ramazan
ramazan

بهترین گوشی های 2018 با تصاویر

بهترین گوشی های 2018 با تصاویر

بهترین گوشی های 2018 با تصاویر

 

نازوب در این بخش پرطرفدار بهترین گوشی 2018 یا پرچمداران گوشی 2018 جهان آشنا بشیم و می توانید قیمت گوشی آیفون در بانه را نیز مطلع شوید به امید اینکه توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین گوشی 2018 یاری دهیم . باما همراه باشید .

 

بهترین گوشی های 2018 با تصاویر

بهترین گوشی 2018

پرچمداران گوشی 2018 بدون شک از آخرین تکنولوژی و فناوری های زمان تولید خود برخوردارند و شرکت های تولید گوشی به دلیل محبوبیت این گجت ها تمام تلاش خود را می کنند که پرچم داران خود را با قابلیت های کاربردی و انحصاری قوی تری نسبت به رقیبان بسازند

تا کاربرهای بیشتری را به خود جذب کنند در نتیجه دست به تولید چند مدل از هر پرچم دار می زنند . تا سلیقه ی هر کاربری را تامین کنند .

 

ولی در آخر این کاربر است که تصمیم می گیرد در میان انبوهی از انتخاب ها کدام را انتخاب کند . البته باید در نظر داشته باشید که پرچمداران نسبت به میان رده ها در معرض تنزل قیمت بیشتری قرار می گیرند و این یکی از مشکلات پرچم داران بعد از مدتی است که باید آن را بپذیرید و از انتخاب خود سرباز نزنید ولی از امکانات بروز و قدرتمند آن لذت ببرید .

 

بهترین گوشی های 2018 با تصاویر

 

1_ سامسونگ ( SAMSUNG )

یکی از شرکت های قدرتمند در زمینه گوشی سامسونگ است که با تنوع زیاد و تکنولوژی های جدید حکمران دنیای گوشی محسوب می شود که چندی پیش پرچمداران 2017 خود را معرفی کردند که شامل Note8 , S8 , S8+ Plus بودند و انتظار می رود سری s این شرکت به پرفروش ترین گوشی جهان بدل شود

ولی برای سال آینده 2018 می خواهد دست به تولید چه نوع پرچمداری بزند پیش بینی می شود که سری بعد S9 نام بگیرید و با احتمال زیاد دارای دوربین دوگانه خواهد بود و با صفحه ای بزرگتر از لحاظ نسبیت به بدنه تولید خواهد شد .

 

بهترین گوشی های 2018 با تصاویر

 

2_ اپل ( Apple )

تافته جدا بافته دنیای گوشی را شرکت اپل تولید می کند که با سیستم عامل اختصاصی اپل یعنی IOS ارائه می شود . سری آیفون همیشه دارای نوآوری و خلاقیت های جدید بوده و انتظار می رود همین رویه ادامه داشته باشد .

امسال اپل ، آیفون 8 را معرفی می کند که با صفحه ی تقریبا بدون حاشیه ارائه می شود و شایعاتی پیرامون اسکنر عنبیه چشم و حذف اثر انگشت از این گوشی به گوش می رسند که که نشانه جرأت و خلاقیت زیاد این شرکت را می رساند

 

اما کسی نمی داند آیفون 9 به چه شکلی طراحی می شود در هر صورت قابلیت های جدید و سخت افزار های قوی در این گوشی وجود خواهد داشت .

 

بهترین گوشی های 2018 با تصاویر

 

3_ هواوی ( Huawei )

هواوی در چند سال اخیر با تولید گوشی سری p یعنی p9 انقلاب انقلابی در تولید گوشی های خود ایجاد کرده و زبان طراحی خود را بهبود بخشیده است .

هواوی نشان داده که یک شرکت قدرتمند از لحاظ طراحی و سخت افزار است و میدان رقابت را ترک نمی کنند . بلکه کار را به جایی رسانده که شرکت های رقیب را متوجه حضور قدرتمند خود کند ، پرچم داران امسال ، هواوی p10 که معرفی شد و Mate 10 که در تاریخ 24 مهر معرفی می شود .

 

p10 طراحی مشابهی نسبت به پرچم دار پیشین خود خود دارد با بهینه سازی سخت افزاری و نرم افزاری که باعث افزایش قدرت گوشی شده است .

اما Mate 10 به گفته شایعات پیرامونش کاملا متفاوت است و با صفحه نمایش بدون حاشیه و CPU اختصاصی که به گفته ی هواوی دارای پردازنده گرافیکی داخلی می باشد و از هوش مصنوعی یادگیرنده بهره می برد .

 

 

بهترین گوشی های 2018 با تصاویر

پیش فروش آیفون 8 , 8+ ( پلاس ) , 10 ( X ) برای اولین بار از ایران

 

بهترین گوشی های 2018 با تصاویر

 

شرکت اپل از گوشی های آیفون 8 , 8+ ( پلاس ) , 10 ( X ) خود رونمایی کرد از قابلیت های جذاب آن می توان به شارژ بی سیم ، پردازنده 6 هسته ای Bionic ، نمایشگر True tone و پشتیبانی از واقعییت مجازی اشاره کرد .

 

برترین مطالب مرتبط

 

بهترین موبایل های هوشمند با تصاویر

گوشی های موبایل با کیفیت زیر 800 تومان

برترین گوشی های هوشمند اندروید در بازار (عکس)

برترین و محبوب ترین مدل گوشی سامسونگ


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان