ramazan
ramazan

فال 6 ماهه مِری تی تِس بر اساس حرف دوم اسم شناسنامه ای

فال 6 ماهه مِری تی تِس بر اساس حرف دوم اسم شناسنامه ای

فال و طالع بینی و یا به عبارتی Predicting Mary T. Tess پیش بینی مری تی تس یکی از طالع بینی های مصری است که بر اساس حروف ابجد و حرف به حرف اسامی و متولدین هر ماه تفسیر می شود. پیش بینی 6 ماهه اول سال

 

برای آگاهی بیشتر از حروف ابجد روی لینک زیر هم می توانید کلیک کنید:

 

بیشتر بدانید: حروف ابجد چه حروفی هستند و چه کاربردی دارند

 

از این که طالع بینی ماهانه خود را با مجله نازوب همراه هستید خرسندیم.

فال مر تی تس بر اساس حرف دوم اسم شناسنامه ای شما تفسیر شده است. پیش گوی هایی این ماه در زمینه شغلی، عاطفی، خانوادگی و … می باشد سعی کنید همشه از نکات مثبت آن استفاده کنید و انرژی زیبا و مثبت خود را بالا ببرید.

 

فال مِری تی تِس اساس حرف دوم اسم شناسنامه

 

فال 6 ماهه مِری تی تِس بر اساس حرف دوم اسم شناسنامه ای

 

فال حروف دوم : غ.آ.ظ.ط.ض. ج.ث

در 15 روز پایانی این ماه تا اوایل ماه آتی، رابطه و یا حرفی که برای شما شک و تردیدی در زمان گذشته تا به امروز ایجاد کرده بود، شفاف می شود و در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

این موضوع در زمینه عشق برای تعدادی از صاحبین این طالع منجر به شناخت بیشتر از فرد مقابل تان می شود که اگر نسبت به خلق و خوی فرد مورد نظرتان شکی داشته اید این شک به یقین تبدیل خواهد شد، اگر برای شما جنبه منفی یا مثبتی داشته باشد می توانید با اطمینان تصمیم قطعی خود را بگیرید.

برخی از افراد در فضای مکالمه و گفت و گو از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. به این تعبیر که شما شنونده ی خوبی برای دیگران هستید اما آن طور که باید به صحبت های شما عمیقا توجه نمی شود.
و این موضوع شما را آزرده خاطر کرده است. مر تی تس حقیقتی که در ماهیت اطرافیان شماست را این گونه توصیف می کند. وقت خود را کمتر به این افراد اختصاص دهید.
کسانی می توانند لایق شما باشند که جنس دردها و یا افکار شما را تجربه کرده باشند. وقتی شما از موضوعی صحبت می کنید که مختص راه شماست، کمتر می توانید پیدا کنید افرادی را که به سبک شما نزدیکتر باشند.
برای برخی شاغلین در محیط کار، ریز بینی فردی که رابطه خوبی با او ندارند در کارتان در این ماه می تواند شما را دچار چالش کاری کند.
سعی کنید تا حد ممکن از آشکار کردن مسائلی که مربوط به فضای کاری شماست خودداری کنید. رضایت خاطر و انرژی مثبت از جانب فردی عزیز در زندگی تان که از خون او هستید(پدر، مادر چه در قید حیات باشند یا نباشند) در این ماه به خوبی در اموری که با آن درگیر هستید به شما کمک خواهد کرد.

تعداد زیادی از افراد این طالع در این ماه گیرنده ی اتفاقات مثبت هستند. طبق آنچه هکه مری تیتس در طالع این ماه افراد جوان مشاهده می کند، شخصیتی صاحب اعتبار را می بیند که هم صحبت او خواهید شد و این فرد رفتارهای شما را عمیقا نظاره خواهد کرد و به شما باور و اطمینان خوبی خواهد داشت، این فرد تصمیم دارد تا به شما پیشنهادی در زمینه کاری مختیص خودتان و یا استعداد درونی تان بدهد.

لازم نیست که برای تان علامت سوالی شکل بگیرد و یا تعجبی داشته باشید که چه علتی می تواند وجود داشته باشد که این شخص به شما پیشنهاد داده؟

موردی عجیب نخواهید یافت جز این که از خوتان سوال کنید در زمان گذشته چه تغییر مثبتی داشته اید که فردی با این ویژگی خواهان کاری مشترک با شماست.
در ضمن بیشتر در این ماه به خود شناسی رجوع کنید، شما لایق تغییراتی بزرگتر هستید و با توجه به سن تان فرصت های زیادی برای رشد رسیدن به آرامش و زندگی ایده آلی که مد نظر دارید خواهید داشت.
آینده درخشان شما در صورت بهتر شدن و رشد افکارتان تضمینی خواهد بود.
در بخش کلی سلامت این ماه از وضعیت خوبی برخوردار هستید، مورد مهم در بخش سلامت این است که باید در این ماه از انجام کارهای ناگهانی و یا حمل وسیله ای سنگین بی مهابا خود داری کنید. نواحی مفصلی شما احتمال اسیب پذیری بالایی دارند و یا حتی می توان به قسمت کمر اشاره کرد که می تواند شما را با بی رعایتی دچار دردسر کند.
عشق در آسمان مجردین این طالع، همانند ستاره ای
چشمک زن قبال درک خواهد بود به این معنی که نمی توانید اطمینان داشته باشید که این ستاره با همان عشق به طور ثابت قابل دید باشد.
شاید باشد و شاید هم خاموش شود، اگر فردی را می شناسید که از عشق او به خودتان اطمینان دارید در این ماه گاهی حس می کنید این شخص پیش قدم خواهند شد و طبق افکار شما در این راه مصمم است و حسش را به شما بروز خواهد داد و گاهی هم حس می کنید، این ها تصوراتی بیش نیست و این شخص حسی به شما ندارد و این شما هستید که به این فکر دامن زده اید،
توصیه مری تیتس به شما این است که این ماه را زیاد سخت نگیرید، چه باشد و چه نه، شما تمرکز خود را بر سر مسائل حقیقتی تر بگذارید.
عشق پیش آمدی است که باید خودش پا پیش بگذارد و نباید آن را جست و جود کرد.

روزهای 29، 31 این ماه و 11 ماه آینده بهترین زمان برای تخلیه بار انرژی منفی شماست و در این روزها می توانید آن کاری که شمار به آرامش مس رساند را انجام دهید..

 

افرادی که در رابطه هستند و یا متاهل هستند، در این ماه از آرامش توام با نوسانی برخوردار هستند این موضوع شما را اذیت نخواهد کرد، اگر کدورتی باشد در زمان کوتاهی برطرف می شود. اگر قهوی باشد زود هم به آشتی تبدیل می شود و این چنین مواردی که زمان ناپایدار و کوتاهی دارند. فرد مقابل تان در حقیقت عشق واقعی به شما دارد، این که در ابزارش توانسته موفق باشد یا بنه به تلاش او بستگی دارد.
اما عشق او به شما حقیقی است و از بودن در کنار شما آرامش واقعی دارد از اختلاف نظرها با او نگران نباشید، رابطه همیشه این چنین موارد اعم از تلخی و شیرینی را دارد و باید در لحظات دشوار کمتر سخت گیری کرد.
برخی از افراد جوان این طالع، جدایی در رابطه داشته اند که به تازگی این اتفاق را تجربه کرده اند و از این بابت چند روزی است که شرایط سختی را سپری می کنند.

مر تی تس به شما وعده می دهد که اگر فردی که برای نبودن ن ناراحتی و بی قراری میکنید به طور واقعی شما را دوست داشته باشد، پیگیر شما خواهد شد انتظار نکشید و از این شرایط بیرون بیایید و اجازه دهید تا زمان به شما نشان دهد که فردی که این قدر برای او ناراحتی می کنید لایق این حجم از ناراحتی بوده یا خیر.
پس به خودتان برگردید و ز کارهای روزمره خود غفلت نکنید.

اینکه Astrology طالع بینی مری تی تس با توجه به متولدین ماه و حرف دوم اسم تفکیک و جزئی تر تفسیر می شود.

اگر متولد مسرا (اسفند بارام هات (مهر) یا اَمشیر (شهریور) هستید یک تماس تلفن غیر منتظره دارید که این تماس باعث خنده و شادی شما می شود طوری که شنیدن این اخبر به شما ارامش میدهد و از یک دلشوره و استرس بیرون می آیید.
خبر بارداری می شنوید که خیلی تعجب می کنید. از فردی دور هستید و جدا هستید ولی فکرتان خیلی درگیر هم هست و به همدیگر زیاد فکر می کنید هر چقدر که خودتان به آن فکر می کنید او هم به فکرتان است.
چند تا کار برای شما جفت و جور می شود که با تصمیم گیری خودتان است و این تصمیم خیلی پربار است.
اگر قصد دارید فردی را از زندگی تان کنار بگذارید و از روی لجبازی است فعلا دست نگه دارید چون بعد از این لجبااری پیشیمان می شوید و افسوس می خورید.
ضربه های زیادی در زندگی خوردید و از آینده در وحشت هستید و می ترسید ولی آینده خوبی در انتظارتان است.

 

اگر متولد هنت هاوج (دریبارمودا (آبان) یا فائونی (اردیبهشت) هستید، اگر وسیله نقلیه دارید و قصد فروش این وسیله را دارید این امر برای شما ممکن می شود و برخی از متولدین این سه ماه که در تلاش برای تهیه وسیله نقلیه می باشند این وسیله را در مدت زمان کوتاهی خواهند خرید و برایتان مبارک است.
آینده خوبی دارید و به یک قدرت بزرگ می رسید و اسب مرداد را سورا میشوید و به خواسته هایتان در آینده می رسید فقط خودتان دچار دودلی و تردید هستید و از آینده می ترسید.
اگر قصد رفتن از کشور دارید یا می خواهید بریود خوب است و آینده خوبی دارید ولی خودتان عاطفی هستید و از لحاظ عاطفی و دوری از بستگان و اطرافیان اذیت می شوید ولی خوشبخت هستید.
افرادی که دنبال کار یا شغل هستند و ناامید شده اند این کار به دست می آورید یا پیشنهاد کار دارید و یک قرار داد کاری برای شما بسته می شود.
از دست یک آقا باموی کم پشت یک دلخوری برای چند وقت در پیش دارید مراقب باشید. مجردین فرصتی برای شروع خواهند داشت.

اگر متولد هاتور (خرداد) هفیفی (بهمن) یا طوبه (مرداد) هستید سفر هوایی دارید که برای رفتن به این سفر یک برنامه ریزی می کنید و راهی می شوید.
از دست یک محمد نام یک رنجش و ناراحتی دارید که دلتان می گیرد زیاد با او همراه نشوید.
اگر مجرد هستید و آقا هستید فردی به شما علاقه دارد و دائم جاسوسی شما را می کند و گاهی کارهای شر برای شما انجام می دهد و بستگی در کارتان می اندازد. خیلی مراقب باشد می خواهد شما را به دست بیاورد ولی خود شما تمایلی به این فرد ندارید.
تعریف زیادی از شما می شود و افراد زیادی خوبی شما را می گویند و حرف خوب شما را می زنند. اگر مجرد هستید و قصد ازدواج دارید این ازدواج خوب است یا در شرایط ازدواج قرار گرفتید خوب است بامشورت و تحقیق بله را بگویید.
جابجایی دارید که این جابجایی یک دفعه می شود طوری که خودتان باورتان نمی شود ولی این جابجایی خیر و مثبت است.
از یک تلفن که شماره 6 دارد خوش خبر خواهید بود و خبری را دریافت می کنید که مدتهاست منتظر آن بوده اید.

اگر متولد تخ (فررودینبشنس (آذر) یا کاهرکا (تیر) هستید، یک فرد رضا نام را زیر پا می گذارید و به هر دلیلی هست برای شما مثبت است و به نفعتان است چون این فرد گاه گاه با شما دورویی می کند و ظاهر خوبی با شما دارد.
یک خوشحالی تلفنی دارید که مربوط به مسائل مالی یا مسائل کاری شماست و خیلی از این تلفن خوشحال می شوید. با فردی در زندگی تان که حرف (ن) در اسم خود دارد یک Meet and meet دیدار و ملاقات مهم دارید که این دیدار اگر هم احساسی باشد ثمره خوبی دارد و به یک خوساته در این ملاقات می رسید.
به یک مهمانی دعوت می شوید که خیلی به شما خوش میگذرد و بگو بخند زیادی دارید و خاطره خوشی از این مهمانی دارید.
یک بحث و یک درگیری خانوادگی دارید اگر مجرد هستید با خانواده است اگر متاهل هستید با همسرتان است به هر حال این جر و بحث هست ولی اگر شود بهتر است.
یک کادوی غیر منتظره دریافت می کنید که از دریافت این هدیه خوشحال می شوید. علامت سوال های زیادی در زندگی شماست و به دنبال دلیل هستید برای شرایطی که در حال حاضر در آن قرار دارید.
یک گره به زودی از زندگی شما باز می شود که باز شدن این گره خواست و یاری خداوند است.

در روزهای بعدی با پیش بینی دیگر حروف اسامی شناسنامه ای شما و تفسیر فال و طالع بینی مری تی تس با شما دوستان همیشگی نازوب همراه هستیم.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان