بهترین برند لاک ناخن 2020

بهترین برند لاک ناخن 2020

حفظ زیبایی و سلامت ناخن های دست و پا برای خانمها خیلی مهم است و در هر سنی باشند توجه ویژه ای به آنها دارند. زیرا به تنهایی جذابیت دستان را تامین می کنند. محصولات زیادی برای زیبایی و مراقبت از ناخن وجود دارد که برندهای متفاوتی آنها را به بازار ارائه کرده اند.

 

در لوازم آرایشی یک محصولی هست که از دوران کودکی چشمان هر دختری با دیدن آن برق می زند به نام ” لاک ناخن “. جذابیت بیشتر این محصول در تنوع رنگ و مواد است. البته انتخاب برند مناسب هم بی تاثیر نیست.

انواع لاک ناخن
اگر به دنبال تنوع در مدل های طراحی ناخن هستید می توانید با خرید انواع لاک به آن برسید. بیایید کمی درباره خرید انواع لاک ناخن و کاربردهای آنها صحبت کنیم:

⦁ لاک ژلیش
نوع مدرنی از لاک است که دوام بسیار بیشتری از لاک معمولی دارد و با دستگاهی که از اشعه ماورا بنفش استفاده می کند، خشک می شود. اگر قصد استفاده از این لاک را دارید باید دو لاک دیگر در کنار رنگ اصلی بخرید به نام لاک بیس(Base) و لاک تاپ کت (Top Coat)

⦁ لاک ترک
قبل از استفاده از این لاک باید رنگ لاکی که دوست دارید زمینه اصلی ناخن تان باشد بزنید و صبر کنید تا کامل خشک شود. سپس از لاک ترک روی آن بزنید و پس از چند ثانیه حالت ترک ترک شدن روی لاک پس زمینه ظاهر می شود. این محصول نوعی لاک طراحی ناخن است.

⦁ لاک اکلیلی
برق اکلیل، چشم هر دختری را به خود جذب می‌کند. این نوع لاک را اگر در طراحی ناخن استفاده کنید و برای رنگ کردن تمام ناخن استفاده نکنید قشنگتر خواهد بود.

⦁ لاک کروم
لاک آینه ای یا کروم نوعی از لاک ژلیش است که برق خاصی مانند آینه دارد و در طراحی ناخن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

⦁ لاک نئونی
این نوع لاک به صورت شبرنگ دیده می شود. همین باعث می شود در مهمانی های جوانان و در شب بسیار جذاب دیده شود. این لاک طرفداران مخصوص به خود را دارد.

⦁ لاک مخملی
به این نوع محصول لاک پودری هم گفته می شود. قبل از استفاده از آن باید در زمینه لاک برق ناخن یا لاک هر رنگی دیگر زد تا لاک مخملی کامل و یکدست روی ناخن پخش شود.

⦁ خرید لاک براق کننده
در هر گونه طراحی ناخن، زیر برخی مدل های لاک و حتی بصورت تکی از این محصول استفاده می‌شود. بنابراین کاربرد بیشتری دارد.

⦁ خرید لاک مات
همانطور که از اسمش پیداست این لاک مات است و روی آن یا قسمتی از آن از برق ناخن استفاده می شود.

برای خرید لاک ناخن میس و مستر یکی از بهترین گزینه هاست. در سایت می توانید انواع این محصولات با برندهای موجود بازار را خریداری کنید. خوبی این کار این است که تمام محصولات جانبی را نیز می توان بصورت همزمان خریداری کنید.

تشابه خرید لاک و خرید رژ لب

حتما می دانید که در خرید هر گونه لوازم آرایشی باید یکسری فاکتورها را مد نظر قرار داد. بطور مثال اگر قصد خرید رژ لب دارید، می توانید به صورت آنلاین آن را سفارش دهید. برای خرید رژ لب، میس و مستر تواند یک انتخاب خوب باشد که البته باید قبل از آن فاکتورهای زیر را بسنجید:

کدام رنگ رژ لب به تناژ رنگی پوست شما بیشتر می آید؟ مهم تر آن که رنگ پوست لب شما چه رنگی است؟

زیرا اگر می‌خواهید آرایش شما طبیعی تر جلوه کند بهتر است یکی دو تناژ بالاتر از رنگ لب تان استفاده کنید. این لوازم آرایش را می‌خواهید صبح ها استفاده کنید یا مخصوص شب است؟

مسلما رنگ رژ لبی که در محل کار می زنید با رنگی که در مهمانی رسمی یا دوستانه بر لب دارید فرق خواهد کرد. حتی نوع رژ لب هم متفاوت خواهد بود. برخی شرایط می طلبد که برق و اکلیل این محصول بیشتر باشد یا ماندگاری بالاتری داشته باشد.

جالب این است که در انتخاب لاک تمام این موارد دخیل است. درست این است که رنگ لاکی که سرکار می‌زنید طبیعی تر و لایت باشد به نسبت رنگی که در مهمانی شب استفاده می‌شود.

اگر می خواهید آرایشی جذاب داشته باشید تا شما را بصورت طبیعی زیباتر نشان دهد، همخوانی رنگ لاک با رنگ لباس، رنگ پوست ، رنگ مو و چشم بسیار حائز اهمیت است. در انتخاب نوع لاک نیز مسلما شرایط تاثیرگذار است.

به عنوان مثال اگر دستان شما بیشتر در آب است و با آن کار می‌کنید خرید لاک ژلیش می‌تواند گزینه مناسب تری باشد.

زیرا بصورت نرمال ماندگاری آن طولانی تر از لاک معمولی است. در شرایط مشابه اگر شما از لاک معمولی روی ناخن هایتان استفاده کنید باید در آخر شب لاک تان را پاک کنید زیرا سر آن پریده ولی این اتفاق برای لاگ ژلیش دیرتر می‌افتد.

برند لاک ناخن

برندهای مختلفی به تولید لاک مشغولند ولی خیلی باید در خرید لاک دقت کنید تا مارک تقلبی نداشته باشد. زیرا کیفیت خیلی پایینی دارند و در نهایت می‌توانند باعث آسیب هایی مانند قارچ ناخن و نازک شدن آن شوند. برندهای معتبری در بازار موجود است که به معرفی برخی از آن ها میپردازیم:

⦁ خرید لاک OPI

این محصول برند خوب و با دوامی است که سریع هم خشک می‌شود. مدل قلم مو و عرض آن بسیار مناسب و راحت است. مبداء برند این لاک آمریکا است.

⦁ خرید لاک ناخن Essie

 

برند لوازم آرایشی Essie نیاز به تعریف ندارد. می‌توان این برند را یک برند درجه یک به حساب آورد. قدمت تولید لاک این برند به سال 1981 برمی گردد که نشان از تجربه بالایی دارد. جالب اینجاست بدانید این برند توجه ویژه ای به رنگ های قرمز، هلویی و آلبالویی دارد.

چون علاقه بسیاری به تولید رنگ های جدید و شاد داشت همیشه محصولات خارق العاده ای به بازار ارائه می‌کرد. مبداء برند این محصول فرانسه است.

⦁ خرید لاک ناخن رولون (Revlon)

نیازی نیست از سابقه و کیفیت بسیار بالای لاک های این برند صحبت کنیم. بوی بسیار خوبی دارد و به سرعت خشک می‌شود. ماندگاری این محصول بسیار بالاست. قیمت آن به نسبت بقیه کمی بالاتر است. مبداء برند این محصول آمریکا است.

⦁ خرید لاک ناخن مای (My)

این برند ایرانی در تولید لوازم آرایشی پیشگام بوده است. تنوع رنگ بالایی دارد. از کیفیت و ماندگاری خوبی بهره مند است. به خوبی خشک می شود. اگر قصد خرید لاک ناخن با کیفیت بالا ولی قیمت مناسب دارید، لاک مای پیشنهاد خوبی است.

⦁ خرید لاک ناخن آنیکا (Anika):

از دیگر برندهای شناخته شده و پرطرفدار ایرانی برند آنیکا

ست. این محصول فرم قلم موی مناسبی دارد که قابلیت پوشانندگی کامل روی سطح ناخن را دارد. قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر محصولات مشابه وطنی دارد. این لاک به سرعت خشک می‌شود و ماندگاری بالایی دارد. تنوع رنگ لاک ایرانی به نسبت خارجی کمتر نیست.

در نهایت بسیار دقت کنید که لاک تقلبی که در کارگاه ها به نام برندهای شناخته شده تهیه می‌شود یا لاک ناخن چینی خریداری نکنید چون نه تنها پولتان را دور ریخته‌اید ، بلکه سلامت ناخن و پوست اطراف آن را هم مورد تهدید قرار داده اید.

از فروشگاه آنلاین میس و مستر می‌توانید برندهای معتبر لاک ناخن در انواع مختلف و تنوع رنگی بالا با آفرهای ویژه تهیه کنید. همچنین محصولات مراقبتی ناخن نیز به شما در کنار خرید لاک ناخن پیشنهاد می‌شود.

 

میس و مستر یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی است که کمپینی با نام “مادرها با تخفیف بخرند” به مناسبت هفته جهانی شیر مادر راه اندازی کرده است.

در این کمپین می توانید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید. در این فروشگاه کالاهای اصل را می توانید با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان