استفاده از روغن کرچک برای رشد مژه ها معجزه میکند

استفاده از روغن کرچک برای رشد مژه ها معجزه میکند

استفاده از روغن کرچک برای رشد مژه ها

رشد مژه ها / همانطور که می دانید مژه موهایی است که بر روی پلک ها رشد می کند و نه تنها از چشم ها محافظت می کند بلکه در زیبایی چشمان شما نیز نقش فراوانی دارد.

توجه داشته باشید که عوامل ژنتیکی مختلف مانند شرایط خاص پزشکی، کمبود مواد مغذی، عفونت چشم و تغییرات هورمونی در بدن می تواند باعث ایجاد مژه هایی کم پشت و نازک در افراد شود.

 

استفاده از روغن کرچک برای رشد مژه ها معجزه میکند

 

تقویت رشد مژه ها با استفاده از روغن کرچک 

بهتر است بدانید که رشد مژه و تقویت آن ها از موارد پر اهمیت در زیبایی چهره به شمار می آید و داشتن مژه های زیبا بدون استفاده از روش های کاشت مژه از سری نکاتی است که افراد همواره به دنبال آن هستند.

توجه داشته باشید که میل به بهتر شدن در هر فردی فارغ از جنسیت دیده می شود و هر بانویی دوست دارد که از آنچه که هست زیباتر دیده شود و زیبا بودن شاید از نظر برخی از افراد نوعی موفقیت به برسد اما برای برخی دیگر این چنین نیست.

همانطور که می دانید برخی از خانم ها علاقه زیادی به آرایش ندارند و به همین خاطر برای خروج از خانه تنها از ریمل استفاده می کنند تا مژه های بلند و درشت تری داشته باشند و به طور کلی بانوان در هر سنی که باشند معمولا به سراغ راحت ترین روش برای زیباتر کردن مژه های خود می روند که شامل کاشت مژه،ریمل و مژه مصنوعی می شود.

اگرچه استفاده از ریمل ضرری ندارد ولی اگر از برندهای نامعتبر استفاده کنید تاثیرات نامطلوب آن را مشاهده خواهید کرد و همچنین استفاده از مژه های مصنوعی و یا کاشت مژه نیز می تواند تاثیران خطرناکی را بر روی مژه هایتان بر جای بگذارد.

 

 

استفاده از روغن کرچک برای رشد مژه ها معجزه میکند

 

 

روشهای خانگی برای رشد سریع مژه ها

همانطور که می دانید برای تقویت و رشد مژه ها روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید در این جهت از آن ها استفاده نمایید و به همین منظور در ادامه به بیان برخی از راهکارهای خانگی پرداخته ایم:

  • مصرف روغن کرچک  برای رشد مژه ها

توجه داشته باشید که روغن کرچک در واقع تغذیه کننده ای قوی می باشد که می تواند به تقویت و رشد مژه ها کمک فراوانی بکند و همچنین عوامل بیماری زا را که مانع رشد می شوند را نیز از بین ببرد. برای استفاده از این ماده بایستی روغن کرچک را با چند قطره روغن ویتامین E ترکیب کنید و پیش از رفتن به رختخواب با استفاده از یک برس تمیز آن را بر روی مژه ها بمالید و اجازه دهید تا به مدت یک شب بماند و سپس صبح روز بعد با آب گرم بشویید. توصیه می شود که برای نتیجه گیری بهتر این روش را به مدت ۲ الی ۳ ماه مکررا تکرار نمایید.

  • استفاده از روغن زیتون برای رشد سریع مژه ها

بهتر است بدانید که در واقع روغن زیتون یک درمان کننده طبیعی است که برای رشد و پرپشت کردن مژه ها شناخته شده و این روغن غنی از اسید اولئیک است که می تواند مژه ها را تغذیه کند و باعث پرپشت شدن آن ها شود. برای استفاده از این روش بایستی مقداری از این روغن را گرم کنید و سپس آن را توسط یک برس بر روی مژه ها بمالید و اجازه دهید تا یک شب در همان حالت بماند و سپس صبح روز بعد آن را بشویید. توجه داشته باشید که برای نتیجه گیری بهتر می توانید در طول ماه چندین مرتبه از این روش استفاده نمایید.

استفاده از روغن کرچک برای رشد مژه ها معجزه میکند

 

 

استفاده از روغن بادام تلخ و شیرین برای رشد سریع مژه ها

توجه داشته باشید که دو نوع تلخ و شیرین بادام به عنوان یک منبع غنی از چربی،منیزیم و کلسیم شناخته می شود و این روغن قابلیت تغذیه مژه را دارد و می تواند مژه ها را پس از مدتی پرپشت و بلند تر کند. برای استفاده از این روش توصیه می شود که پیش از خواب مقداری از آن را توسط یک برس بر روی مژه ها بمالید و اجازه دهید یک شب بماند و صبح آن را بشویید. برای نتیجه گیری بهتر می توانید در طول چهار هفته یک بار از آن استفاده نمایید.

 

استفاده از شیر برای رشد سریع مژه ها

همانطور که می دانید شیر به دلیل داشتن ویتامین و مواد مغذی فراوان برای پر پشت شدن و بلند شدن مژه ها بسیار مفید خواهد بود. برای استفاده از این ماده بایستی مقداری از شیر را گرم کنید و بگذارید تا به صورت کامل سرد شود و سپس شب قبل از خواب آن را با تکه ای پنبه بر روی مژه های خود بمالید و اجازه دهید تا صبح بماند و سپس آن را شویید. توصیه می شود که برای نتیجه گیری بهتر هر ماه انجام دهید و پس از گذشت مدتی متوجه تغییرات فراوان در مژه های خود خواهید شد.

 

استفاده از وازلین برای رشد سریع مژه ها

توجه داشته باشید که وازلین از دیگر موادی است که برای تقویت مژه ها مناسب خواهد بود و باعث نرم و لطیف شدن مژه ها خواهد شد. برای استفاده از این روش می توانید مقداری از آن را گرم کنید و اجازه دهید تا یک شب بماند و سپس صبح روز بعد آن را با آب بشویید. توصیه می شود که برای رسیدن به نتیجه دلخواه این روش را هر شب تکرار نمایید.

 

استفاده از روغن کرچک برای رشد مژه ها معجزه میکند

 

استفاده از پوست لیمو ترش برای رشد سریع مژه ها

همچنین شما می توانید از پوست لیمو ترش نیز برای تقویت رشد مژه های خود استفاده نمایید زیرا این میوه دارای ویتامین های B و C،اسید فولیک و دیگر مواد مغذی می باشد که رشد مژه ها را افزایش داده و باعث پرپشت شدن آن می شود. برای استفاده از این روش لازم است که یک قاشق غذاخوری پوست پودر لیموترش را با یک قاشق غذاخوری زیتون ترکیب نمایید و هر شب قبل از خواب مقداری از آن را با برس بر روی مژه ها بمالید و صبح آن را با آب گرم بشویید.

 

استفاده از تخم مرغ برای رشد سریع مژه ها

همانطور که می دانید تخم مرغ سرشار از پروتئین و ویتامین است که برای پرپشت شدن مژه ها مفید خواهد بود. برای استفاده از این روش بایستی یک تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری گلیسیرین ترکیب نمایید و با استفاده از مقداری پنبه آن را بر روی مژه های خود بمالید و توصیه می شود که برای نتیجه گیری بهتر در طول هفته سه مرتبه انجام دهید.

 

استفاده از چای سبز برای رشد سریع مژه ها

چای سبز یکی دیگر از مواد مناسب برای رشد مژه ها به شمار می آید و می توانید برای پرپشت کردن مژه های خود از آن استفاده نمایید. برای استفاده از این روش بایستی یک فنجان چای سبز آماده کنید و پس از خنک شدن با استفاده از تکه ای پنبه آن را بر روی مژه های خود بمالید و پس از گذشت ۱۵ دقیقه آن را با آب سرد شستشو دهید. برای نتیجه گیری می توانید از این روش در طول ۲ الی ۳ ماه به صورت مکرر استفاده نمایید. همچنین توصیه می شود که در استفاده از چای مراقب باشید که چای درون چشم هایتان نریزد.

 

استفاده از آلوئه ورا برای رشد سریع مژه ها

توجه داشته باشید که آلوئه ورا در واقع یک درمان خانگی برای داشتن مژه های بلند و ضخیم است زیرا دارای مقدار زیادی ویتامین و مواد مغذی است که می تواند در روند تقویت رشد مژه ها مفید عمل کند. برای استفاده از این روش بایستی مقداری ژل آلوئه ورا را تهیه نمایید و پیش از خواب آن را با برس تمیزی بر روی مژه های خود بکشید و صبح آن را با آب گرم بشویید. برای نتیجه گیری بهتر توصیه می شود که در طول چندین ماه هر روز از این ماده استفاده نمایید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان