ramazan
ramazan

رابطه نامشروع خانم رئیس جمهور با پسر ۱۹ساله عکس

مجموعه : جالب ترین ها
رابطه نامشروع خانم رئیس جمهور با پسر ۱۹ساله عکس

رابطه نامشروع خانم رئیس جمهور با پسر ۱۹ساله عکس

 
 
به گزارش نازوب به نقل از ایساتیس روزنامه لس آنجلس تایمز از رسوایی جنسی زن ۶۰ ساله نخست وزیر با پسر ۱۹ ساله خبر داد. به نوشته روزنامه لس آنجلس تایمز، افشای رابطه این زن با جوانی که قریب به چهل سال از خودش کوچکتر بوده است منجر به وقوع تنش شدید میان کاتولیک ها و پروتستان ها در…
 

به نوشته روزنامه لس آنجلس تایمز، افشای رابطه این زن با جوانی که قریب به چهل سال از خودش کوچکتر بوده است منجر به وقوع تنش شدید میان کاتولیک ها و پروتستان ها در ایرلند شمالی خواهد شد.

در این گزارش آمده است ایریس رابینسون ۶۰ ساله ماه ها با این پسر جوان رابطه داشته و فرد مذکور با کمک های مالی وی از خزانه دولتی، کسب و کاری به هم زده است. جالب توجه است که در ایرلند از این زن به عنوان یکی از فعالان مطرح در زمینه حقوق خانواده یاد می شود که به شدت مخالف ازدواجهمجنس بازان هم بوده است.

 

رابطه نامشروع خانم رئیس جمهور با پسر ۱۹ساله عکس

 

بر پایه این گزارش، شوهر این زن متهم است که از کمک های مالی غیر قانونی همسر خود خبر داشته ولی به مقامات گزارش نداده است. این مساله ممکن است نخست وزیر ایرلند شمالی را مجبور به استعفا کند، در حالی که بسیاری معتقدند وی مهمترین نقش را در حفظ دولت ائتلاف ملی کشور خود ایفا می کند.

لس آنجلس تایمز تأکید کرد: «ایریس رابینسون هم که نماینده پارلمان انگلستان و از اعضای مجلس ایرلند شمالی محسوب می شود چاره ای نخواهد داشت جز اینکه از تمام سمت های خود استعفا داده و با دنیای سیاست خداحافظی کند.

 رابطه نامشروع

درخواست 1 ماه رابطه نامشروع بازیگر سینما (عکس)

رابطه نامشروع بازیگر فیلم های مستهجن با … (عکس)

رابطه نامشروع دختر وحشی با 13 فوتبالیست معروف جنجالی شد! + عکس و اسامی

خانمی که با 100 هزار مرد رابطه جنسی داشته!عکس

رابطه نامشروع خانم وزیر همزمان با 8 مرد! (+عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان