فساد و فحشایی که بدتر از فحشای قوم لوط است (تصاویر)

فساد و فحشایی که بدتر از فحشای قوم لوط است (تصاویر)

فساد و فحشایی که بدتر از فحشای قوم لوط است (تصاویر)

 

 

گزارشی مستند و البته باور نکردنی از بروز خشونت های جنسی و ظلم و تجاوز به کودکان و زنان در آمریکا را مشاهده می‌کنید. این بخش را حتما بخوانید و به کشور عزیزمان افتخار کنید.
 

به گزارش وب سایت نازوب به نقل از جام نیوز: تجاوز و خشونت جنسی (آزار جنسی اجباری و بدون رضایت) در جامعه غربی و تربیت غربی یک امر فراگیر است.

 

روشن است که وقتی فرهنگ شهوت‌رانی به عنوان یک هدف عالی در یک جامعه حاکم شود و توسط رسانه‌های مختلف و حتی مدارس ترویج شود این اتفاقات امری غیر قابل‌اجتناب خواهد بود. در ادامه گزارش مستندی از نتیجه‌ی فرهنگ منحط جنسی غرب در بروز خشونت های جنسی و ظلم و تجاوز به کودکان و زنان در آمریکا را مشاهده می‌کنید.

 

 

فساد و فحشایی که بدتر از فحشای قوم لوط است (تصاویر)

 

«هر دو دقیقه به یک آمریکایی تجاوز می‌شود»

هر دو دقیقه یک آمریکایی مورد «تهاجم جنسی» قرار می‌گیرد و هر ۸ دقیقه، این فرد، یک کودک است. اگر این آمار برایتان باورکردنی نیست، ادامه این گزارش را حتماً بخوانید.

 

در این گزارش تلاش می‌شود تا از دیدگاه منابع «قابل‌استناد» از جمله وزارت دادگستری آمریکا و وزارت بهداشت و خدمات انسانی و دیگر نهادهای دولتی و آکادمیک آمریکا به این معضل نگاه شود. توضیح، این‌که منابعی مانند وزارت دادگستری آمریکا اگرچه قابل‌استناد هستند، اما ممکن است همیشه قابل‌اعتماد نباشند.

 

به عنوان مثال، یکی از منابع اصلی این گزارش، «بررسی ملی قربانیان جرائم» است که هر سال دو بار توسط وزارت دادگستری، از طریق «اداره آمار دادگستری» و با جامعه‌ای به بزرگی ۵۰ تا ۷۷ هزار خانواده صورت می‌گیرد، اما چند محدودیت بزرگ دارد که مهم‌ترین این محدودیت‌ها در نظر نگرفتن موارد خشونت و تجاوز جنسی علیه کودکان زیر ۱۲ سال در آمریکاست.

 

فساد و فحشایی که بدتر از فحشای قوم لوط است (تصاویر)

 

با وجود آن‌چه گفته شد، آمار وزارت دادگستری آمریکا هم‌چنان قابل‌استنادترین آمار در زمینه خشونت و تجاوز جنسی در این کشور محسوب می‌شود. ضمناً، این آمار آن‌قدر تکان‌دهنده است که برای اثبات موضوع این گزارش کافی به نظر می‌رسد، بنابراین می‌توان پی‌گیری آمار واقعی جرائم جنسی در آمریکا را که قطعاً از آمار ارائه شده در این گزارش بیش‌تر است، به گزارش مستقل دیگری موکول کرد.

تجاوز جنسی علیه کودکان نیز در آمریکا وضعیت وحشتناکی دارد. آمار وزارت بهداشت و خدمات انسانی این کشور نشان می‌دهد به طور متوسط سرویس‌های حفاظت از کودکان، هر ۸ دقیقه، اسناد قطعی یا شواهدی قوی پیدا می‌کنند که نشان می‌دهد یک کودک مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است، یعنی ۶۳ هزار سوءرفتار جنسی علیه کودکان در هر سال. ۳۴ درصد از این کودکان کم‌تر از ۱۲ سال سن دارند و ۶۶ درصد از آن‌ها بین ۱۲ تا ۱۷ سال.

 

 

از هر ۹ دختر زیر ۱۸ سال در آمریکا، یک نفر و از هر ۵۳ پسر زیر ۱۸ سال نیز یک نفر مورد سوءرفتار یا تهاجم جنسی افراد بزرگ‌سال قرار گرفته است. ۸۲ درصد از قربانیان زیر ۱۸ سال نیز دختر بوده‌اند. آمار تکان‌دهنده درباره پرونده‌های تجاوز علیه کودکان که به مقامات اعمال قانون در آمریکا گزارش می‌شود این است که ۹۳ درصد از کودکان قربانی تجاوز جنسی، توسط افرادی مورد تجاوز قرار گرفته‌اند که آن‌ها را می‌شناسند. ۵۹ درصد از متجاوزان، از آشنایان قربانی و ۳۴ درصد از آن‌ها اعضای خانواده قربانی بوده‌اند.

 

آمار تکان‌دهنده‌تر مربوط به پرونده‌هایی است که سرویس‌های حفاظت از کودکان شواهد آن‌ها را پیدا می‌کنند، اگرچه قربانیان آن‌ها به مقامات شکایتی نکرده‌اند. گزارش سال ۲۰۱۴ وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا درباره این پرونده‌ها نشان می‌دهد ۸۰ درصد از متجاوزان جنسی به کودکان، والدین آن‌ها بوده‌اند.

 

فساد و فحشایی که بدتر از فحشای قوم لوط است (تصاویر)

 

چند میلیون زن آمریکایی در قرن ۲۱ مورد تجاوز قرار گرفته‌اند

طبیعتاً دختران و زنان در آمریکا بیش از مردان هدف تجاوز جنسی قرار می‌گیرند (البته آمار تجاوز به مردان هم در ادامه این گزارش خواهد آمد). آمار «مؤسسه ملی عدالت» و «مرکز کنترل و پیش‌گیری از بیماری» آمریکا نشان می‌دهد از ۱۹۹۸ تا کنون، از هر ۶ زن در آمریکا، ۱ نفر در عمر خود در معرض تجاوز یا اقدام به تجاوز قرار می‌گیرد. ۱۴٫۸ درصد از این افراد مورد تجاوز قرار می‌گیرند، در حالی که ۲٫۸ درصد هدف تجاوز قرار می‌گیرند، اما به دلایل مختلف، قربانی نمی‌شوند.

 

طبق برآوردهای موجود، تنها از سال ۱۹۹۸ تا الآن ۱۷٫۷ میلیون زن آمریکایی هدف یا مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند و در این میان، زنان جوان‌تر، بیش‌تر در معرض خطر بوده‌اند. چنان‌که گفته شد، در میان کل قربانیان تجاوز جنسی در آمریکا، ۸۲ درصد از قربانیان زیر سن قانونی و ۹۰ درصد از قربانیان بزرگ‌سال، زن بوده‌اند. دختران بین ۱۶ تا ۱۹ سال، چهار برابر بیش‌تر از عموم مردم آمریکا احتمال دارد که مورد هدف یا تجاوز و تهاجم جنسی قرار بگیرند.

 

آمار تجاوز در دانشگاه‌های آمریکا نیز یکی از مباحثی است که تا کنون گزارش‌های زیادی درباره آن نوشته شده است. ما در این‌جا تنها به بخشی از آماری اکتفا می‌کنیم که در گزارش اداره آمار دادگستری آمده است. این آمار حاکی از آن است که دختران ۱۸ تا ۲۴ ساله، اگر به دانشگاه بروند، سه برابر بیش از زنان به طور کلی (صرف‌نظر از سن) احتمال دارد مورد خشونت جنسی قرار بگیرند.

 

 

البته نرفتن به دانشگاه هم دردی از این گروه سنی دوا نمی‌کند، چون دختران ۱۸ تا ۲۴ ساله‌ای که به دانشگاه نمی‌روند، چهار برابر بیش از کل جمعیت زنان در معرض خطر تجاوز جنسی قرار دارند.

دانشگاه‌های آمریکا آمار هولناکی در زمینه تجاوز جنسی دارند. تجاوز جنسی منحصر به دختران و زن‌ها نیست.

آمارهای موجود نشان می‌دهد نه تنها دختران و زن‌های آمریکایی، بلکه پسران و مردهای این کشور هم در مقابل تجاوز جنسی ایمن نیستند. میلیون‌ها مرد در آمریکا تا کنون مورد تجاوز قرار گرفته‌اند که اگرچه شمارشان از زنان کم‌تر است، اما آمارهای آن‌ها هم در جای خود، تکان‌دهنده است. از سال ۱۹۹۸ تا کنون شمار مردانی که هدف یا مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند ۲٫۷۸ میلیون نفر بوده است.

 

فساد و فحشایی که بدتر از فحشای قوم لوط است (تصاویر)

 

طبق آمارهای مختلف حدود ۳ درصد از مردان آمریکایی (یعنی ۱ نفر از هر ۳۳ نفر) در عمر خود هدف یا مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند. این در حالی است که طبق آمار سال ۲۰۱۳ اداره آمار دادگستری، از هر ۱۰ قربانی تجاوز جنسی، ۱ قربانی مرد بوده است.

آمارهای دیگری هم درباره قربانیان تجاوز جنسی در آمریکا وجود دارد، از جمله این‌که سرخ‌پوستان آمریکایی که ۱۲ سال یا بیش‌تر سن دارند، به طور متوسط و به نسبت جمعیتشان، دو برابر نژادهای دیگر در معرض تجاوز یا تهاجم جنسی قرار دارند. هر سال ۵,۹۰۰ نفر از این افراد تجاوز جنسی را تجربه می‌کنند.

 

از بیماری روانی تا خودکشی؛ پیامدهای تجاوز جنسی

مطالعات مختلف نشان می‌دهد تجاوز جنسی، صرفاً یک رویداد جنسی در زندگی قربانیان نیست، بلکه منجر به پیامدهای دیگری نیز می‌شود که می‌تواند از بیماری‌های روانی گرفته تا خودکشی را شامل شود. احتمال بروز افسردگی یا فکر کردن درباره خودکشی در قربانیان خشونت جنسی به طور چشم‌گیری افزایش می‌یابد.

 

۹۴ درصد از زنانی که مورد تجاوز قرار می‌گیرند، دو هفته بعد از این اتفاق، علائم «اختلال استرسی پس از حادثه» (PTSD) را از خود نشان می‌دهند. برای درک پیامدهای تجاوز جنسی بر این زنان باید دانست که یکی از شایع‌ترین موارد بروز اختلال استرسی پس از حادثه در افراد، در سربازان آمریکایی است که از جنگ بازمی‌گردند.

 

فساد و فحشایی که بدتر از فحشای قوم لوط است (تصاویر)

حدود ۷۰ درصد از قربانیان تجاوز یا تهاجم جنسی دچار افسردگی متوسط تا شدید می‌شوند که این آمار بیش از قربانیان هر جرم خشن دیگری است. آمار ابتلا به اعتیاد به مواد مخدر نیز در میان قربانیان تجاوز جنسی افزایش می‌یابد. این افراد ۳٫۴ برابر بیش‌تر از دیگران احتمال دارد رو به مصرف ماری‌جوانا بیاورند، ۶ برابر بیش‌تر ممکن است کوکائین مصرف کنند و ۱۰ برابر بیش از دیگران مستعد استفاده از سایر مواد مخدر رایج هستند.

هر سال، بین ۷,۷۵۰ تا ۱۲,۵۰۰ نوزاد در نتیجه تجاوز جنسی در این کشور متولد می‌شوند. با این حال، این پایان کار نیست. ۳۳ درصد از زنانی که تجاوز جنسی را تجربه می‌کنند بعد از این اتفاق به فکر خودکشی می‌افتند. بدتر این‌که ۱۳ درصد از زنان، بعد از تجاوز جنسی «اقدام» به خودکشی می‌کنند.

 

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان