ramazan
ramazan

چرخ شدن دست پسر اصفهانی در چرخ گوشت 18+ عکس

مجموعه : اخبار حوادث
چرخ شدن دست پسر اصفهانی در چرخ گوشت 18+ عکس

چرخ شدن دست پسر اصفهانی در چرخ گوشت 18+ عکس

 

به گزارش گروه حوادث Accidents نازوب، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان امروز یک مورد حادثه Incident گیر کردن دست پسر بچه ۱۹ ماهه در چرخ گوشت واقع در روستای برسیان منطقه بران شمالی اصفهان،

 

به سامانه ۱۲۵ اطلاع که با توجه به اهمیت مورد بلافاصله اکیپ امداد و نجات ایستگاه ۱۵ به همراه خودرو نجات و رئیس ایستگاه مربوطه و همزمان توسط ستاد فرماندهی، هماهنگی‌های لازم جهت حضور عوامل اورژانس شهر به محل حادثه انجام شد.

 

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص این حادثه گفت:

در زمان حضور نیرو‌های امدادی در محل با توجه به شدت جراحات وارده به انگشتان کوچک این کودک خردسال و نیاز به کمک‌های حیاتی بیمارستانی به این کودک نیمه جان و بمنظور جدا سازی دست که تا ناحیه آرنج توسط چرخ گوشت بلعیده شده بود در حضور پزشکان جراحی، کودک توسط عوامل اورژانس شهر و پس از اقدامات اولیه بلافاصله به بیمارستان الزهرا اصفهان انتقال داده شد.

 

محمد شریعتی افزود: ستاد فرماندهی آتش نشانی ضمن هماهنگی لازم با بیمارستان، ایستگاه شماره ۳ این سازمان و دو نفر از خبره‌ترین نیرو‌های سازمان به همراه تجهیزات امداد و نجات مربوطه را به بیمارستان اعزام تا اقدام به بریدن بدنه چرخ گوشت و آزاد سازی دست کودک نمایند.

 

شریعتی ادامه داد: پس از انتقال پسر بچه به بیمارستان و انتقال سریع وی به اتاق عمل اورژانس بیمارستان و بیهوش نمودن مصدوم توسط تیم پزشکی، بلافاصله اکیپ عملیاتی حاضر در بیمارستان در حضور پزشکان و با دستگاه مینی فرز و هیدرولیک مخصوص با توجه به سخت بودن آلیاژ بدنه و تیغه چرخ گوشت و با احتیاط کامل اقدام به برش و آزاد سازی دست کودک از میان چرخ دنده‌های دستگاه نمودند.

 

وی افزود: متاسفانه پس از آزاد سازی دست کودک از داخل چرخ گوشت شاهد له و چرخ شدن تمامی انگشتان دست راست کودک تا قسمت مچ بودیم که بلافاصله کودک و بقایای انگشتانش برای درمان در اختیار پزشکان متخصص بیمارستان قرار گرفت.

 

شریعتی گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر با توجه به آموزش‌های سازمان آتش نشانی به خانواده‌ها و کودکان خرد سال در مقطع مهد کودک‌ها شاهد این گونه حوادث تلخ در شهر اصفهان نبوده ایم، اما متاسفانه بعضی مواقع در شهر‌های کوچک و روستا‌ها همچنان بدلیل غفلت والدین و عدم رعایت موارد ایمنی استفاده از این وسایل شاهد این دست حوادث تلخ و با عوارض طولانی مدت و گا‌ها تا پایان عمر برای کودکان هستیم.

 

وی اظهار داشت: افرادبزرگتر در صورت نیاز فوری، حتما چرخ گوشت را در ارتفاع از سطح زمین و یا بر روی کابینت قرار داده و از آن استفاده نمایند و همچنین در زمان‌های عدم استفاده حتما دوشاخ چرخ گوشت و وسایل برقی از این قبیل را از پریز برق خارج نموده و صرفا خاموش کردن آن کفایت نمی‌کند و کودک را با چنین وسایلی تنها نگذارند.

 

چرخ شدن دست پسر اصفهانی در چرخ گوشت 18+ عکسچرخ شدن دست پسر اصفهانی در چرخ گوشت 18+ عکس

 

وی در پایان علت این حادثه تلخ را بی احتیاطی والدین، همچنین بازیگوشی کودک بیان نمود و گفت:

در زمان وقوع احتمالی چنین حوادثی والدین ضمن خونسردی و اطلاع سریع و دقیق حادثه به سازمان آتش نشانی خود به هیچ عنوان اقدام به جداسازی دست کودک ننمایند و حتی‌المقدور در لحظات اولیه با حمل همان وسیله اقدام به انتقال حادثه دیده به مراکز درمانی نمایند.

 

برترین مطالب مرتبط

 

مادر بابلی کودکش را چرخ کرد (عکس 18+)

18 + پدری با له شدن زیر چرخ تریلی جان پسرش را نجات داد

کودک 1/5 ساله وباز هم چرخ گوشت + تصاویر دردناک


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان