ramazan
ramazan

کاربردی‌ترین وسیله برای یخچال (عکس)

کاربردی‌ترین وسیله برای یخچال (عکس)
یخچال های ما این روزها دارای امکانات بسیار زیادی شده اند به طوری که می تواند تمامی قسمت های یخچال را با چند دکمه لمسی کنترل کنید اما هنوز به وسایل جانبی خاصی نیاز دارند که به خود غذا توجه دارند.
حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که غذای خاصی را در یخچال قرار داده اید و پس از مدتی متوجه خراب شدن و تمام شدن تاریخ انقضای آن شده اید. این موارد بیشتر از روی هواس پرتی و فراموشی به وجود می آید از این رو نیاز به یک وسیله یادآوری کننده دیده می شود.

سه طراح کره ای به سرپرستی "یانگ فی" به تازگی دستگاه خاصی را درست کرده اند که می تواند به شما امکان چک کردن تاریخ انقضای تمامی مواد خوراکی درون یخچال دهد. این وسیله می تواند به شما یادآوری کند که کدام یک از مواد درون یخچال در حال فاسد شدن است.

 

کاربردی‌ترین وسیله برای یخچال (عکس)
 
این وسیله دارای یک دوربین است که باید بارکد موادی که می خواهید درون یخچال قرار دهید را به آن نشان دهید و سپس دستگاه با استفاده از اینترنت می تواند زمان انقضا را در حافظه خود ذخیره کند سپس هرگاه به زمان انقضای آن نزدیک شده باشید به شما اخطار می دهد تا آن را زودتر مصرف کنید.
 

کاربردی‌ترین وسیله برای یخچال (عکس)
 
"iFresh" می تواند میزان سلامت غذا پس از ذخیره شدن در یخچال را نیز به شما اطلاع دهد. این وسیله به افرادی که روی دستگاه را نمی خوانند با چراغ زدن و صدا کردن هشدار می دهد.
 

کاربردی‌ترین وسیله برای یخچال (عکس)
 
این ایده می تواند در همه خانه ها به کار گرفته شود زیرا افراد زیادی هستند که با این موضوع مشکل دارند و به دنبال راهی برای حل کردن آن هستند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان