ramazan
ramazan

عکس و خبرهای داغ و کوتاه خاکسپاری منصور پور حیدری

مجموعه : اخبار ورزشی
عکس و خبرهای داغ و کوتاه خاکسپاری منصور پور حیدری

نگاهی به داغ ترین خبرهای مراسم خاکسپاری مرحوم منصور پور حیدری پدر استقلال

 

 

خودداری رحمتی از رویارویی با مظلومی

مراسم تشییع پیکر مرحوم منصور پورحیدری در حالی از صبح امروز یکشنبه در ورزشگاه شهید شیرودی آغاز شده است که جمع زیادی از بازیکنان، پیشکسوتان، مربیان و مسئولان فوتبال ایران در آن حضور دارند.

 

بهرام افشارزاده مدیرعامل سابق استقلال از جمله افرادی بود که خودش را خیلی زود به ورزشگاه شیرودی رساند. افشارزاده که به واسطه مصاحبه محمود گودرزی وزیر سابق ورزش ارتباط خوبی با سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال ندارد، با وی روبرو نشد.

 

سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال یکی از حاضران در این مراسم بود. او که ارتباط مناسبی با پرویز مظلومی سرمربی فصل گذشته استقلال ندارد، از رویارویی با مظلومی خودداری کرد. رحمتی حتی به درخواست علیرضا منصوریان برای قرار گرفتن در کنار مظلومی پاسخ منفی داد و جای دیگری را برای شرکت در مراسم انتخاب کرد.

 

محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال هم در این مراسم حضور یافت. وی در بدو ورودش به ورزشگاه، با یک مامور درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد. دادکان خطاب به این مامور گفت که در این مراسم چه کار می‌کند؛ اینجا جای مردم است!

 

فرهاد مجیدی، جعفر کاشانی، حسین کلانی، محمد مایلی کهن، احمدرضا عابدزاده، مهرداد میناوند، علی فتح الله زاده، امیدوار رضایی، بهرام افشارزاده و … از حاضران در این مراسم هستند.

 

*******************************************

پیام تسلیت کی روش به مناسبت درگذشت مرحوم پورحیدری

 

در پیام كارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال آمده است:

درگذشت منصور پورحیدری به عنوان یكی از بزرگان تاریخ فوتبال ایران خبر تلخی بود كه این روزها فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داد

 

اینجانب به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بر خود وظیفه می دانم كه این فقدان را به خانواده گرامی پورحیدری و ورزش ایران تسلیت گفته و برای روح او طلب آرامش كنم.

 

متاسفم به دلیل سفری كه از پیش برنامه ریزی شده بود امكان حضور در مراسم امروز را پیدا نكردم ولی از تبریز این اتفاق را تسلیت می گویم.

 

 

نارضایتی همه ورزشکاران و مسئولان حاضر در مراسم تشییع پیکر پورحیدری از پدیده سلفی

 

 

عکس و خبرهای داغ و کوتاه خاکسپاری منصور پور حیدریعکس و خبرهای داغ و کوتاه خاکسپاری منصور پور حیدری

 

مجیدی در اتاق نگهبانی حبس شد!

مراسم تشییع پیکر منصور پورحیدری امروز در ورزشگاه امجدیه برگزار شد. شرایط خاص به وجود آمده و ازدحام جمعیت باعث شد مسئولان نیروی انتظامی مجیدی را به اتاق نگهبانی ورزشگاه ببرند تا با خالی شدن جمعیت بتواند از شیرودی خارج شود.

 

بادیگارد آقای ژنرال در مراسم تشییع پدر آبی ها

عکس و خبرهای داغ و کوتاه خاکسپاری منصور پور حیدری


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان