ramazan
ramazan

جنجال دخترانه از حرف احسان علیخانی! خانم ها بخدا شوهر نیست

جنجال دخترانه از حرف احسان علیخانی! خانم ها بخدا شوهر نیست

هر سال با شروع ماه مبارک رمضان برنامه پرطرفدار ماه عسل هم با اجرای احسان علیخانی روی آنتن می رود و هر ساله حاشیه های زیادی را در پی دارد سال 94 نیز با گذشت تنها چند روز از پخش این برنامه سر و صداهای زیادی بپا شده است.

 

 

جمله احسان علیخانی که خشم خیلی از دخترها را برانگیخت!

 حالا که خبری نیست ز شوی / ز گهواره تا گور دانش بجوی

 

این پست مربوط به برنامه ماه عسل سال ۹۲ میباشد که به دلیل اتفاقی مشابه که در ماه عسل سال ۹۴ نیز تکرار شد دوباره آپدیت و یادآوری میشود

نازوب: احسان علیخانی در این برنامه که امروز (۳ تیر ۱۳۹۴) از شبکه ۳ پخش شد میزبان جوانانی بود که از کودکی بی سرپرست بوده و توسط بهزیستی سرپرستی شدند و امروز به سن ازدواج رسیده اند. یکی از پسرهایی که مهمان برنامه بود اظهار کرد که تمایل به ازدواج با یکی از دخترانی دارد که او هم همراه آن ها از کودکی تحت سرپرستی بهزیستی بوده است. احسان علیخانی تصمیم گرفت در برنامه زنده با دختر تماس گرفته و جواب بله را از پشت تلفن از او بگیرد !

وقتی مشاهده کرد که دختر برای جواب مثبت دادن مردد است به او گفت: “خانم شوهر نیستا ! به خدا شوهر نیست !”

بعد از اصرارهای فراوانی که احسان علیخانی داشت، دختر گفت باید اجازه بدید مدتی فکر کنم. احسان گفت: “شروع شد! تا زمانی که خواستگار ندارن میگن کجاست، وقتی که میاد هی میگن باید فکر کنم !”

احسان علیخانی دو سال قبل نیز صحبت های مشابه ای در برنامه ماه عسل داشت که باعث دلخوری دختران شده بود و واکنش آنها را در پی داشت

حالا که خبری نیست ز شوی / ز گهواره تا گور دانش بجوی

این جمله ای بود که احسان علیخانی در برنامه ماه عسل سال ۹۲ گفت و باعث شد خیلی از دختران ایرانی به آن واکنش نشان دهند

پریسا خطاب به احسان علیخانی در فیسبوک ایشان نوشته: شما امشب کلی از بینندگان تون رو از دست دادید ، یک آدمی که تحصیل کرده است و دم از دانشگاه تهران میزنه واقعا خجالت آور که تو یه برنامه زنده بیاد بگه حالا که خبری نیست ز شوی ز گهواره تا گور دانش بجوی،، مثل این که ایشون تو تموم خونه ها تشریف دارن و یکی یکی خواستگارا رو میشمرن که از طرف همه ی دخترا این حرفا رو میزنن ، واقعا متاسفم که برنامه ی خوبتون رو با این چیزا خراب کردین .

قابل ذکر است که از هر ۱۰۰ نفری که برای ایشان پیام میگذارند ۹۸تایشان دختر هستند


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان