گران ترین کباب دنیا (عکس)

گران ترین کباب دنیا (عکس)

رستورانی که به تازگی با انتخاب گوشت نادر یک حیوان گران ترین کباب جهان را طبخ می کند ….

 

 

 یکی از رستوران های لندن پایتخت انگلیس کبابی را می فروشد که قیمت یک پُرس آن حدود هزار و ۱۰۰ یورو است.

 

این رستوران در حومه شهر لندن واقع است و ابررستوران نامیده می شود و صاحب آن مدعی است که قیمت یک پرس کباب با توجه به موادی که در تهیه آن به کار می رود، معقول است . به گزارش نازوب مدیریت رستوران تأکید می کند که گوشتی که در تهیه کباب به کار می رود ، گوشت نوعی گاوی ژاپنی به نام واگیو است زیرا این گاو کمیاب و کیفیت گوشتش عالی است و ادویه جات کمیابی از سراسر جهان در این غذا ریخته می شود که به غذا طعم بسیار خاصی می دهد و گوشت این گاو با چربی بز و شیر گوسفند پیش از پختن مخلوط می شود .

 

 

 

گران ترین کباب دنیا (عکس)

 

 

یک نوع سرکه ویژه نیز به گوشت گاو ژاپنی اضافه می شود که یک شیشه این سرکه حدود ۲۵۰ یورو قیمت دارد .

به نوشته روزنامه انگلیسی زبان ژاپن تایمز ؛ گاو واگیو یکی از گاوهای کمیاب ژاپنی است که به خوبی مراقبت و نگهداری می شود و قیمت یک کیلو گوشت این گاو بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ یورو است .

 

 

 

گران ترین کباب دنیا (عکس)

گاو واگیو نازپرورده است و از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب برخوردار می شود و پیوسته ماساژ داده می شود، تا عضلاتش قوت خود را از دست ندهند و کوچک نشوند و هنگام پختن طعم خود را حفظ کنند.

 

 

ژاپن تایمز افزود، گاوهای واگیو هرگز کار نمی کنند و کارشان فقط خوردن و خوابیدن است و علفی که جلوی این گاوها ریخته می شود ، حاوی مواد مغذای مختلفی است که اشتهای گاو را باز می کند.

 

شلوغی رستوران کباب گاو واگیو

کباب واگیو با وجود قیمت هنگفتش مشتریان زیادی دارد و برای خوردن یک پرس از این کباب باید قبلا صندلی رزرو کرد و رزرو کردن صندلی گاه یک هفته طول می کشد .


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان