پذیرفته و آماده باشید که بزودی به آنها دست یابید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

میر من خوش می روی کاندر سر و پا میرمت***خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت

گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست***خوش تقاضا می کنی پیش تقاضا میرمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 10 فروردین 95

فال روز متولدین خرداد:

شما وقتی که قصد دارید کاری را شروع کنید، حتی اگر دوستان باهوشتان با نقشه های جدیدتان مخالف باشند، دوست ندارید که با جواب منفی روبرو بشوید. هنگامی که شما مورد اتهام واقع می شوید، ممکن است که وانمود کنید دارای شاخهای واقعی قوچ هستید تا از آسیب پذیریتان محافظت کنید. قبل از اینکه به خاطر مواجه شدن مداوم با یک مانع همیشگی خسته شوید، در حرکت بعدی خود مجدداً تجدید نظر کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ای که در کشتن ما هیچ مدارا نکنی***سود و سرمایه بسوزی و محابا نکنی

دردمندان بلا زهر هلاهل دارند***قصد این قوم خطا باشد هان تا نکنی

تعبیر: بی گدار به آب می زنید و بدون فکر کاری انجام می دهید که باعث از بین رفتن دار و ندارتان می شود کسانی به شما با چشم امید رجوع می کنند انصاف نیست که آنها را از خودتان برانید. جلوه هایی از حاجات بر شما نمایان شده است از خدا بخواهید تا کامل شود. از سر صدق و وفا دعا کنید.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 10 فروردین 95

فال روز متولدین تیر:

امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها یتان را بیان می کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.اکنون زمان آن فرارسیده است که عادت های گذشته را که دیگر به کارتان نمی آیند کنار بگذارید. مدت هاست که منتظر یک تغییر بزرگ هستید، اما حالا که این فرصت پیش آمده کمی نگران و پریشان شده اید. با این دل نگرانی ها خودتان را خسته نکنید، در عوض سعی کنید کارهای عادی روزمره ی خود را طوری با خلاقیت انجام دهید که هیجان انگیز و جالب به نظر برسند. همین که کمی هیجان زده شوید کافی است تا بتوانید انرژی لازم برای شروع مرحله ی جدیدی از زندگی تان را به دست آورید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

چندان که گفتم غم با طبیبان***درمان نکردند مسکین غریبان

آن گل که هر دم در دست بادیست***گو شرم بادش از عندلیبان

تعبیر:  تنها درمان دردتان رهائی از غربت است. باید کمی صبر کنید چون چاره ای غیر از این ندارید. زمانی روی دوست را می بینید که همه ی رقیبان را از میدان به د کرده باشید. شکایت را کار بگذارید، به پند بزرگان توجه کنید. مطمئن باشید گه از وصال یار بی نصیب نخواهید ماند.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 10 فروردین 95

 فال روز متولدین مرداد:

خودتان را جمع کنید و از آنچه که اتفاق افتاده درس گرفته و از گذشته به عنوان روشن کننده چراغ راه آینده استفاده کنید. ممکن است در نهایت حیرت به این مسئله پی ببرید که دیگران از شما سوء استفاده کرده و یا باعث جلوگیری از پیشرفت شما شده اند. حالا وقت سرزنش کردن خودتان نیست، آب رفته به جوی باز نمی گردد، بهتر است تمام این چیزها را یک گوشه ذهنتان نوشته و به راه خود به سوی پیشرفت ادامه دهید. شما بزرگ شده اید، به ساز دیگران نرقصید، خودتان تصمیم بگیرید. برای عاشق هایی که هنوز به مرحله ازدواج نرسیده اند این روزها همه چیز عالی خواهد بود، اما متأهل ها باید کمی بیشتر روی زندگی خانوادگیشان متمرکز شوند و در مقابل مشکلات صبور باشند.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

به صوت بلبل و قمری اگر ننوشی می***علاج کی کنمت آخرالدواء الکی

ذخیره ای بنه از رنگ و بوی فصل بهار***که می رسند ز پی رهزنان بهمن و دی

تعبیر: برای آینده ی خود توشهای فراهم کن، پس اندازی از مال کن. زیرا آینده ای نامعلوم در انتظار توست. شاید اتفاقاتی بیافتد که مجبور شوی به پس انداز خود تکیه کنی. دیگران را از اطرافت پراکنده نکن، آنها در آینده به دردت می خورند. هیچ مقامی و مالی ماندگار نیست پس به فردا بیشتر فکر کنو به امید این مباش که مال مفتی به تو ببخشند.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 10 فروردین 95

فال روز متولدین شهریور:

هیچ کس نمی تواند شما را به تنبلی متهم کند، شما در هر زمینه ای از کار و خانواده گرفته تا بازی و سرگرمی با جدیت تمام همه تلاش خود را می کنید. شما با بیشتر افراد به خوبی کنار می آیید، اما همیشه یکی دو نفر آدم عجیب و غریب پیدا می شوند؛ ذهن خود را اصلا درگیر آنها نکنید. این روزها شراکت می تواند بهترین راه حل برای مشکلات اقتصادی شما در زمینه کار باشد، از این فرصت برای شریک شدن با کسی که می تواند در هزینه ها و مخارج به شما کمک کند استفاده کنید، اما یادتان باشد که طرف خود را با دقت و احتیاط کامل انتخاب کنید، حتی اگر به او اطمینان داشته باشید. کنجکاوی ذاتی شما باعث می شود به چیزی بر بخورید که پیش از این متوجه آن نشده بودید، این فرصت برای کسب پول بیشتر به شما کمک خواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 10 فروردین 95

فال روز متولدین مهر:

شما امروز پیامهایی دوگانه ارسال می کنید، برای اینکه یک بخش از وجود شما مشتاق بذله گویی و تفریح است. اما بخش دیگر شما سیر و سفر درونی برای ارتباط با جهان معنوی را ارزشمند می شمارد و این زمانی حاصل می شود که از شام خوردن با همکاران یا تفریح بعدازظهر با دوستانتان چشم پوشی کنید. اگر شما تصمیم گرفته اید در فعالیتهای اجتماعی سهیم باشید، حداقل مذاکراتتان را به سمتی معناگراتر و به نفع دیگران هدایت کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست***در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست

چون چشم تو دل می برد از گوشه نشینان***همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست

تعبیر: دارید خودتان را خسته می کنید و کاری از پیش نمی برید. هر چه شما در فکر وصل یار هستید او در حال فرار است پس خودتان را آزار ندهید و پافشاری تان بی مورد است.قسمت اینطور بوده.فقط دست به دعا بردارید و متوسل به قرآن شوید و مرادتان را از حق تعالی بخواهید. انشاالله که خیر است.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 10 فروردین 95

فال روز متولدین آبان:

برای این که به جایگاه والایی که مد نظرتان است برسید لازم است که مقام و منصبی را که در سابق داشته اید یا در حال حاضر دارید را ترک گفته تا بتواتید به مقاصد جدیدتری برسید، زیرا تا زمانی که در جایگاه قبلی هستید همیشه از این که مبادا این منصب را نیز از دست بدهید به هیچ کاری دست نمی زنید اما زمان آن فرا رسیده است که برای پیشرفت کردن ریسک کنید. البته شما در مسیر مناسبی قرار گرفته اید تنها کاری که باید انجام دهید بدین ترتیب می باشد اعتماد به نفس، جرات، شهامت داشته باشید تا بتوانید پیروز شوید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ترسم که اشک در غم ما پرده در شود***وین راز سر به مهر به عالم سمر شود

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر***آری شود ولیک به خون جگر شود

تعبیر: صبر داشته باش هر چند که دلت خون می شود راز خود را به کسی نگو خداوند داد تو را از ستمگران می گیرد. کاری از دستت برنمی آید، فقط دعا کن شاید بالاخره مورد قبول خداوند واقع شود. نکند اگر به حاجت رسیدی و معتبر شدی خدا را فراموش کنی بلکه باید بیشتر رو به خدا آوری.

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 10 فروردین 95

فال روز متولدین آذر:

شما در این اواخر به این مساله فکر می کنید که زندگی برای شما ارزشی قائل نشده است ارزش وجودی شما به پیشرفت های هر روزه شما نیست بلکه کارهایی است که در مجموع انجام می دهید مهم هستند نه فقط یک کار .شما انسانی کاملا نوع دوست هستید و به همنوعان خودتان بسیار کمک می کنید و این درجه ی فوق العاده بلند است که نصیب هر شخصی نمی شود.مقایسه خود با دیگری و کارهایی که دیگران انجام می دهند کاری کاملا زشت و ناپسند است.سرنوشت را هر کسی در زندگی شخصی اش خودش با تلاش و کوشش می سازد.خود را با دیگران مقایسه نکنید زیرا باعث افسرده شدن شما می شود.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

هر آن کو خاطر مجموع و یار نازنین دارد***سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد

حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است***کسی آن آستان بوسد که جان در آستین دارد

تعبیر: آفرین بر شما که تصمیم عاقلانه ای گرفته اید. سعادت و دولت یکجا نصیبتا می شود. در کاری که انجام می دهید ذلت و خواری وجود ندارد. به وصال یاری می رسید که از هر سو حسن دارد. توانایی های خودتان را نشان بدهید و مثل همیشه به مستمندان کمک کنید.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 10 فروردین 95

 

فال روز متولدین دی:

آخرین باری که به خودتان توجه نشان داده اید، چه زمانی بوده است؟ آیا یادتان می آید کی به خودتان و نیازهای شخصی خود توجه کرده اید! امروز فرصت خوبی برای تغییر موضع همیشگی است. از روند عادی و همیشگی زندگی دست بردارید. به سلامت خود نیز توجه بیشتری نشان دهید. مثلا در باشگاه یا استخر ثبت نام کنید. غذاهای مضر و ناسالم را از برنامه غذایی خود حذف کنید. امروز استارت تغییرات در زندگی را بزنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می خورم خون است

تعبیر: روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 10 فروردین 95

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز تماس های تلفنی عجیبی با شما گرفته خواهد شد، تلفن هایی که قطع می شوند، کسانی که اشتباه گرفته اند و دوستانی که یادشان نمی آید برای چه زنگ زده اند. در مکالمات خود نهایت دقت را داشته باشید و سعی کنید منظورتان را خوب برسانید، ممکن است از حرف هایتان سوء برداشت شود. دروغ هایی که امروز می گویید برایتان دردسرساز خواهند شد، پس بهتر است سعی کنید به هیچ وجه دروغ نگویید. روی کاری که دلتان می خواهد انجام دهید دقت و تمرکز داشته باشید، امروز افراد زیادی در رسیدن به آن می توانند به شما کمک کنند و دوستان و خانواده از شما حمایت بسیاری خواهند کرد. احساس می کنید در رابطه عاطفی خود دارید خیلی از خودتان مایه می گذارید اما در مقابل آنچه که می خواهید را به دست نمی آورید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

دوش از جناب آصف پیک بشارت آمد***کز حضرت سلیمان عشرت اشارت آمد

خاک وجود ما را از آب دیده گل کن***ویرانسرای دل را گاه عمارت آمد

تعبیر: خود را کوچک نشمار. تو فرد بسیار بزرگ و کاردانی در جامعه خواهی شد. در همه حال رو به سوی خدا بیاور که در عین ناامیدی فقط اوست که به تو امید می بخشد. بشارتی به تو می دهند که دل ویران تو را تبدیل به عمارت می کند وقت مناسبی پیش آمده تا از یک معامله سود کلانی ببری.

 

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 10 فروردین 95

 

فال روز متولدین اسفند:

بعضی از روزها شما واقعاً دلتان می خواهد با حوادثی که پیش می آیند به تنهایی مقابله کنید. اما امروز بهتر است که برنامه ریزی کرده و بعد شروع به کار کنید. در اولویت قرار دادن کارهایی که می خواهید تمام کنید اکنون می تواند اولین قدمی باشد که برمی دارید. زمانی را برای هریک وظایف و قرار ملاقاتهایتان اختصاص بدهید و بعد به سراغ کار بعدی بروید. شما در طول روز، امروز و یا فردا هر وقت که خواستید می توانید به عقب برگشته و کارهای ناتمام خود را تمام کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم***بهار توبه شکن می رسد چه چاره کنم

سخن درست بگویم نمی توانم دید***که می خورند حریفان و من نظاره کنم

تعبیر: برای چاره ی کار استخاره کنید. شما را از کاری منع کرده اند و اجازه نمی دهند سخن بگوئید. برای علاج کار خود فعلا” ساکت باشید. این صبرتان باعث رسیدن به مراد می شود. سر دشمنانتان به سنگ می خورد و مقامتان بالا می رود. به وصال یار می رسید.

 

مطالب مرتبط

طالع بینی سال 2015 میلادی 

فال و طالع بینی عطسه در ایام هفته!

فال و طالع بینی شمع

جالب ترین طالع بینی بر اساس مدل ابرو!!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان