ramazan
ramazan

مصاحبه با رضا جباری جراح مغز که بیماران نیازمند را رایگان درمان میکند! فیلم

مجموعه : کلیپ و ویدئو
مصاحبه با رضا جباری جراح مغز که بیماران نیازمند را رایگان درمان میکند! فیلم

دانی که انسانیت چیست؟ ای Divine Secrets Edition نسخه اسرار الهی که تویی و ای آینه جمال شاهی که تویی* بیرون ز تو نیست هرچه در عالم هست از خود بطلب آن چه خواهی که تویی

رضا جباری پرشک و جراح مغز که این روزها با انتشار کلیپی از Humanity انسانیت و انسان دوستی خود فضای مجازی و دنیای تیره و تار برخی آدمها را روشن کرد!

حراح مغزی که به صورت رایگان نیازمندان به جراحی مغز را رایگان درمان می کند! در ادامه این بخش کلیپ زنده و گفتگو با آقای رضا جباری را در خصوص اقدام خیرخواهانه شان مشاهده می کنید.

 

مصاحبه با رضا جباری جراح مغز که بیماران نیازمند را رایگان درمان میکند! فیلم

 

پزشکی بسیار شریف کـه برای کمک بـه بیمارانش از هیچ چیزی دریغ نکرده اسـت. وی را باید مهربان ترین دکتر جراح مغز نامگذاری کرد. به گزارش وب سایت ناز وب، گفت و گو با جراح مغزی کـه بیماران نیازمند را رایگان درمان می کند و هنوز مستاجر اسـت؛ خجالت می‌کشم از مردم پول بگیرم!

چقدر باید تلاش کرد تا اینجور از دنیا دل بکنی! بـه نظرم اینه هدف علم و اینا موثر در عالم اند… خدا بـه این بنده‌هاش نگاه میکنه و فخر میکنه..

مهربان ترین دکتر ایران/ The most kind doctor of Iran

رضا جباری متخصص و جراح مغز و اعصابی اسـت کـه ۳۷ سال سن دارد. این دکتر با مرام و انسان‌دوست ایرانی حدود ۹ سال اسـت کـه جراحی‌هاي‌ خودرا بدون دریافت هزینه انجام میدهد.

Interview with Reza Jabari, a brain surgeon who treats needy patients for free! the movie

اگر چه در دنیای امروز برخی پزشکان درصورت عدم دریافت هزینه جراحی پای خودرا بـه اتاق عمل نمیگذارند اما دراین میان پزشکان انسان‌دوستی نیز هستند کـه هرگز مرام و معرفت خودرا با پول عوض نمی کنند و هموطنان نیازمند خودرا بـه پول نمی‌فروشند.



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان