با بهترین کولر گازی های اقتصادی به پیشواز تابستان بروید

با بهترین کولر گازی های اقتصادی به پیشواز تابستان بروید

با بهترین کولر گازی های اقتصادی به پیشواز تابستان بروید

 

 

تابستان با تمام زیبایی‌ها و میوه‌های خوشمزه خود، به دلیل گرمای طاقت‌فرسا می‌تواند سخت و تحمل‌ناپذیر باشد، اما با وجود کولرهای گازی می‌توان تابستان را به بهاری دلنشین با میوه‌های بهشتی تبدیل کرد.

 

با بهترین کولر گازی های اقتصادی به پیشواز تابستان بروید

 

به شرط آنکه کولر گازی شما سرمای دلنشینی داشته باشد و بعد از استعلام و پرداخت قبض برق، از روشن کردن مجدد کولر گازی ترسی نداشته باشید، چرا که خیلی از افراد با انتخاب اشتباه و بدون توجه به میزان مصرف انرژی توسط کولر گازی، مجبورند بخشی از حقوق خود را به عنوان هزینه برق مصرفی پرداخت کنند.

 

اما همیشه هم اینطور نیست. شما با انتخاب بهترین کولرها، می‌توانید بهترین تابستان را تجربه کنید. در اینجا ما لیستی از بهترین کولرهای گازی را آورده‌ایم تا راهنمای انتخاب شما باشد.

 

 

 در خرید کولر گازی به چه چیزهایی توجه کنیم؟

 

قبل از آنکه با انواع کولرهای گازی آشنا شوید، بد نیست با معیارهای مهم در انتخاب کولر گازی نیز آشنا شوید. به طور کلی در خرید کولر گازی، توجه به ظرفیت، میزان مصرف انرژی، برند، نوع کمپرسور و قیمت کولر گازی مهم است و می‌تواند به انتخاب درست شما کمک کند.

 

حالا برویم سراغ معرفی چند مدل از بهترین کولرهای گازی

 

 

کولر گازی گری 24000 اینورتر مدل GWH24QE

 

کولر گازی گری 24000 اینورتر مدل GWH24QE دارای یک پنل است و ظرفیت آن 2400 BTU است. ظرفیت 24000 BTU معمولا برای خانه‌هایی با متراژ 45 تا 60 متر مربع مناسب است.

 

این کولر زیبا دارای صفحه نمایش است و از نظر مصرف انرژی در رده A++ قرار دارد. همچنین کمپرسور کولر گازی گری 24000 اینورتر مدل GWH24QE از نوع روتاری اینورتر است.

 

کمپرسورهای روتاری عمل مکش را با گردش 360 درجه انجام می‌دهند. البته این کولر از نظر قیمت، جز کولرهای گران قیمت محسوب می‌شود که در این رابطه خرید قسطی کولر گازی می‌تواند در  خرید آسان این محصول به شما کمک کند.

 

 

کولر گازی گری 12000 مدل S4`MATIC-J12H1

 

 

کولر گازی گری 12000 مدل S4`MATIC-J12H1 نیز به مانند محصول قبلی دارای یک پنل است، اما ظرفیت آن 12000 BTU است.

 

از این رو این کولر برای خانه‌هایی با متراژ بسیار کم مانند 20 تا 30 متر مربع و یا خانه‌هایی که دارای اتاق بزرگ هستند و همچنین برای مغازه‌ها یا دفاتر اداری مناسب هستند.

 

کولر گازی گری 12000 مدل S4`MATIC-J12H1 نیز دارای مصرف بهینه انرژی است و در رده A قرار دارد. این کولر نیز دارای کمپرسور روتاری است و محصول کشور چین است. از نظر قیمت نیز کولر گازی گری 12000 مدل S4`MATIC-J12H1 در رده متوسط قرار دارد.

 

 

کولر گازی آی فادر مدل 30000

 

کولر گازی آی فادر مدل 30000 دارای ظرفیت 30000 BTU است و از این رو برای خانه‌ها، ادارات و مغازه‌هایی با متراژ 65 تا 75 متر مربع مناسب است.

 

کمپرسور این کولر گازی از نوع کمپرسور T1+ است. این نوع کمپرسورها معمولا در شرایط آب و هوایی نهایتا ۴۷ درجه سانتیگراد کار می‌کنند. گرید مصرف انرژی کولر گازی آی فادر مدل 30000 در سطح  A+++است که جز سطح مناسب و مطلوب مصرف انرژی قرار دارد.

 

یکی از ویژگی‌های خوب این کولر گازی، جریان هوای سه بعدی و تهویه کننده هوای محیط است. کولر گازی آی فادر مدل 30000 نیز به دلیل مدل و ظرفیت خود، قیمت بالایی دارد و از این رو اگر فکر می‌کنید ظرفیت آن برای خانه یا محل کارتان زیاد است و از طرفی قیمت آن نیز بالا است، می‌توانید از مدل‌های کم ظرفیت استفاده کنید.

 

 

کولر گازی هایسنس مدل HIH-09TG 9000

 

 

کولر گازی هایسنس مدل HIH-09TG 9000 دارای یک پنل کم صدا با ظرفیت 9000 BTU است که با توجه به این ظرفیت به نظر می‌رسد که برای خانه‌ها، ادارات و یا اتاق‌هایی با متراژ 12 تا 20 متر مربع مناسب باشد.

 

هایسنس HIH-09TG 9000، دارای عملکرد دوگانه سرمایشی و گرمایشی است و در رده انرژی A قرار دارد. هاینس نیز محصولی از کشور چین است، اما برخی از قطعات آن ساخت تایلند است و از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارد. کمپرسور کولر گازی هایسنس مدل HIH-09TG 9000 از نوع اینورتر است و قدرت مکش بالایی دارد.

 

در نهایت آنکه این کولر از نظر قیمت در رده متوسط قرار دارد و شاید نسبت به نمونه‌های خود کمی گران باشد، اما در عوض از قدرت و کیفیت مطلوبی برخوردار است.

 

 

کولر گازی سامسونگ مدل AR18TSEAFWK/JO

 

سامسونگ یکی از برندهای محبوب در میان لوازم خانگی است. این کمپانی معروف در زمینه کولر گازی نیز کولرهای زیادی را روانه بازار کرده است که کولر گازی سامسونگ مدل AR18TSEAFWK/JO یکی از بهترین آنها است.

 

ظرفیت کولر گازی سامسونگ مدل AR18TSEAFWK/JO، 18000 BTU است و از این رو برای مکان‌هایی با متراژ 30 تا 45 متر مربع مناسب است. کولر AR18TSEAFWK/JO از ویژگی‌های خوبی همچون کمپرسور روتاری و عملکرد دوگانه سرمایشی و گرمایشی برخوردار است. اما از نظر انرژی مصرفی در سطح B قرار دارد.

 

علیرغم آنکه سطح انرژی مصرفی این کولر نسبت به سایر محصولات متفاوت است، اما کیفیت بالای قطعات آن باعث شده است تا این کولر در رده قیمتی متوسط به بالا قرار داشته باشد.

 

 

کولر گازی جی پلاس مدل GAC-HV24MN1

 

کولر گازی جی پلاس مدل GAC-HV24MN1 آخرین کولری است که در این نوشته معرفی شده است. این کولر نیز محصولی از جی پلاس برند جدید کمپانی ال جی است و از ویژگی‌های خوبی همچون عملکرد دوگانه سرمایشی- گرمایشی، سطح مطلوب مصرف انرژی (رده A) و کمپرسور روتاری برخوردار است.

 

ظرفیت کولر گازی GAC-HV24MN1 24000 BTU است و همانطور که قبلا نیز گفته شد برای مکان‌هایی با متراژ 45- 60 متر مربع مناسب است. این کولر از نظر قیمت در سطح متوسط قرار دارد.

 

 

سخن نهایی

 

کولرهایی که در این نوشته معرفی شدند جز بهترین مدل‌های کولر در بازار است و ظرفیت‌ و برندهای مختلفی دارند. از آنجا که مصرف انرژی کولرهای گازی بسیار بالا است، از این رو لازم است در هنگام خرید به میزان مصرف انرژی آنها توجه کنید.

 

ممکن است یک کولر از تمام ویژگی‌های خوب کولرهای گازی برخوردار باشد، اما مصرف انرژی آن بسیار بالا باشد و هزینه‌های زیادی را جهت پرداخت قبض برق به شما متحمل کند.

 

پس بهتر است هنگام خرید کولر گازی، ابتدا به سطح مصرف انرژی آن توجه کنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان