دانلود جدید آهنگ عاشقانه بی قرار، سالار عقیلی با دکلمه مهدی سلطانی با متن

دانلود جدید آهنگ عاشقانه بی قرار، سالار عقیلی با دکلمه مهدی سلطانی با متن

دانلود جدید آهنگ عاشقانه بی قرار از سالار عقیلی با متن

 

دکلمه از مهدی سلطانی عزیز بازیگر مشهور سینما و تلوزیون

 

وقتی که شبها سایه ات همراه با من می شود

دنبال تو خانه به خانه شهر روشن می شود

با تو ستاره، به ستاره شب چراغان می شود

یک شهر در میخانه ی چشم تو مهمان می شود

… به زودی کامل می شود

 

قطعه بیقرار که در کنسرت اکسپوی دوبی اجرا شد بر آن شدیم که این قطعه زیبا که از ساخته های هنرمند عزیز آقای حمید رضا‌ گلشن هست با شعری از جناب محمدسعید میرزایی و دکلمه هنرمند عزیز جناب مهدی سلطانی سروستانی را در تاریخ 24 بهمن ماه رو نمایی و در دسترس شما عزیزان قرار دهیم.

دمو این آهنگ عاشقانه و دپ را در بخش پایین گوش کنیدو لذت ببرید. به محض انتشار کامل این آلبوم جدید دانلود آهنگ برای شما دستداران موسیقی در دسترس قرار می گیرد.

 

کوتاه از:

 

سالار عقیلی خواننده ای فعال، مردی و خوش صدای کشور

این خواننده از 8 سالگی فراگیری موسیقی را با نوازندگی سازهای مختلف آغاز کرد. برادر و مادرش علاقه‌مند به موسیقی و مشوق او بودند و پدرش که وکیل دادگستری بود بیشتر متمایل به پیشرفت تحصیلی او بود.
او به هنرستان موسیقی رفت و از همان‌جا تصمیم به یادگیری آواز گرفت. او در طی بیش از 5 سال نزد صدیق تعریف به فراگیری آواز پرداخت.
هم‌اکنون عقیلی افزون بر اجرا و ضبط آثار موسیقی به تدریس موسیقی در آموزشگاه خود و در هنرستان موسیقی مشغول است.
او همچنین گروه راز و نیاز را تشکیل داد. اعضای این گروه عبارتند از سالار عقیلی، حریر شریعت‌زاده، سحاب تربتی، روزبه زرعی، علی خشتی‌نژاد، مونیکا لران، علیرضا دریایی، فردین لاهورپور، محمدرضا اسکندری و بابک میرزایی، سهراب برهمندی، داوود منادی.
او به‌ همراه این گروه کنسرت‌های بسیاری در داخل و خارج از کشور اجرا کرده‌است. برای تمامی هنرمندان خوب کشورمان آرزوی سلامتی و بهرزوی داریم.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان