فال حافظ با طالع بینی روز جمعه 7 خرداد 95

فال حافظ با طالع بینی روز جمعه 7 خرداد 95

فال و طالع بینی همراه با تعبیر فال حافظ امروز جمعه هفتم خرداد ماه 1395

 

 

فال روز متولدین فروردین:

اگر چیزی خراب نیست چرا باید آن را درست کنیم؟ شما از حال خود راضی هستید و با وجود این که فشار دنیای معاصر ما را به تغییر سبک زندگیمان مجبور می کند، شما ترجیح می دهید روش فعلی زندگیتان را حفظ کنید و به سنت ها و ارزش های خانوادگی پایدار باشید. اگر خودتان از اوضاع راضی هستید، چرا که نه؟ هر چقدر هم که سرتان شلوغ باشد باید برای ورزش و رسیدن به خودتان و خواب کافی وقت بگذارید، این کار تمام جنبه های زندگیتان را می تواند تحت تأثیر قرار دهد. اگر می خواهید به عشقتان نشان دهید که برای پیش بردن رابطه تان آمادگی دارید باید برای این رابطه وقت بگذارید و برنامه ریزی کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

به کوی میکده یا رب سحر چه مشغله بود***که جوش شاهد و ساقی و شمع و مشعله بود

حدیث عشق که از حرف و صوت مستغنیست***به ناله دف و نی در خروش و ولوله بود

تعبیر: خودت را با دیگری مقایسه نکن و گله از بخت خود نداشته باش. تمام مشغله و کارهای درهم تو سر و سامان پیدا می کند، مانعی پیش پای تو است که با فکر و تدبیر خودت برداشته می شود. درد تو درمان پذیر است، کمی حوصله داشته باش

 

 

فال حافظ با طالع بینی روز جمعه 7 خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز از آن روزهایی است که به نیمه پر لیوان نگاه می کنید و با این کار تحسین دیگران را بر خواهید انگیخت و شاید حتی بتوانید دوست یا همکاری را موعظه کرده و به تفکر مثبت تشویق کنید. مواظب باشید که در تلاش برای خوشحال کردن دیگران مورد سوء استفاده قرار نگیرید. برای این کار در ذهن خود برخی مرزها را مشخص کنید و به مرزهایی که تعیین شده وفادار باقی بمانید. خودتان رابرای یک روز لذت بخش همراه با عشقتان آماده کنید. با هم به تفریح بروید، بازی کنید، و از زمان خود لذت ببرید. اگر مجرد هستید جسارت به خرج دهید و به شخصی که چشمتان را گرفته نزدیک شوید. جسور و امیدوار باشید و مثل خود واقعیتان رفتار کنید تا به نتیجه برسید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

گرم از دست برخیزد که با دلدار بنشینم***ز جام وصل می نوشم ز باغ عیش گل چینم

شراب تلخ صوفی سوز بنیادم بخواهد برد***لبم بر لب نه ای ساقی و بستان جان شیرینم

تعبیر: رشته ی کار از دستتان خارج شده است. کار امروزتان را به فردا موکول نکنید، هر چند می دانید راهی را که انتخاب کردهاید بسیار سخت و پر فراز و نشیب است ولی به خاطر نتیجه ی شیرینش تحمل می کنید. رحمت خداوند شامل حالتان می شود وخیلی زود به مراد دلتان می رسید. و این از وفا و صداقت ایمان و حق گویی تان می باشد.

 

 

فال حافظ با طالع بینی روز جمعه 7 خرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

امروز هر برنامه ای که در ذهن دارید را چند بار دوره و بررسی کنید. قرارهایی که با افراد مورد علاقه خود دارید را نیز مرور کنید تا رفتار مناسبی داشته باشید. به دلیل فضای ابهام آلودی که امروز وجود دارد، شاید در ارتباط های خود با کمی مشکل یا سوبرداشت مواجه شوید اما باید مراقب رفتارهای خود باشید و واکنش های ناگهانی بروز ندهید. برای امضا قرارداد یا تصمیم گیری های مهم اصلا روز خوب و مناسبی نیست این مسایل را به زمانی دیگر موکول کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

 

فال حافظ با طالع بینی روز جمعه 7 خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

امروز ریزه کاری های اخلاقی دیگران از همیشه برای آزار دهنده تر خواهد بود، حتی عادت های کوچکی که با آنها کنار آمده اید و کمی بیش از آنچه که باید دلتان می خواهد نسبت به این چیزها عکس العمل نشان دهید. دنبال دعوا می گردید به ویژه اگر موضوع مورد بحث از آن موضوعاتی باشد که نسبت به آنها حساس هستید. اما دست نگه دارید، آرام باشید، به خودتان مسلط باشید و بحث در این مورد را به روز آرامتری انتقال دهید. تحت تأثیر ماه کامل سرشار از انرژی رهبری و مدیریت هستید و دلتان می خواهد بدرخشید و پیش بروید. این روزها با مهربانی و سرزندگی در کنار عشقتان باشید و نسبت به او سخاوتمند باشید. و یادتان باشد که خودتان را حتما جدی بگیرید. اگر احساس می کنید همسرتان شما را مثل قبل دوست ندارد سخت در اشتباهید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست

چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست

تعبیر:  اجر ثوابی را که کرده اید زود خواهید دید. نشانه هایی از یار هویدا شده برای رسیدن به او جور خواهید کشید. بیماریتان خیلی زود درمان می شود نگران نباشید. به سفر زیارتی می روید و در آنجا گمشده ی دل خودتان را می یابید و با خدای خودتان پیمان می بندید.

 

فال حافظ با طالع بینی روز جمعه 7 خرداد 95

فال روز متولدین مرداد:

اگر با آتش بازی کنید دستان خود را خواهید سوزاند. امروز شیطنت بچگانه در وجودتان زنده شده است و دلتان می خواهد سر به سر اطرافیان بگذارید و یا بحث هایی را شروع کنید که همه از آن نفرت دارند، شاید حتی در ابتدا این کار به نظرتان جالب بیابد، اما شما با حساسیت ذاتی که دارید خیلی خوب می دانید که این کار چقدر نفرت انگیز می تواند باشد، پس حواستان را جمع کنید. امروز ممکن است به مهمانی های مختلفی دعوت شوید، پس به جای آتش سوزاندن برنامه یک روز خوب را برای خودتان بچینید. چه مجرد باشید و چه متاهل امروز از لحاظ عاطفی روز بسیار خوبی برایتان خواهد بود. حتی اگر عشقتان از شما دور است سعی کنید از طریق ویدئو چت او را ببینید و با او حرف بزنید. به خودتان فرصت بدهید و عشق شما را خواهد یافت.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

تعبیر: ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست

 

فال حافظ با طالع بینی روز جمعه 7 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز ماه در حال حرکت کردن به سوی سومین خانه شما یعنی خانه سفرهای کوتاه می باشد و ناآرامی و بی قراری تان امری کاملاً طبیعی است. شما امروز فقط برای اینکه از منزل خارج بشوید ممکن است که به یک فروشگاه و یا مکانی تفریحی و گردشگری بروید. اگر تا آخر روز پیشرفت چندانی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت***آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت

تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت***جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت

تعبیر: به هر کس وفا کردی جفا دیده ای. سینه ای مالامال از درد داری. تا کی می خواهی پریشان حال باشی. دست از غم بردار. توبه کن تا دلت صاف شود. انتظارات بیجا را کنار بگذار. رویا و خیال را فراموش کن و به واقعیات بپرداز و از آنچه تا کنون نصیبت شده لذت ببر و عقل را به پای دل هدر نده.

 

فال حافظ با طالع بینی روز جمعه 7 خرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز مسایل مالی برایتان خوب پیش خواهند رفت. اما در مسایل عاطفی با عشقتان مشکل دارید. زبان همدیگر را نمی فهمید. اما خوشبختانه در انتهای روز بالاخره می توانید بیشتر به هم نزدیک شوید و درک درستی از نیازهای همدیگر داشته باشید. با حرف همه مکشلات را برطرف کنید. بدون شک یک سبه نمی توان کدورت ها را دور ریخت، اما از همین امروز سعی کنید مسایل بیهوده و منفی که واقعا ارزشی ندارند را دور بریزید و همه تمرکز خود را روی شادی و منطق بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای همه شکل تو مطبوع و همه جای تو خوش***دلم از عشوه شیرین شکرخای تو خوش

همچو گلبرگ طری هست وجود تو لطیف***همچو سرو چمن خلد سراپای تو خوش

تعبیر: تصمیم تان عجولانه است. فریب ظواهر را خورده اید و تمام فکر و ذکرتان را مشغول کرده استو همه ی کارهای مهم زندگی را فراموش کرده و به دنبال مقصود خود به راه افتاده اید. هر چند که کمی مردد هستید ولی حاضرید دست به سوی خطر دراز کنید

 

فال حافظ با طالع بینی روز جمعه 7 خرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها یتان را بیان می کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

در سرای مغان رفته بود و آب زده***نشسته پیر و صلایی به شیخ و شاب زده

سبوکشان همه در بندگیش بسته کمر***ولی ز ترک کله چتر بر سحاب زده

تعبیر: خانه شما به زودی مجلس بزم و عروسی خواهد شد و همه به شوق این وصال کمر همت بسته اند. وصلت فرخنده ای است. مواظب عده ی باشید که می خواهند همه چیز را خراب کنند. از چیز نترسید دولت بخت با شماست و دعاهایتان مستجاب شده با کمی عقل و خرد همه کارهایتان نیز رو به راه می شود

 

فال حافظ با طالع بینی روز جمعه 7 خرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

امروز با وجود اینکه هفته جدیدی شروع شده است هنوز در حال و هوای آخر هفته هستید و دلتان می خواهد از یک مهمانی به مهمانی دیگر بروید و تفریح کنید و لذت ببرید. اما بهتر است امروز روی کارتان تمرکز کنید. با کمی تلاش از آنچه که فکرش را می کنید هم بهتر عمل خواهید کرد، به شرط آنکه خودتان را دست کم نگیرید. ممکن است وظایف شما در محل کارتان به صورت ناگهانی تغییر کنند، خودتان را با شرایط وفق بدهید و کنترل اوضاع را به دست بگیرید. بهتر است با حرف زدن بدون فکر به رابطه عاطفی خود آسیب وارد نکنید. قبل از قضاوت و یا اظهار نظر، حرفتان را در دهانتان خوب بچرخانید، حرفی که از دهان خارج شد را نمی توان پس گرفت، اگر لازم است سکوت کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

بگرفت کار حسنت چون عشق من کمالی***خوش باش زان که نبود این هر دو را زوالی

در وهم می نگنجد کاندر تصور عقل***آید به هیچ معنی زین خوبتر مثالی

تعبیر: به مرادتان رسیده اید ولی می ترسد انچه را که سخت به دستآورده اید از دست بدهید، مطمئن باشید که همه ی آنها ماندنی است. اتفاقی می افتد که حتی تصورش هم مایه ی تعجب است و برای شما فرصتی بسیار عالی به شمار می آید. قدر آنچه را که دارید بدانید و دست از گله و شکایت بردارید و ناشکر نباشید که خدای ناکرده باز همه را از دست می دهید.

 

فال حافظ با طالع بینی روز جمعه 7 خرداد 95

 

فال روز متولدین دی:

امروز زمان آن است تا به خودتان برسید و بیشتر به خواسته ها و سلامت خود اهمیت دهید. خوش بینی هایی که امروز دارید، کمک می کنند تا خیلی از پروژه هایی که مدت های زیادی بی نتیجه در گوشه ذهن یا کامپیوتر شما در حال خاک خوردن هستند را اجرایی کنید. تردیدها را کنار بگذارید. از امروز غبار تیره گی ها کنار رفته و دید شما به زندگی و رویدادها عوض شده است. از این فرصت برای طی کردن پله های ترقی استفاده کنید. در ضمن، حس دست و دل بازی شما نیز امروز زیاد است، عشقتان را به شام دعوت کنید یا برای او هدیه ای بخرید. لازم نیست زیاد ریخت و پاش کنید همین که موجب خوشحالی فرد موردعلاقه تان بشوید، کافی است.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است

گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است

تعبیر: حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن

 

فال حافظ با طالع بینی روز جمعه 7 خرداد 95

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز وقت بگذارید و افرادی که در ارتباط با شما هستند را دسته بندی کنید؛ دوستان، دشمنان، افرادی که بودنشان خوب است و افرادی که نباید دیگر با آنها در ارتباط باشید. خوشبختانه امروز دید خوبی به همه مسایل دارید و دقیق و درست می توانید تصمیم گیری و برنامه ریزی کنید. همه ابرهای تیره که مانع از نگاه درست شما می شوند، کنار رفته اند. امروز وقتی واقعیت های مهمی در مورد زندگی و اطرافیان کشف می کنید، واکنش های جالبی نشان خواهید داد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

دامن کشان همی شد در شرب زرکشیده***صد ماه رو ز رشکش جیب قصب دریده

از تاب آتش می بر گرد عارضش خوی***چون قطره های شبنم بر برگ گل چکیده

تعبیر: چیزی را از دست داده اید که بسیار برایتان مهم بوده است حال می فهمید که قدر چه یاقوتگرانبهایی را ندانسته اید و به دنبال چاره اید. باز هم خدا را شاکر باشید که دوباره همه چیز مثل سابق می شود و گمشده تان بر می گردد

 

فال حافظ با طالع بینی روز جمعه 7 خرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

شما واقعاً نمی خواهید بین زندگی حرفه ای و شخصی یکی را برگزینید و فکر می کنید این اصلاً منصفانه نیست. اما نقش شما در محیط کار می تواند بر زندگی خصوصی تان هم تأثیر بگذارد و اکنون شما نمی توانید جلوی این روند را بگیرید. مادامی که شما نظریه در حال زندگی کردن را رد نمی کنید، خیلی خوب است که در مورد آینده نیز خوش بین باشید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

دوش سودای رخش گفتم ز سر بیرون کنم***گفت کو زنجیر تا تدبیر این مجنون کنم

قامتش را سرو گفتم سر کشید از من به خشم***دوستان از راست می رنجد نگارم چون کنم

تعبیر: مدام در حال فکر کردن هستید و می خواهید راهی پیدا کنید تا کسی را به فراموشی بسپارید. دیگر خسته و رنجور شده اید. اما باز هم نمی توانید از او دست بکشید. پس دست به دعا بردارید و از خدا بخواهید صبر و مقاومت شما را بیشتر کند تا بتوانید به منظور و نظر خودتان برسید. انشالله


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان