فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 8 مرداد 95

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 8 مرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

امروز اعتماد به نفس زیادی خواهید داشت. دیگران در شادی و آرامش شما نقشی ندارند اما تغییر حالت شما را درک می کنند. امروز تمام نگاه ها به سمت شما خواهد چرخید و ممکن است حتی غریبه هایی را به خود جذب کنید. فردی نزد شما خواهد آمد و از جذابیت تان با شما حرف خواهد زد. در گفتگو با دیگران همچنان اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. شانس به در خانه شما روی آورده است، آن را از دست ندهید. از رابطه گذشته خود کینه به دل دارید. اگر می خواهید بیش از این اذیت نشوید، همه چیز را فراموش کنید. اگر دید منفی را از خود دور کنید، زندگی تان رو به بهبود خواهد رفت.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست

نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست

تعبیر: صلاح در این است که فعلا” به عهدی که بسته ای عمل کنی. درست است که پشیمان شده ای اما خود را به دست سرنوشت سپرده ای. رحمت خداوند شامل حالت می شود و اقبال بلند و ثروت زیادی به تو می بخشد. اما مواظب باش با وزیدن باد غفلت زود همه چیز را از دست ندهی

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 8 مرداد 95

فال روز متولدین اردیبهشت:

اتصال ماه کامل با سیاره حاکم شما “کیوان” تاکید می کند که شما باید منحصرا روی کارتان تمرکز کنید. اما شما همچنین مخفیانه درباره یک ماجراجویی هیجان انگیز خیال پردازی می کنید. اما اکنون ایده های رمانتیک خود را درباره سفر دور دنیا کنار بگذارید. به جای اینکه امروز خیال یک سرزمین بیگانه را به خاطر دوراز دسترس بودن آن کنار بگذارید سعی کنید تا فرهنگ آن را یاد بگیرید؛ غذاهای آنهارا امتحان کنید و زبان آنها را نیز یاد بگیرید. این تنها راهی است که می توانید حس سفر دوستی خود را ارضا کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

سحرگه ره روی در سرزمینی***همی گفت این معما با قرینی

که ای صوفی شراب آن گه شود صاف***که در شیشه برآرد اربعینی

تعبیر: همه چیز مهیاست ولی کاری انجام نمی دهی. تعلل جایز نیست وگرنه همه چیز و همه کس را از دست می دهی و در بوستان زندگی خاری هم نصیبت نمی شود.، دوراندیشی نمی کنی فرصتها را از دست می دهی برای همین است که درخت ارزوهایت به ثمر نمی نشیند

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 8 مرداد 95

فال روز متولدین خرداد:

برخی مسائل خانوادگی ممکن است آنقدر که شما فکر می کنید شسته و رفته نباشند، به ویژه وقتی که پای مسائل عاطفی در میان باشد. امروز بیش از هر کس دیگری باید مواظب باشید به احساسات بقیه لطمه ای وارد نکنید. چنانچه مسئله ای پیش بیاید با کنترل احساستان می توانید وضعیت را خیلی خوب کنترل کنید. ممکن است با کسی که دوست دارید مشکلاتی داشته باشید که باعث شوند فکر کنید بهتر است راهتان را از هم جدا کنید. اما عجله نکنید، چراکه این خواسته قلبی شما نیست. سعی کنید با هم حرف بزنید و مشکلاتی که بینتان وجود دارند را پیش از آن که اوضاع پیچیده تر از آنچه که هست شود حل کنید.

 فال حافظ امروز متولدین خرداد :

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم***ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم

می مخور با همه کس تا نخورم خون جگر***سر مکش تا نکشد سر به فلک فریادم

تعبیر: به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 8 مرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

باوجود اینکه ممکن است شما هنوز به خاطر درخواستهای زیادی که از شما شده است ناراحت باشید، ولی اکنون توانایی این را دارید که بیشتر از قبل کار کنید. با وجود این اگر شما تلاش کنید که همه کارها را یکدفعه تمام کنید، بسیار عصبانی خواهید شد. از طرف دیگر آرام کار کردن و پیروی کردن از یک برنامه باقاعده موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. به یاد داشته باشید که راههای میان بر شما را به هدف نمی رسانند، پس از وقتتان استفاده کرده و کاری را که درست است انجام دهید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی***هر جا که روی زود پشیمان به درآیی

هش دار که گر وسوسه عقل کنی گوش***آدم صفت از روضه رضوان به درآیی

تعبیر:  ای که از خوبی زبانزد هستی حال وقت انجام کار ثواب است آن را پس نزن. همیشه از این فرصت ها به دست نمی آید. به زیردستان خود بیشتر توجه کن. حریفانت دارند از تو پیشی می گیرند پس تو هم باید مثل باد راه را صی کن تا درد تو درمان شود، به کام دل می رسی ئ تسلیم قسمت باش چون لطف خدا شاملت می شود. به وصال می رسی. شاد باش.

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 8 مرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

آخرین باری که به خودتان توجه نشان داده اید، چه زمانی بوده است؟ آیا یادتان می آید کی به خودتان و نیازهای شخصی خود توجه کرده اید! امروز فرصت خوبی برای تغییر موضع همیشگی است. از روند عادی و همیشگی زندگی دست بردارید. به سلامت خود نیز توجه بیشتری نشان دهید. مثلا در باشگاه یا استخر ثبت نام کنید. غذاهای مضر و ناسالم را از برنامه غذایی خود حذف کنید. امروز استارت تغییرات در زندگی را بزنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تعبیر: یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 8 مرداد 95

فال روز متولدین شهریور:

امروز شاید کمی استرس داشته باشید. شاید هم کارهایتان زیاد باشد. اما به صورت کلی، اشتیاقات بسیاری دارید و خوشبختانه در هر حالتی، نیمه پر لیوان را خواهید دید. این خوش بینی بهترین فرصت برای برنامه ریزی برای آغاز کار جدید است. با افرادی که به آنها اطمینان دارید، در مورد طرح هایتان حرف بزنید و بخواهید که شما را در این مسیر همراهی کنند. اگر دوست دارید در مورد خودتان حرف بزنید، امروز زمان خوبی است. اعتماد به نفس دارید و دیگران تمایل زیادی برای شنیدن حرف های شما خواهند داشت.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

بلبل ز شاخ سرو به گلبانگ پهلوی***می خواند دوش درس مقامات معنوی

یعنی بیا که آتش موسی نمود گل***تا از درخت نکته توحید بشنوی

تعبیر: حالا که همه چیز فراهم است خوش باش و این روزها را غنیمت دان. درب های رحمت به سویت باز شده است ولی مراقب باش کبر و غرور باعث نشود که غافل شوی زیرا خوشی نیز ماندگار نیست. از این روزها برای فرداهای بهتر استفاده کن.

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 8 مرداد 95

فال روز متولدین مهر:

امروز ریزه کاری های اخلاقی دیگران از همیشه برای آزار دهنده تر خواهد بود، حتی عادت های کوچکی که با آنها کنار آمده اید و کمی بیش از آنچه که باید دلتان می خواهد نسبت به این چیزها عکس العمل نشان دهید. دنبال دعوا می گردید به ویژه اگر موضوع مورد بحث از آن موضوعاتی باشد که نسبت به آنها حساس هستید. اما دست نگه دارید، آرام باشید، به خودتان مسلط باشید و بحث در این مورد را به روز آرامتری انتقال دهید. تحت تأثیر ماه کامل سرشار از انرژی رهبری و مدیریت هستید و دلتان می خواهد بدرخشید و پیش بروید. این روزها با مهربانی و سرزندگی در کنار عشقتان باشید و نسبت به او سخاوتمند باشید. و یادتان باشد که خودتان را حتما جدی بگیرید. اگر احساس می کنید همسرتان شما را مثل قبل دوست ندارد سخت در اشتباهید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

این خرقه که من دارم در رهن شراب اولی***وین دفتر بی معنی غرق می ناب اولی

چون عمر تبه کردم چندان که نگه کردم***در کنج خراباتی افتاده خراب اولی

تعبیر: هر کاری را که می خواهید انجام دهید در موردش کمی فکر و تامل کنید اگر عجله کنید باعث پشیمانی تان می شود پس از فضل و عقل خودتان استفاده کنید. کمی هم صبر کنید به آنچه که اراده کرده اید می رسید. در این راه سختی و ضرر زیادی می کشید ولی می ارزد. امید داشته باشید و روزگارتان تغییر می کند.

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 8 مرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

شما در این روزها از بیکاری و یا شاید کم کاری که انجام می دادید رها شده اید و به شدت سخت کوش و فعال شده اید به همین دلیل خداوند نیز شما را یاری می کند و در مقام اجتماعی تان به شدت پیش رفت خواهید کرد و بیش از پیش سرتان شلوغ خواهد شد.خوشبختانه به دلیل روحیه بالا و انعطاف پذیری که دارید حتی اگر در محیط کار برایتان مشکلی پیش اید به سادگی مشکلات را کنار می گذارید و از پس انها بر می اید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی***دل ز تنهایی به جان آمد خدا را همدمی

چشم آسایش که دارد از سپهر تیزرو***ساقیا جامی به من ده تا بیاسایم دمی

تعبیر: خبری را که برایش انتظار کشیده اید بزود می رسد که سرشار از سعادت و سلامت و خوشبختی می باشد. انتظار به سر رسید و الان وقت سلام و خیر مقدم است نه گریه کردن. قدوم یار برای شما بسیار پر خیر و برکت است. دلتان شاد می شود. امیدتان که به یار می نشیند دولت به سراغتان می آید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 8 مرداد 95

فال روز متولدین آذر:

شما بیماری خفیفی را پشت سر گذاشته اید، به همین دلیل تصمیم دارید به سلامت خود اهیمت بیشتری دهید. امروز پر از انرژی خواهید بود طوری که شاید برای ثبت نام در باشگاه اقدام کنید. اما زیاده روی نکنید. شاید بهتر باشد به دکوراسیون خانه خود هم تنوعی دهید. این کار بر روحیه شما تاثیر زیادی خواهد گذاشت. فقط قبل از اقدام به هر کاری، خوب راجع به آن فکر کنید تا منجر به پشیمانی نشود. امروز آنچه را که لایق اش هستید به دست خواهید آورد و تمام تلاش هایتان نتیجه خواهد داد. شما به توانایی های خود افتخار خواهید کرد. امروز فرصت آن است که احساسات خود را با محبوب تان شریک کنید، بنابراین از همین حالا قرار ملاقاتی با او بگذارید

فال حافظ امروز متولدین آذر :

دل می رود ز دستم صاحب دلان خدا را***دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

کشتی شکستگانیم ای باد شرطه برخیز***باشد که بازبینیم دیدار آشنا را

تعبیر: به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 8 مرداد 95

فال و طالع بینی و فال گیری یکی از روش هایی دیرینه ای که برخی انسانها دوست دارند رویدادهای دور دست و مبهم خود  را بدانند و از آینده خویش با خبر شوند. فال و طالع بینی که قدمت چندین هزار ساله دارد گاها برای برخی خوشایند و برای برخی ناخوشایند . این بخش از فال و طالع بینی بر اساس شعر و سروده های بزرگ ترین شاعر قرن حافظ نوشته شده است. نازوب همواره بهترین و خوشایند ترین لحظات را برای شما آرزو دارد.

 

فال روز متولدین دی:

اگر امروز شما نسبت به قبل بی حوصله تر شده اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینکه این موضوع وقتی که ماه به نشانه شما بازمی گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساس هایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می رسد که شما نسبت به آنچه که در پیرامونتان اتفاق می افتد بی اهمیت هستید. ممکن است قادر نباشید حوادث بیرونی را اصلاح کنید، اما مطمئناً بر روی عکس العمل های خودتان کنترل کافی دارید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه ای و در آرزو ببست

تعبیر: حوادث زیادی در آینده برایت اتفاق می افتد پس بیدار و هوشیار باش. برای رسیدن به خوشی آینده، روزگار امروزت را خراب نکن. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت نباش زیرا تو گوهری داری که بقیه از داشتن آن محرومند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی می مانند. تکیه بر این عالم فانی نکن

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 8 مرداد 95

فال روز متولدین بهمن:

امروز در مسایل کاری خود موقعیت های خوبی خواهید داشت. تلاش و سخت کوشی شما زیاد خواهد بود و می توانید حرکت های بزرگی در زندگی ایجاد کنید. امروز حس رقابتی دارید و همین باعث می شوید بیشتر تلاش کنید و بیشتر هم در چشم خواهید بود. اگر راه های خوبی برای مدیریت کارها دارید، حتما پیشنهاد دهید. این مسایل کمک می کنند تا آینده خود را تا اندازه زیادی تضمین کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

بگرفت کار حسنت چون عشق من کمالی***خوش باش زان که نبود این هر دو را زوالی

در وهم می نگنجد کاندر تصور عقل***آید به هیچ معنی زین خوبتر مثالی

تعبیر: با ناله و زاری کار به جایی نمی برید دست به دعا بردارید و به خیل بندگان اشفته حال بپیوندید. باقی عمل خویش را که طولانی است به خوبی سپری می کنید. اگر زیان دیده اید در جایی دیگر مالی به شما می رسد. برای رسیدن به حاجاتتان غیر از خدا پیش کسی دست دراز نکنید که به بدنامی ان نمی ارزد

 

فال و طالع بینی حافظ روز جمعه 8 مرداد 95

فال روز متولدین اسفند:

امروز تصمیم گرفته اید که برای به دست آوردن اهداف تان با پشتکار عمل کنید، شاید حتی مجبور شوید که در این مسیر کمی ریخت و پاش کنید. اگرچه دیگران ممکن است در برابر تلاش های تان مقاومت نشان دهند، اما شما هیچ علاقه ای ندارید که واکنش منفی آن ها را بپذیرید و دست از کار بکشید. همین طور که چشم به هدف تان دوخته اید سعی کنید تغییراتی را که لازم است انجام دهید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

روزه یک سو شد و عید آمد و دل ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست

تعبیر: گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان