طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 12 خرداد 95

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 12 خرداد 95

 فال روز متولدین فروردین:

اگر کسی می خواهد به شما کمکی بکند به او این فرصت را بدهید، اگر کمک آنها را رد کنید این احساس را به آنها انتقال خواهید داد که به اندازه کافی خوب نیستند. یادتان باشد که هرچند وقت گذراندن با دیگران می تواند لذت بخش باشد، اما هرکسی به زمانی برای خودش نیاز دارد و شما به این زمان نیاز دارید، پس حتما در برنامه امروز وقتی برای خودتان بگذارید. امروز از مشکلاتی که با همسر یا نامزدتان دارید به ستوه آمده اید و دارید به این فکر می کنید که آیا اصلا ادامه این رابطه منطقی است. اما خودخواه نباشید، شاید همسرتان روزهای سختی را دارد پشت سر می گذارد اما نمی تواند راجع به مشکلاتش با شما حرف بزند. از او بخواهید با شما حرف بزند، صبور باشید و همه چیز روبراه خواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد***ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد

زلف خاتون ظفر شیفته پرچم توست***دیده فتح ابد عاشق جولان تو باد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 12 خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

عصبانیت غیر منتظره شما کمی تحلیل رفته و تبدیل به رنجشی شده است که دیگر بیشتر از این ادامه نخواهد داشت. امروز بهرام و پلوتو می توانند احساسات شما را تحریک کنند. خوشبختانه فعالیت کردن طبق اهدافتان نسبت به قبل برایتان راحت تر شده است. دنبال کردن غرایز خود اکنون بهترین سلاح در مقابل نگرش های منفی می باشد. انتخاب راه طولانی مطمئناً بهترین گزینه شماست.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

چو گل هر دم به بویت جامه در تن***کنم چاک از گریبان تا به دامن

تنت را دید گل گویی که در باغ***چو مستان جامه را بدرید بر تن

تعبیر: حاضرید برای رسیدن به نیات خود هر کاری بکنید. رسیدن به حاجات برای شما محال است ولی توکل به خدا کنید هیچ کار سختی نبوده که آسان نشود. از دوستانتان کمک بگیرید. دردتان را به دیگران هم بگوئید شاید به شما کمک کنند. دلتان نمی شکند و خدا نیز کمکتان می کند.

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 12 خرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

شما دوست دارید که دیگران احساسات صادقانه تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان کاری پرخطر است. گوش کردن به سخنان دیگران می تواند شما را از ترسهایی که به دردسرتان می اندازند رها کند. صحبت کردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه تان شما را نصیحت می کند که به همان اندازه که به دیگران اطلاعات داده اید، از آنها اطلاعات بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

فتوی پیر مغان دارم و قولیست قدیم***که حرام است می آن جا که نه یار است ندیم

چاک خواهم زدن این دلق ریایی چه کنم***روح را صحبت ناجنس عذابیست الیم

تعبیر: یه قولی که داده اید عمل کنید. از صحبت کردن با نامحرمان بپرهیزید. مدتهاست که در پی حاجت خودتان این در و آن در می زنید. فکر می کنید دیگران از عهدی که با شما بسته اند پشیمان شده اند. امید داشته باشید گره ی کارتان باز می شود و کسانی کمکتان می کنند به شرط اینکه به نصایح آنها گوش کنید. به لطف خدا از دامی که برایتان پهن کرده اند رهایی پیدا می کنید و شیطان را شکست می دهید و به دولت و نیک بختی می رسید

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 12 خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

درست است که از وقت گذراندن با دوستان و کسانی که طرز فکری شبیه به شما دارند لذت می برید، اما مواظب باشید که از وقت کار و یا خانواده برای همراهی با دوستانتان چیزی کم نکنید. شاید این راه خوبی برای فرار کردن از مشکلاتی که الان دارید و مسئولیت هایتان باشد، اما راه حل آنها نمی تواند باشد. یادتان باشد که در همه کار تعادل را رعایت کنید. شما به عملگرا بودن و توانایی در استفاده از استعدادهایتان شهرت دارید و این هفته فرصتی مناسب برای پیشرفت و موفقیت شما خواهد بود، پس نگذارید هیچ کس و هیچ چیز جلوی راهتان قرار بگیرد. ستاره ها نیز با شما یار خواهند بود و با هر شخص مهمی می توانید به راحتی قرار ملاقات بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

من و انکار شراب این چه حکایت باشد***غالبا این قدرم عقل و کفایت باشد

تا به غایت ره میخانه نمی دانستم***ور نه مستوری ما تا به چه غایت باشد

تعبیر:  به عقل خودتان اعتماد ندارید و درایتتان را منکر می شوید. کارهای خودتان را که بسیار خوب هم هستند پنهان می کنید. لطف خدا همیشه با شماست. در هر کاری از هدایت بزرگان استفاده می کنید تا از نادانی رهایی یابید. غصه هایتان برطرف می شود به شرط آنکه دست از شکایت بردارید

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 12 خرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

احتیاط برای هر شخصی و در هر مرحله از زندگی که باشد امری اجتناب ناپذیر است. پس به کارهایی که انجام می دهید دقت بیشتری داشته باشید و مدعی نباشید چون که تجربه دارید یا سنی از شما گذشته است دیگر در این کارهای خبره شده اید و به کسی نیازی ندارید. زندگی مانند شطرنج است و باید قبل از هر کاری فکر کنید و بعد

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی***از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

چو گل گر خرده ای داری خدا را صرف عشرت کن***که قارون را غلط ها داد سودای زراندوزی

تعبیر: فکر دنیا و ظواهر و زیبایی آن را رها کن و خوش باش. غم و اندوه را دور بینداز و به آنچه داری قناعت کن. قناعت بزرگترین ثروت انسان است. اگر فعلاً دچار شکست و ناکامی شده ای ناراحت و ناامید نباش. روزگار فراز و نشیب بسیار دارد. پایان شب نا امیدی، صبح پیروزی است. فرصت ها را غنیمت بدان و از آن به نفع خود استفاده کن

 

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 12 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز می توانید روز خوبی داشته باشید، البته اگر در برابر مشکلات غریزی عمل کنید و به دنبال عقل و منطق نباشید. امروز اطلاعات زیادی از همه طرف به شما وارد می شود و نمی توانید تصمیم بگیرید که به کدام یک باید اطمینان کنید. شاید بهتر باشد که نگرانی های احساساسی خود را برای مدتی کنار بگذارید، به این ترتیب راحت تر می توانید به حقیقت دست پیدا کنید. وقت بگذارید و سعی کنید حقایق را از اطلاعات غیر واقعی جدا کنید. به نفع تان است که فعلاً به زمان بندی دیگران توجه نکنید و خودتان تصمیم بگیرید که چه وقت باید دست به کار شوید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند***واندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند

بیخود از شعشعه پرتو ذاتم کردند***باده از جام تجلی صفاتم دادند

تعبیر: اگر به تمام نیات خودتان می رسید منظور این است که لیاقت داشته و مورد لطف خداوند قرار گرفته اید زیا با تمام وجود خدا را می پرستید و وجود خودتان را از خدا می دانید. صبرتان باعث شد مژدگانی دولت به شما بدهند و جور و جفا را از شما دور کنند.

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 12 خرداد 95

فال روز متولدین مهر:

به نظر می رسد که انسانهای دور و برتان روش کاریشان را تغییر داده تا بیشتر به شما نزدیک شوند، اما شما نمی توانید به انگیزه های آنها اطمینان کنید. کسی از روی عمد گفته ها را سوءتعبیر نمی کند و یا سعی نمی کند شما را به اشتباه بیندازد، اما شما می توانید بگویید که آنها کاملاً به فکر شما نیستند. بیهوده تلاش نکنید؛ شما نمی توانید اجبار کنید که چیزی زودتر از موعدش اتفاق بیفتد. اجازه بدهید که هرکسی حرفهایش را بزند و سپس شما توانای فهمیدن اینکه چه کسی راست می گوید را پیدا خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

آن که پامال جفا کرد چو خاک راهم***خاک می بوسم و عذر قدمش می خواهم

من نه آنم که ز جور تو بنالم حاشا***بنده معتقد و چاکر دولتخواهم

تعبیر: بسیار انسان با گذشتی هستید هر چند که به شما جفا کرده اند و ستم روا داشته اند اما باز هم به همه چیز پایبند و معتقد هستید. خوبی ها و حسن های شما زبانزد مردم است. به مال و ثروت زیادی می رسید ولی باز هم از یاد خدا غافل نمی شوید و به خاطر ذره ذره ی چیزهایی که خدا به شما داده شاکر هستید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 12 خرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

مواظب باشید خوشبینی دوباره کشف شده تان شما را به زانو در نیاورد. شما احساس خوبی نسبت به زندگی خود دارید و به کارهایی که انجام می دهید اطیمنان کامل دارید. اما دیگران سعی دارند دلیل این خوشبینی شما را بفهمند. شور و هیجان خود را متعادل کنید و اطلاعات خود را راجع به دوستانتان بیشترکنید. ملایم تر کردن جوش و خروش خود جوی مناسب برای دوستی های متعادل ایجاد می کند.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش***گل در اندیشه که چون عشوه کند در کارش

دلربایی همه آن نیست که عاشق بکشند***خواجه آن است که باشد غم خدمتگارش

تعبیر: به دست آوردن پول و سود به هر طریق ممکن جایز نیست بلکه اصل آن است که حلال و حرام مشخص باشد. با حرف زدن به جایی نمی رسید بهتر است کمی به قول هایی که داده اید و به عهدی که بسته اید فکر کنید و عمل نمایید. مواظب راهی که می روید باشید. سفر کرده ی شما به سلامت بر می گردد. انشاالله.

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 12 خرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

شما فکر می کنید که روز خوبی دارید و مجبور نیستید کاری را شروع کنید، اما هرچقدر بیشتر به عصر نزدیک می شویم

شما بیشتر در فکر فرو می روید. شما می دانید که باید به خاطر جنبه های معینی از زندگی خود شکرگزار باشید و همچنین بیش از اندازه نسبت به مسائلی که نیازمند بهبود و اصلاح کردن هستند آگاهی دارید. بنابراین روی چیزهای بی اهمیت متمرکز نشوید، بلکه روی مسائلی تمرکز کنید که می دانید برای رسیدن به این اصلاحات وجودشان لازم و واجب است.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

در خرابات مغان گر گذر افتد بازم***حاصل خرقه و سجاده روان دربازم

حلقه توبه گر امروز چو زهاد زنم***خازن میکده فردا نکند در بازم

تعبیر: هر راهی را که تا به حال انتخاب کرده اید به بن بست رسیده است. خسته شده اید، می خواهید همه چیز را بر ملا کنید. کمی صبر داشته باشید، بخت به شما رو کرده است. به کام دلتان می رسید ولی تا رسیدن به هدف، زجر و درد و خون دل خوردن جزئی از راهی است که باید بروید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 12 خرداد 95

 

فال روز متولدین دی:

مثبت اندیشی شما و انرژی های خوبی که کائنات امروز برایتان در نظر گرفته اند به قدری قدرت دارند که از امروز تا سه هفته دیگر، بهترین لحظه های زندگی خود را تجربه خواهید کرد. قدر این لحظه ها را بدانید زیرا فقط یک بار در سال ممکن است چنین حسی در وجودتان باشد. هر چه رهاتر باشید و خود را از قید مسایل و افکار منفی آزاد کنید، خلاقیت بیشتری هم خواهید داشت. درست در جایی که فکر می کنید، توان پیشرفت نیست، بایستید، نفسی تازه کنید و بدانید با کمی تحقیق و مشورت گرفتن از اطرافیان، می توانید بهترین و درست ترین مسیر را بیابید. به ظاهر و لباس های خود توجه بیشتری داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

منم که دیده به دیدار دوست کردم باز***چه شکر گویمت ای کارساز بنده نواز

نیازمند بلا گو رخ از غبار مشوی***که کیمیای مراد است خاک کوی نیاز

تعبیر: از مشکلات فرار نکنید، مرد کار و عمل باشید. دلتان را با خون دل خوردن التیام ندهید بلکه با خواند نماز دلتان را آرام کنید. از نظر ایمان در مقام بالایی هستید به زیارت عتبات عالیات مشرف می شوید. به دوستان خودتان اطمینان کنید

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 12 خرداد 95

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز قبل از حرف زدن خوب فکر کنید و کلماتتان را به دقت انتخاب کنید، زیرا ممکن است در نظر کسانی که سعی دارید با آنها همکاری کرده و پیشرفت کنید گستاخ و یا تند جلوه کنید. دلتان می خواهد در ظاهر زندگی خود و دکوراسیون منزلتان تغییرات کلی به وجود بیاورید، اما فعلا این کار برای شما مقدور نیست، پس بهتر است با ایجاد تغییرات کوچک که می توانند روحیه تان را شاد کنند برای مدتی خودتان را راضی نگه دارید. آخر هفته را به یک سفر کوتاه بروید و حال و هوایی عوض کنید. عشقتان نیز به این تعطیلات نیاز دارد و می توانید سر فرصت و به دور از هیاهوی زندگی روزمره در مورد مشکلاتتان در آرامش با هم حرف بزنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی***حاصل از حیات ای جان این دم است تا دانی

کام بخشی گردون عمر در عوض دارد***جهد کن که از دولت داد عیش بستانی

تعبیر: قدر لحظات عمر خود را بدان و آن ها را به راحتی از دست نده. راز خود را با نامحرمان در میان نگذار تا دچار دردسر و حسادت دیگران نشوی. برای رسیدن به هدف باید تلاش کنی. مراقب کارهای خود باش و با تعقل و تفکر و صبر و آرامش کار کن تا با سهل انگاری خود را دچار انحراف و شکست نکنی و پشیمان نشوی.

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 12 خرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

امروز در خانه نمانید. بیرون بروید و از انرژی های زیادی که دارید، بهره بگیرید. خوش بینی خود را بیشتر کنید. این مساله موجب می شود تا ذهنیت خود را گسترده تر کنید و با داشتن چشم اندازهای وسیع، آینده بهتری برای خود متصور شوید. روی انرژی های خوب خود تمرکز کنید. با این همه توان فکری و جسمی که دارید خوب است دوستان جدید برای خود بیابید. امروز این شانس با شما یار است تا فرد مناسب برای دوستی بیابید. این را نیز به یاد داشته باشید، جاذبه ظاهری شما امروز زیاد می شود.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است***چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجت است

جانا به حاجتی که تو را هست با خدا***کآخر دمی بپرس که ما را چه حاجت است

تعبیر: چرا فکر می کنی کسی اندوه تو را نمی داند. خیال نکن که کسی ناله ها و آه های تو را درک نمی کند. از یاد خدا غافل نشو که تمام احوالات تو واقف است. گوهری را که تو در پی اش هستی حتی در عمق ترین دریاها که باشد به تو می دهد. از تو حرکت از خدا برکت.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان