فال هفتگی تاروت،اوراکل، قهوه و احساسی هفته 2 مهر

فال هفتگی تاروت،اوراکل، قهوه و احساسی هفته 2 مهر

دوستان و کاربران عزیز نازوب با The second week of October فال هفته دوم مهر با شما عزیزان همراه هستیم. لحظه هایتان پر از عطر ناب الهی

 

فال هفتگی تاروت ویژه هفته دوم پاییز زیبا /مهر

 

فال هفتگی تاروت،اوراکل، قهوه و احساسی هفته 2 مهر

 

فروردین
پیشنهاد جدید – یک جهش
– یک پیشنهاد تازه ، انگیزه ، نیروی زندگی.
– می خواهید هدف بزرگی را به انجام برسانید.
– مراقب باشید تا انتخاب صحیحی نمایید.

توضیح :
شما برای یک شروع تازه، حتی یک جهش بزرگ آماده می شوید. قدرت زمان کنونی را تجربه کنید. زندگی یا یک ماجرای متهورانه است و یا هیچ! به صدایی که از اعماق قلب تان برمی خیزد اعتماد کنید. حتی اگر ترس شما را به عقب بر می گرداند، جرات کرده و خود را برای رشد شخصی و یا تغییر جهتی شگفت انگیز آماده کنید.

 

اردیبهشت
زیان – پشیمانی
– نا امیدی
– غصه برای یک عشق نافرجام
– ضرر و زیان در تجارت
– از دست دادن کسی که به شما علاقه مند بوده و قدرش را نمی دانستید

توضیح :
شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می بایست با حقایق روبرو گردید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی احساسی و اتکاء شما نسبت به وعده های دیگران بیش از اندازه بوده است. پنج جام نمایانگر ناامیدی ناشی از چنین شکستی است.
حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد. ارزش خود و تجربیات خود را نادیده نگیرید. به هر حال زمانی که از این خیال آسوده شوید و زخم هایتان شفا یابند قادر خواهید بود آنچه را که برای شما باقی مانده است به درستی مشاهده کنید.

 

خرداد
حمایت خانواده
– موضوعات و مذاکرات خانوادگی
– خرید یا فروش املاک در شرایط مناسب

توضیح :
این یک وضعیت عالی برای بهره برداری از نیروهای درخشنده ی ارتباطی و انتقالی است. ده سکه مظهر اتمام حجت و هدف نهایی در موفقیت دنیوی و مادی است در حالیکه مسئولیت های عمده ای با آن همراه است. هم اکنون زمانی است که می بایست روی ساختار ثبات، رفاه و مصونیت خانواده متمرکز شوید. منابعی را که نیاز دارید از خانواده یا گروه خود تهیه کنید.
اگر در این رابطه نقش رهبر را بعهده دارید از شما انتظار می رود افراد جوان را تشویق کنید و تسهیلات و رفاه لازم را برای پیشرفت و پرورش آنان فراهم سازید. نسبت به نیازهای افراد سالخورده توجه بیشتری نشان دهید.

تیر
اختلاف و مشاجره – موانع
– اختلاف و بگو مگو
– رقابت
– پیش رفتن اوضاع بر خلاف میل شما
– موانع در کاری که انجام میدهید
– محاکمه
– مخالفت خانواده با ازدواج

توضیح :
هم اکنون زمانی است که احساس می کنید همه چیز در اطرافتان با شما سر ناسازگاری دارد. اگر در اطراف خود توافق و هماهنگی به چشم نمی خورد، بدانید که موقتا می بایست بردبار و مقاوم باشید تا زمانی که بتوانید دوباره کنترل کارها را بدست گیرید. اینگونه تضادها در عین آزاردهندگی، جزیی و کوتاه مدت هستند.

مرداد
بردباری – اعتماد به نفس
– غلبه بر خواسته های غیر معقول
– موفق می شوید عشق یا وفاداریتان را به شخصی ثابت کنید
– شجاعت و قدرت بزرگ در کنترل مسائل خیلی سخت

توضیح :
شما در جریان کشف قدرت واقعی خود هستید. آماده باشید تا آنچه را که در خود می یابید بپذیرید.
انرژی این رمز، شما را به زمینه هایی رهبری می کند که در آنها بتوانید از قدرت های نهفته و پایداری خود بطور موثری استفاده کنید.
در وضعیت بحرانی به شما می گوید که زمان تفوق یافتن بر مشکلات فرا رسیده است. نیرو و شهامت خود را متمرکز کنید و با ترس ها و موانع به گونه ای انسانی مقابله کنید. در زمینه ارتباطهای انسانی نیاز است که محکم و قابل اعتماد باشید.

شهریور
مذاکره و تایید
– موفقیت از طریق تلاش و کوشش
– موفقیتی که مستلزم تایید و تصویب دیگران باشد
– انجام مرحله اولیه کار و مذاکره برای مراحل بعدی

توضیح :
وضعیتی ویژه، آمادگی شما را برای کار مداوم، مطالبه می کند. هم اکنون زمانی است که تمام تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری می کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. سه سکه یک کارت مثبت در جهت پیشرفت شخصی است و نمایانگر بکارگیری کامل انرژی خلاقی است که از بدن، فکر و روح شما سرچشمه می گیرد.

مهر
رهایی از کهنه ها
– تحول و خرابی که به دنبالش نوسازی دارد
– برای شرایط کنونی به فکر تحول باشید
– نگران اتفاقی که باعث مشکل شده نباشید این موضوع بعد مدتی حل می شود (باید صبر کنید زمان در این موضوع دخیل است)
– باید نظریاتتان را بیان کنید حتی اگر باب میل اطرافیانتان نباشد.
– شروع مراحل خوب زندگی بعد گذراندن یک دوره سختی.

توضیح :
برای هرگونه تغییری آماده باشید و ایمان داشته باشید که زندگی نهایتا چیزی بهتر از آنچه را که رها می کنید به شما ارزانی می دارد.
انتقال مظهر زندگی دوباره است. انتقال بهاری است پس از زمستانی سرد و طولانی. برای پرورش یافتن، حرکت کردن و زندگی کردن، مرگ کهنه ها را بپذیرید.

 

آبان

انتظار امیدبخش
– سرمایه گذاری
– مشارکت
– در کاری که انجام میدهید هنوز به خوبی جا نیفتاده اید منتظر نتایج خوبی باشید
– قدرت
– ثروت

توضیح :
برای آنکه بتوانید پیشامدهای دل انگیزی در زندگی خود بیافرینید، استعدادهای خود را جلوه گر سازید. از فرصت استفاده کنید. بهترین نقطه برای شروع، محیط اطراف خود شماست. برای کاوش و شناخت محیط خود جستجو و تحقیق کنید و دریابید که کدامین منبع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما مناسب هستند. جهت شکوفایی فعالیت های خود، افق های دید خود را گسترده تر کنید. پاسخ پرسش ها و کنجکاوی های خود را دریافت کنید.

آذر
تسلیم و رضا – ایثار
– تحمل مشکلات
– ترس از مسئله ای که اصلا وجود ندارد
– نگرش اشتباه
– برداشت نادرست از یک حرف یا اتفاق

توضیح :
پاسخ شما منفی است. اگر در این فکر هستید تا در زمینه ای، تصمیم مهمی بگیرید این کارت به شما هشدار نفی می دهد. حداقل بدانید که زمان جاری زمان مناسبی برای اجرای تصمیم شما نمی باشد.

عبارت شفابخش :
آنچه را باید بدانم هم اکنون به روشنی در می یابم. از اراده ی متعالی پیروی می کنم و آن را می پذیرم.

 

دی
خشونت – قدرت
– حس جاه طلبی و شهرت
– موفقیت مادی
– احساسات عاری از لطافت
– بی احترامی به احساسات دیگران

توضیح :
نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می دهد. امکان دارد از یک حقیقت و مفاهیم آن در تاریکی باشد. امکان دارد مورد آزار و اذیت شخصی یا عاملی قرار گرفته باشید، که شما را در شرایط ترس، تردید و یا سردرگمی قرار داده باشد.
در زمینه جاه طلبی و قدرت های دنیوی دیو نمایانگر موفقیت است. حضور این کارت به شما یادآور می گردد که به اصول اخلاقی خود مقید بمانید حتی اگر به قیمت محرومیت شما تمام شود. دیو می تواند به پیروان خود سخاوتمندانه پول اعطا کند!

بهمن
گشایش
– گشایش در کارها
– دیگران را از منافع خویش بهره مند ساختن
– اقدامات نیکوکارانه

توضیح :
از تاریکی خارج شده و به نور قدم می گذارید. موفقیت شما از اعماق درون رشد می یابد و برای دیگران نیز سودمند و الهام بخش خواهد بود. هم اکنون زمانی است که می دانید خوشبختی در سهیم بودن است.
نیاز است که درمورد یک ناسازگاری به مذاکره بپردازید. روی موضوعات با پاکدلی کار کنید تا به تساوی حقوق و رضایت برسید. با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله کنید. در زمینه های احساسی و عاطفی نیز پیشرفت های غیرمنتظره پیش خواهد آمد.

 

اسفند
مسافر – مرد جوان
– مردی فعال و بی پروا مغرور و پر حرارت
– تغییر مکان
– جابجایی

توضیح :
با شهامت پیش بروید و کهنگی و فرسودگی را پشت سر بگذارید. حال زمانی است که حتی وضعیت های دشوار نیز برایتان در جهت سازنده پیش می روند. دلاور چوبدست مسافرت، بهبود کارها و تغییرات سازنده را نوید می دهد.
دلاور چوبدست ضمنا می تواند ورود شخصی پرشور و ماجراجو به زندگی شما باشد. هدیه ای را که عالم هستی به شما ارزانی می دارد دریافت کنید ولی به آن وابسته نباشید!

 

فال هفتگی فرشتگان یا اوراکل

 

فال هفتگی تاروت،اوراکل، قهوه و احساسی هفته 2 مهر

 

پیام هایی که فرشتگان موکل برای ما به ارمغان می آورند.

فروردین
فرشته مرلینا Merlina

تو آشفته و سردرگم هستی چراکه به اندازه کافی آگاهی و اطلاعات نداری. قبل از آنکه تصمیم بگیری بهتر است بیشتر خبر کسب کنی و از آگاهان و مطلعان کمک بگیر.

اردیبهشت
فرشته مرلینا Merlina

تو آشفته و سردرگم هستی چراکه به اندازه کافی آگاهی و اطلاعات نداری. قبل از آنکه تصمیم بگیری بهتر است بیشتر خبر کسب کنی و از آگاهان و مطلعان کمک بگیر.

خرداد
فرشته آستارا Astara

تو شایسته بهترین هایی! با امیدها و آرزوهایت به ستاره ها می رسی و هیچ مصالحه و سازشی را نپذیر

تیر
فرشته رایه Raye

در حال حاضر یوگا و فعالیتهای بدنی برای تندرستی و سلامتی و آرامش درونی و رشد روحی تو الزامی و ضروری است.
مرداد

فرشته رایه Raye

در حال حاضر یوگا و فعالیتهای بدنی برای تندرستی و سلامتی و آرامش درونی و رشد روحی تو الزامی و ضروری است.

شهریور
فرشته ایزابلا Isabella

بله ، الان زمان مناسب برای اقدام جدید است. شما موفق می شوید و نتیجه منطبق بر انتظارات مثبت تو است.

مهر
فرشته آریل Arielle

تجارب روحی و روشن بینانه جدیدی، شخص تو و دیدگاهت را نسبت به جهان تغییر می دهد. اجازه بده موهبت های روحی تو به وسیله یادگرفتن، دعا و نماز خواندن و ژرف اندیشی (مدیتیشن) گسترش یابد.

آبان
فرشته بتانی Bethany

اگر تو خوب مراقب خودت باشی برای همه چیز اکتفا می کند . امروز برای تو اتفاقی که اعصابت را راحت می کند مقدر شده است مانند یک پیام یا یک آبتنی در دریا.

 

آذر
فرشته دزیره Desiree

نه ، اکنون شرایط مناسب نیست. منتظر
بمان یا راههای دیگری را بسنج. از فرشتگان کمک و یاری بخواه.

دی
فرشته پاتینسه Patience

اکنون زمان یادگیری و علم و اطلاعات جمع کردن است، از اینکه یک یادگیرنده باشی لذت ببر چراکه علمت در آینده به کار می آید.

بهمن
فرشته لیلا Leila

مدتی را به تنهایی در طبیعت سپری کن. درباره آرزوها و اهدافت تعمق کن. از فرشتگان مدد بخواه که تو را به بینش حقیقی برسانند.

اسفند
فرشته اپال Opal

فرزندان تو در زمین و آسمان سعادتمندند. آنها توسط خدا و فرشتگان به خوبی محافظت می شوند.

 

فال هفتگی عشق ❤️❤️❤️

 

فال هفتگی تاروت،اوراکل، قهوه و احساسی هفته 2 مهر

 

❤️ فروردین
به آنچه می خواهيد، دست پيدا خواهيد كرد! شانس خوب به شما روی خواهد آورد. يك ستايشگر داريد. كسی كه توجه صميمانه ای به شما دارد و او احتمالا شخصی است كه در موردش داريد فكر می كنيد. اين شخص صادقانه به شما توجه مي كند. این کارت نشان دهنده يك شگفتی خوشايند است!

❤️ اردیبهشت
این کارت نشان دهنده آن است كه در مسائل مربوط به پرسشتان، موفقيت تنها در صورتی بدست می آيد كه عاقل و محتاط باشيد. ممكن است در اين زمان، خيلی ساده گرفتار يك مشاجره شويد. از كارهای عجولانه پرهيز كنيد!

❤️ خرداد
این کارت نشان دهنده آن است كه شما خيلی نگران پرسش مطرح شده خود هستيد. بعضی اوقات اين كارت به معنای آن است كه اخباری در مورد موضوع مورد نظرتان دريافت خواهيد كرد كه نمی خواهيد آن را بشنويد. سعی كنيد مثبت تر باشيد و حالات و انتظارات منفی را از خود دور كنيد!

❤️ تیر
این کارت نشان می دهد كه يك ثروت و بخت بادآورده در راهتان است! به آنچه می خواستيد، خواهيد رسيد و يك رابطه عاشقانه (يا اگر تاكنون با كسی رابطه عاشقانه برقرار كرده ايد، يك عشق جديد) برای شما تضمين می شود.

❤️ مرداد
این کارت نشان دهنده يك شخص جوان است كه ممكن است منفی يا حسود باشد. او ممكن است بسيار باهوش و ماهر در سخن باشد.

❤️ شهریور
ممكن است در مسائل مرتبط با پرسشتان با سختی هايی روبرو شويد. حسادت های ديگران ممكن است سد راه موفقيت شما شود.

❤️ مهر
این کارت نشان می دهد كه يك ثروت و بخت بادآورده در راهتان است! به آنچه می خواستيد، خواهيد رسيد و يك رابطه عاشقانه (يا اگر تاكنون با كسی love affair رابطه عاشقانه برقرار كرده ايد، يك عشق جديد) برای شما تضمين می شود.

❤️ آبان
این کارت نشان دهنده موانع است، ولی معمولا زودگذر هستند. اين كارت نشان دهنده ظاهر خوب است! ممكن است احساس افسردگی كنيد، و اگر بتوانيد خودتان را از اين حالت منفی بيرون آوريد، احتمال موفقيت شما بيشتر خواهد بود. آنچه ممكن است برايتان ترقی به حساب نيايد، در آينده و در بلند مدت برای شما و همچنين روابطتان خوب خواهد بود.

❤️ آذر
این کارت نشان دهنده خوشبختی و موفقيت است! تغييری در جهت بهتر شدن زندگی تان رخ خواهد داد. اين فرصتی برای يك شروع تازه و زمان بسيار خوبی برای شروع يك چيز جديد است! اين كارت نشان دهنده فرصت ملاقات با يك شخص مفيد و ياری دهنده است. اين كارت شگفتي ها است.

د❤️ی
این کارت نشان دهنده آن است كه در مسائل مربوط به پرسشتان، موفقيت تنها در صورتی بدست می آيد كه عاقل و محتاط باشيد. ممكن است در اين زمان، خيلی ساده گرفتار يك مشاجره شويد. از كارهای عجولانه پرهيز كنيد!

❤️ بهمن
ممكن است در مسائل مرتبط با پرسشتان با سختی هايی روبرو شويد. حسادت های ديگران ممكن است سد راه موفقيت شما شود.

❤️ اسفند
این کارت، كارت عشق خالص و بی آلايش است! اين كارت نشان دهنده عشق و خوشبختی در مسائل مربوط به پرسشتان است. ممكن است يك نامه عاشقانه دريافت كنيد يا از شما دعوت شود. اين كارت يك كارت بسيار مطلوب است كه نشان می دهد دردسرها و مشكلاتتان از بين خواهند رفت و در موضوعات مربوط به عشق و محبت به خوشبختی زيادی می رسيد.

 

فال هفتگی قهوه با 5 نشان

 

فال هفتگی تاروت،اوراکل، قهوه و احساسی هفته 2 مهر

 

دوستان عزیز به نیت شما عزیزان فال قهوه با 5 نشان گرفته شده است. لحظه هایتان پر از عطر ناب الهی

فروردین

در فال قهوه شما دیده شد:
قو : سمبل وقار، دوستی، ایمان، – به یک زندگی آرام و بی دغدغه رسیدن – Marriage with love ازدواج با عشق – متانت در رفتار
دست های دراز : حماقت – اشتباه – بی اعتقادی
نرده بام : موفقیت و پیروزی – موفقیت شما حتمی است با شکیبائی آن را دنبال کنید – کار زیاد و پیشروی – رسیدن به رفاه اقتصادی – موفقیت اجتماعی – ترقی – تغییر
ریسمان : عمر طولانی – سفر طولانی رفتن و نعمت فراوان بدست آوردن.
دو انسان چهره به چهره : گفتگو و سازگاری در پیش دارید

 

اردیبهشت
در فال قهوه شما دیده شد:
خرچنگ : بد اخلاقی – کینه توزی – فرومایگی – احتیاط را از دست ندهید.
پنجه : خطر در کمین است ، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید
گوش : نصیحت پذیری – خبر های تازه
میمون : زیرکی – موزیگری – شیطنت – جستن از خطر
سیب : صاحب فرزند شدن – خیر و خوشی – خبر خوش – برکت – کامل و خوب بودن

 

خرداد
در فال قهوه شما دیده شد:
راه: به مسافرت و اعمال خوب در دراز مدت تعبیر می شود.
حصار: در بند قرار گرفتن – جای امن – چند صباحی احتیاط کنید.
چنگال: در کسب معاش موفق و نیرومند هستید و بر دشمنان غلبه می کنید مخصوصا بر دوستان ناباب.
شلوغی: شرکت در یک اجتماع
حلقه هایی كه نقطه هایی در میانشان است : میل به داشتن فرزند تحقق مییابد.

 

تیر
در فال قهوه شما دیده شد:
خط مستقیم بلند : زندگی طولانی گاهی با برخی مشکلات – مسافرتهای سودمند
مار : سمبل دشمنی است – دشمنی زیرک است که از پشت به انسان حمله می کند – امانت – افترا – خدعه – حسادت – ریای زن یا مرد
ظرف غذا : روزی و برکت – مهمانی
مستطیل : در فکر خانواده بودن – گرفتاری خانواده – دعوا
بشکه : دعوت به مهمانی و جشن و سرور – شب نشینی با شکوه – عروسی

 

مرداد
در فال قهوه شما دیده شد:
گندم : روزی حلال و سخاوتمندانه، که با رنج و زحمت بدست آمده است.
سوزن : دوست و غمخوار – حاجت تان بر آورده خواهد شد و به مراد خواهید رسید.
جارو : خادم و خدمتکار – مرتفع شدن غم و اندوه – به انتها رسیدن مشقت ها – پشت سر گذاشتن بدی ها
دود : گرفتاری – مشکلات – سختی
سه پایه : حیله و نیرنگ – دسیسه – توسل به زور

 

شهریور
در فال قهوه شما دیده شد:
خانه : ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارها – ازدواجی خوشحال کننده – زندگی خانوادگی خوش – تندرستی – سعادت
فشنگ : مواظب اعمال و رفتار خود باشید – یکدندگی نکنید – صبور باشید.
دست در دست بودن دو مرد : رسیدن به سازگاری – توافق
صخره : خیر و روزی – مسئله بزرگ قابل حل
برج : دعوا – ترس – مقاومت – ناامیدی

 

مهر
در فال قهوه شما دیده شد:
چوب : نفاق و دوروئی است، مراقب باشید
حلقه شکسته : ناامیدی ، شکست خوردن یا بهم خوردن نامزدی یا خواستگاری.
عینک : افراد عاقل و روشن – روشن بینی و قضاوت صحیح و درست.
پروانه : بیش از حد در خیال و اندیشه بر سر می برید که این باعث ضعف شما خواهد شد – ماجرای عشقی معصوم – شادی های روزانه – بلند پروازی – حساس و ظریف بودن – مهربانی – بوالهوسی
چتر : احتمالا از طرف همسر یا نامزدتان مورد غضب قرار میگیرید ولی تصمیم آنی نگیرید – به محافظت و ایمنی در برابر مشکلات اشاره دارد.

 

آبان
در فال قهوه شما دیده شد:
آتش : از تصمیم گیری عجولانه بپرهیزید، مرور زمان به نفع شما خواهد بود.
پر : تن پروری – زندگی در ناز و نعمت شما را تن پرور بار آورده است.
شاخ : موفقیت مالی – دست پیدا کردن به مال و نعمت فراوان
زن : رسیدن به کسی که دلتنگ او هستید – شادی
توپ : با ورزش کردن می توانید از بیماری خلاصی یابید – به زندگی بدون ثبات اشاره می کند – به معنی تغییرات مداوم است.

 

آذر
در فال قهوه شما دیده شد:
شلوار : آبرو و حیثیت – سعی کنید خود را حفظ کنید در غیر این صورت مشکلات شما دوچندان می شود.
قوری : خادم و خدمتگذار – برای رفع مشکلات و زحمات احتیاج مبرمی به خدمتکار دارید – حادثه ای شگفت آور – زندگی خانوادگی خوشحال و خوشبخت
لکه های روشن : روشنی در فکر و عمل – گشایش – نیکبختی
جعبه : داشتن همسری همدم و معاشر که کمتر ناسازگاری میکند.
عقرب : جدائی – هرج و مرج – حسادت – رنج و زحمت و تحمل خسارت.

 

دی
در فال قهوه شما دیده شد:
سه پایه : حیله و نیرنگ – دسیسه – توسل به زور
لب : نشانگر قرابت و خویشی است – از زخم زبانها نهراسید – احترام و عزت پیدا میکنید.
آتش : از تصمیم گیری عجولانه بپرهیزید، مرور زمان به نفع شما خواهد بود.
شهاب : خبرهای غیر منتظره – امیدواری
ظرف غذا : روزی و برکت – مهمانی

 

بهمن
در فال قهوه شما دیده شد:
خط مشخص و واضح : موفقیت آمیز بودن موضوع و پروژه
مهر و سجاده : دعا – نذر – نیت خیر
ستاره : مقام و منزلت – با علما و دانشمندان ملاقات میکنید. بردن در یک مسابقه – درخشش در جمع دوستان – دوست داشتنی بودن – به معنی شانس و خوشبختی است – به انتظار طولانی نیز تعبیر می شود.
آتش افروخته : نشانگر قوت و قدرت است – حاکم و سر پرست.
نخود : نشانگر غم و اندوه است، در اثر مقاومت آن را پشت سر خواهید گذاشت.

 

اسفند
در فال قهوه شما دیده شد:
قلب : روابط عاطفی
تیرو کمان : تعهدی میکنید تا مردم را به آن وسیله از واقعیت دور کنید!
سنجاب : جمع کردن مایحتاج برای روز مبادا – زرنگی
در : کار با ادارات دولتی – کار اداری
جاده : به اهداف و مقاصدتان میرسید و حاجت تان بر آورده خواهد شد.

 

پاییز، تصویری رؤیایی و زیباست

مانند افسون است مانند یک رؤیاست

همانند یک عشق جاودان و بدون رنگ در رنگارنگ ترین فصل هستی!

 

Weekly Tarot, Oracle, Coffee and Emotional Weekly October 2nd



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان