ramazan
ramazan

آروزی عجیب نیما فلاح و همسرش در برج میلاد !

آروزی عجیب نیما فلاح و همسرش در برج میلاد !

از آرزوی عجیب نیما فلاح و همسرش سحر ولد بیگی با خبر شوید

 

به گزارش نازوب، نیما فلاح و سحر ولد بیگی به عنوان یک زوج هنرمند با حضور در جشنواره رمضانی شهر خدای برج میلاد تهران تاکید کردند:جای یک چرخ و فلک بزرگ در بالای برج میلاد تهران بسیار خالی است.

نیما فلاح و سحر ولد بیگی بازیگران سینما ،تلویزیون و تئاتر در هشتمین شب از شب های ماه مبارک رمضان در محله طهرون جشنواره رمضانی شهر خدای برج میلاد تهران حضور پیدا کرده و برای شهروندان از خاطرات هنری و ماجراهای یک دهه زندگی مشترک گفتند.

نیما فلاح در حاشیه اجرای مراسم گفت: از هر کوچه و پس کوچه پایتخت که به آسمان نگاه کنی حتما برج میلاد تهران را میبینی و خوشحالم که در سالهای بهره برداری از این مجموعه ، اجرای برنامه های گوناگون فرهنگی و هنری فرصتی برای در کنار مردم بودن را برای هنرمندان فراهم کرده است.

وی درباره برگزاری جشنواره شهر خدا افزود : وقتی به برج میاییم و می بینیم که  از تمامی توان و فضا و انرژی برای شاد کردن مردم استفاده شده است لذت میبریم و وقتی لبخند را بر روی چهره شهروندان می بینیم متوجه میشویم که مسیر درست را رفته ایم و میبایست با تمام قوا در همین مسیر گام برداریم.

همچنین سحر ولد بیگی نیز با اشاره به حال خوب مردم و بازدیدکنندگان از جشنواره رمضانی برج میلاد گفت: حال خوب ،هوای خوب و آدم های خوشحال از ویژگی های همیشگی برج میلاد تهران است. این همه حال خوب انسان را مملو از انرژی های مثبت میکند.

وی صحبت های خود را با یک پیشنهاد به اتمام رساند: «جای یک چرخ و فلک بزرگ در بالای برج میلاد تهران خالی است.»


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان