ramazan
ramazan

غیبت عجیب جهانبخش در مهم‌ترین بازی

مجموعه : اخبار ورزشی
غیبت عجیب جهانبخش در مهم‌ترین بازی

علت غیبت عجیب جهانبخش در مهم‌ترین بازی آلکمار

 

ناز وب، بازی‌های هفته پایانی لیگ اروپا امشب به اتمام می‌رسد که در یکی از مسابقات مهم گروه D ، تیم‌های آلکمار هلند و زنیت‌سن‌پترزبورگ  روسیه از ساعت 21:30 در ورزشگاه آفاس به مصاف هم خواهند رفت.

 

علیرضا جهانبخش دو هفته قبل در بازی آلکمار مقابل هراکلس برای نخستین بار در این فصل نیمکت‌نشین شد اما در دقیقه 83 وارد زمین شد و در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده توانست برای تیمش گلزنی کند؛ با این وجود او در دیدار اخیر تیمش مقابل اکسلسیور هم به عنوان جانشین به میدان رفت که این اتفاق برای دومین بازی متوالی در نوع خود عجیب به نظر می‌رسید چراکه این مهاجم ملی پوش همواره جزء بهترین نفرات آلکمار بود.

 

فن‌دن بروم سرمربی آلکمار درمورد نیمکت‌نشینی جهانبخش گفته بود او مشکلات روحی دارد و به همین دلیل از مهاجم ایرانی‌اش استفاده نمی‌کند ولی حالا به نظر می‌رسد مسئله‌ای مبهم در این بین وجود دارد چون جهانبخش امشب هم برابر زنیت در ترکیب اصلی نیست و روی نیکمت دیده می‌شود.

 

به گزارش بخش ورزشی ناز وب، آلکمار درحال حاضر 5 امتیازی است و در صورت پیروزی مقابل زنیت که تمام بازی‌ها را با برد پشت سر گذاشته، می‌تواند به عنوان تیم دوم از گرو D صعود کند ولی حتی تساوی‌شان آنها را در صعود با اما و اگر مواجه می‌کند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان