فال امروز جمعه 31 اردیبهشت 95

فال امروز جمعه 31 اردیبهشت 95

فال روز متولدین فروردین:

ارتباط های دوستانه ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه ای که شما مد نظر دارید ختم نمی شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن در رابطه با هر موضوعی را سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

بخت از دهان دوست نشانم نمی دهد***دولت خبر ز راز نهانم نمی دهد

از بهر بوسه ای ز لبش جان همی دهم***اینم همی ستاند و آنم نمی دهد

تعبیر: صبر کرده ای، تحمل کرده ای، عبادت کرده ای ولی نشانه ای از رسیدن به مراد نمی بینی. فکر می کنی دیگر برای جبران ضرر نداری و مدام دور خودت می چرخی بدون اینکه پیشرفتی داشته باشی، ولی عاقبت اجر صبر خود را می بینی و بد عهدی زمانه را فراموش می کنی

 

فال امروز جمعه 31 اردیبهشت 95

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما هنوز کارهای ناتمام زیادی دارید و تا موقعی که آنها را تمام نکرده اید نمی توانید استراحت کنید. خوشبختانه هم اکنون تمرکز کردن بر روی وظایتان زیاد کار سختی نیست. شما باید تعادلی منطقی بین مسئولیت پذیر بودن بی تفاوت بودن برقرار کنید. شما با شناختن هر دو جنبه ذات خود می توانید در عین حال که کار می کنید از کارتان لذت هم ببرید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

یاد باد آن که ز ما وقت سفر یاد نکرد***به وداعی دل غمدیده ما شاد نکرد

آن جوان بخت که می زد رقم خیر و قبول***بنده پیر ندانم ز چه آزاد نکرد

تعبیر: گذشته ها گذشته. کینه ها را فراموش کنید و از خودتان مروت و گذشت نشان بدهید. منتظر جواب نامه ای هستید. امیدوار باشید. جوابش خواهد رسید. شما سرمشق دیگران هستید. کری کنید که دیگران از شما عبرت بگیرند.

 

 

فال امروز جمعه 31 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین خرداد:

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید، این حس را دارید شب را با عشقتان خارج از شهر و در یک فضای آرام و ساکت سپری کنید. اما پیش از مطرح کردن این پیشنهاد خوب به حس خود فکر کنید و ببینید آیا واقعا چنین چیزی را می خواهید یا یک حس زودگذر و موقتی است! امروز بعدازظهر می توانید برای آینده خود برنامه های تازه تعیین کنید. با همکاران در مورد تغییر روند کاری صحبت کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

گر تیغ بارد در کوی آن ماه***گردن نهادیم الحکم لله

آیین تقوا ما نیز دانیم***لیکن چه چاره با بخت گمراه

تعبیر: بسیار انسان مصممی هستید حتی اگر سنگ هم از آسمان ببارد کاری را که اراده کرده اید به پایان می رسانید. در برابر حکم الهی تسلیممحض هستید. روش تان راه درستی است برای همین خیلی زود به تیجه می رسید. در برابر گناه می ایستید و شیطان را لعنت می کنید. برای رسیدن به حاجت باید راهی سخت و دشوار را تحمل کنید.

 

فال امروز جمعه 31 اردیبهشت 95

فال روز متولدین تیر:

اگر شما در طول روز آزادانه به خیال پردازی کردن در محیطی آرام بپردازید، ممکن است بعداً کمی احساس نگرانی داشته باشید. با وجود این زیر ساخت مسئولیتها و قرارهایتان باعث می شود که شما احساس جدیت بکنید، برای اینکه شما قصد ندارید که انرژی تان را با فکر کردن در مورد کارهایی که باید در آینده انجام دهید تلف کنید. با مسائل بدیهی و غیر قابل اجتناب مقابله نکنید. فقط طبق یک برنامه از پیش مشخص شده به جلو بروید و تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد***حالتی رفت که محراب به فریاد آمد

از من اکنون طمع صبر و دل و هوش مدار***کان تحمل که تو دیدی همه بر باد آمد

تعبیر:  هر چه دارید از ایمان و دل پاک شماست. نتیجه ی صبوری و درایت خودتان را به زودی خواهید دید. زمینه را برای رسیدن به مقصود خودتان فراهم آورید. وضعی پیش می آید که شما از نظر مادی و معنوی تغییر می کنید و بار معنویاتتان بیشتر می شود.

 

فال امروز جمعه 31 اردیبهشت 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

امروز اعتماد به نفس زیادی خواهید داشت. دیگران در شادی و آرامش شما نقشی ندارند اما تغییر حالت شما را درک می کنند. امروز تمام نگاه ها به سمت شما خواهد چرخید و ممکن است حتی غریبه هایی را به خود جذب کنید. فردی نزد شما خواهد آمد و از جذابیت تان با شما حرف خواهد زد. در گفتگو با دیگران همچنان اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. شانس به در خانه شما روی آورده است، آن را از دست ندهید. از رابطه گذشته خود کینه به دل دارید. اگر می خواهید بیش از این اذیت نشوید، همه چیز را فراموش کنید. اگر دید منفی را از خود دور کنید، زندگی تان رو به بهبود خواهد رفت.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی***هر جا که روی زود پشیمان به درآیی

هش دار که گر وسوسه عقل کنی گوش***آدم صفت از روضه رضوان به درآیی

تعبیر: دچار وسوسه شده ای بر سر دو راهی مانده ای کاری کن که سر از بهشت در بیاوری نه جهنم. درست است که تشنه هستی ولی نداری و تشنگی بهتر از گناه کردن است. خدا پاداش صبر واجر ثواب تو را می دهد و سربلند از راهی که انتخاب کرده ای در می آیی زیرا فکر درست و راه راست را طی کردی تا خانه ی محزون تو شاد شود

 

فال امروز جمعه 31 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین شهریور:

اگر چیزی خراب نیست چرا باید آن را درست کنیم؟ شما از حال خود راضی هستید و با وجود این که فشار دنیای معاصر ما را به تغییر سبک زندگیمان مجبور می کند، شما ترجیح می دهید روش فعلی زندگیتان را حفظ کنید و به سنت ها و ارزش های خانوادگی پایدار باشید. اگر خودتان از اوضاع راضی هستید، چرا که نه؟ هر چقدر هم که سرتان شلوغ باشد باید برای ورزش و رسیدن به خودتان و خواب کافی وقت بگذارید، این کار تمام جنبه های زندگیتان را می تواند تحت تأثیر قرار دهد. اگر می خواهید به عشقتان نشان دهید که برای پیش بردن رابطه تان آمادگی دارید باید برای این رابطه وقت بگذارید و برنامه ریزی کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

گر دست رسد در سر زلفین تو بازم***چون گوی چه سرها که به چوگان تو بازم

زلف تو مرا عمر دراز است ولی نیست***در دست سر مویی از آن عمر درازم

تعبیر: برای رسیدن به مقاصد خود و دیگران را فدا نکنید تا به هدف های متعالی برسید. ریاو تزویر نداشته باشید، یکرنگی راز موفقیت تان می باشد. همه ی نقشه های شما برای آینده زمانی محقق می شود که سودای طمع را کنار بگذارید و رازتان را فاش نکنید. عاقبت کارتان خیر است

 

فال امروز جمعه 31 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین مهر:

برای شما لازم است که نسبت به قبل اجتماعی تر باشید. خوشبختانه شما به اعتقادات خود پایبند هستید. و اکنون اگر شما بتوانید این تعصب خود را با یک پیشنهاد با انگیزه اجتماعی ارتباط دهید، حتی امکان دارد که این تعصب شما شدیدتر هم شود. اما شما باید قدری هم محتاط باشید و قبل از اینکه تعهدی را به صورت جدی قبول کنید باید در طول روز چندین بار در موردش فکر کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای که در کشتن ما هیچ مدارا نکنی***سود و سرمایه بسوزی و محابا نکنی

دردمندان بلا زهر هلاهل دارند***قصد این قوم خطا باشد هان تا نکنی

تعبیر: بی گدار به آب می زنید و بدون فکر کاری انجام می دهید که باعث از بین رفتن دار و ندارتان می شود کسانی به شما با چشم امید رجوع می کنند انصاف نیست که آنها را از خودتان برانید. جلوه هایی از حاجات بر شما نمایان شده است از خدا بخواهید تا کامل شود. از سر صدق و وفا دعا کنید

 

فال امروز جمعه 31 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین آبان:

موضوعی در زندگی شما وجود دارد که هیچ کس از آن خبر ندارد شاید یک نگرانی راجع به یک رابطه شخصی باشد. اگر شما یک شریک آرام و ساکت در محل کار دارید زمان بسیار خوبی است که قراردادها و بعضی تغییرات را دوباره بررسی کنید.آنقدر صبر نکنید تا دیر شود؛ همین امروز با یک دوست مورد اعتماد مشورت کنید زمانیکه فرصت دارید تا در محیطی بدون استرس آن را انجام دهید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

حال دل با تو گفتنم هوس است***خبر دل شنفتنم هوس است

طمع خام بین که قصه فاش***از رقیبان نهفتنم هوس است

تعبیر: بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.

 

فال امروز جمعه 31 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین آذر:

امروز وقت آن است که کمی به خودتان و کارهایتان بیندیشید. شما می توانید بی اینکه خشمگین یا احساساتی شوید به تفکر در احوال خود بپردازید. اگر کسی در زندگیتان هست که فکر می کنید به کمی ترحم و یا شانسی دوباره نیاز دارد درباره او خیلی سریع تصمیم نگیرید، به یاد داشت باشید که این روابط ما با دیگران هستند که ما را در زندگی پیش می برند. بی گدار به آب نزنید و از حس ششم قوی خود کمک بگیرید. بازی در موج ها می تواند جالب باد، اما مواظب باشید اسیر آنها نشوید. ممکن است بین زوج ها درگیری پیش بیاید و یا والدین با فرزندانشان به مشکل بر بخورند. اما خودتان را ناراحت کنید، این حالت لحظه ای است و بعد از یک خواب خوب شبانه اوضاع به حالت اولیه باز خواهد گشت.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

یا مبسما یحاکی درجا من اللالی***یا رب چه درخور آمد گردش خط هلالی

حالی خیال وصلت خوش می دهد فریبم***تا خود چه نقش بازد این صورت خیالی

تعبیر: خودتان را با خیال و رویا گول نزنید و به واقعیات فکر کنید. ناامیدی را کنار بگذارید، خداوند توبه و بازگشت تان را می پذیرد و شما را از سر در گمی نجات می دهد. چهار چیز باعث نجاتتان می شود: خداوند، نماز، ایمان، قرآن. با این چهار چیز روزگارتان تغییر می کند و به شکوه و شوکت می رسید

 

فال امروز جمعه 31 اردیبهشت 95

فال روز متولدین دی:

برای این که کارها را با سرعت بیشتری پیش ببرید، احتیاج به یک انگیزه دارید بنابراین بهتر است برای همکاری از دیگران کمک بگیرید. یک قرار ملاقات ترتیب دهید و هدف هایتان را برای دیگران بازگو کنید. امروز غیر ممکن ها برایتان ممکن می شود و پس از مدتی احساس آزادی می کنید. آیا زندگی برایتان شیرین تر شده است؟ بله، شما عاشق شده اید! پس زمان خود را با محبوب تان بگذرانید و از این لحظات نهایت لذت را ببرید. اگر هم مجرد هستید و دنبال شریک زندگی خود می گردید، قبل از اقدام به هر کاری خوب تحقیق کنید

فال حافظ امروز متولدین دی :

در سرای مغان رفته بود و آب زده***نشسته پیر و صلایی به شیخ و شاب زده

سبوکشان همه در بندگیش بسته کمر***ولی ز ترک کله چتر بر سحاب زده

تعبیر: خانه شما به زودی مجلس بزم و عروسی خواهد شد و همه به شوق این وصال کمر همت بسته اند. وصلت فرخنده ای است. مواظب عده ی باشید که می خواهند همه چیز را خراب کنند. از چیز نترسید دولت بخت با شماست و دعاهایتان مستجاب شده با کمی عقل و خرد همه کارهایتان نیز رو به راه می شود

 

فال امروز جمعه 31 اردیبهشت 95

فال روز متولدین بهمن:

امروز صبح شما به خوبی به تلاشهایتان افزوده اید، برای اینکه امروز بخت با شما یار است تا فعالیتهایتان را بیشتر کنید. برنامه شما شاید یک برنامه خوب باشد، اما احتمال دارد که بعد در طول روز با موانعی مواجه شوید. اگر شما نتوانسته اید انتظاراتتان را برآورده کنید به خودتان سخت نگیرید. برای تمام کردن آنچه که امروز شروع کرده اید فردایی هم وجود دارد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

ای روی ماه منظر تو نوبهار حسن***خال و خط تو مرکز حسن و مدار حسن

در چشم پرخمار تو پنهان فسون سحر***در زلف بی قرار تو پیدا قرار حسن

تعبیر: تو تمام خوبی های را در خود داری. چشمهایت بیانگر خوش و غم های دل توستو تو از خوبی برای خود برجی ساخته ای که کسی به پایت نمی رسد. روزگارت به خوشی می گذرد. عهد با دلبری بسته ای که بسیار فرخ و خوب است. کسی نیست که شیفته ی جمال معنویت نشود دائم به فکر بخشش هستی و برای همین پیر نمی شوی.

 

فال امروز جمعه 31 اردیبهشت 95

 

فال روز متولدین اسفند:

از دلیل اصلی رفتارهای برخی از نزدیکانتان سر در نمی آورید و احساس می کنید چیزهایی وجود دارد که نمی خواهند به شما بگویند به استعدادهای خود اعتماد کرده و از آن طریق به حقیقت پی ببرید. خودتان را با افرادی که طرز فکرشان شبیه خودتان است و خانواده و دوستان مشغول کنید و از انرژی مثبتی که اطرافتان را فرا گرفته است بهره مند شوید. سال هاست که تا این اندازه محبوب نبوده اید و تا این حد روی اطرافیان تاثیرگذار نبوده اید. اگر از کسی می خواهید که کاری برای شما انجام دهد الان وقتش است، هیچ کس به شما «نه» نخواهد گفت. مواظب باشید حرف کسی که دوست دارید را اشتباه برداشت نکنید، او هیچ منظور بدی از حرف هایش ندارد و با دعوا راه انداختن فقط به خودتان استرس وارد می کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

زاهد خلوت نشین دوش به میخانه شد***از سر پیمان برفت با سر پیمانه شد

صوفی مجلس که دی جام و قدح می شکست***باز به یک جرعه می عاقل و فرزانه شد

تعبیر: دعاهای تو بر سر نماز صبح و شب بی ثمر نماند خداوند دری به رویت باز کرد و آن رسیدن به عقل و فرزانگی است. دوست را از دشمن به راحتی می توانید تشخیص دهید و می فهمید که از کجا به شما آفت می رسد از آنجا دوری می کنید و در نهایت تصمیم های عاقلانه می گیرید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان